Колеги някой правил я е тая работа? С т.нар. отворен диф. съм. Искам да сложа шперов, но в същото време да е възможно най-простия механичен шпер. Доколкото разбрах днес в кратък разговор по телефона от приятел, има и някакъв хидравличен, там нещата ми отиват на сложно и не ми се разправя.
Мотора е 2.2 ръчни скорости.
Благодаря.
![Снимка](https://static.mbclub.bg/forums/uploads/profile/photo-thumb-31623.jpg?_r=1486896294)
От отворен към шпер диференциал
Започната от zeemax, 29 дек 2016 - 22:37:24
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 29 декември 2016 - 22:37
#2
Публикувано 06 януари 2017 - 15:18
От 190 търсиш - има със същите предавателни числа.
#3
Публикувано 06 януари 2017 - 15:52
Ако намериш хидравличен - става и с такъв. Затапваш с болтове дупките на хидравликата и пак имаш 15-20% лок.
#4
Публикувано 07 януари 2017 - 10:53
Ако намериш хидравличен - става и с такъв. Затапваш с болтове дупките на хидравликата и пак имаш 15-20% лок.
А кое ще го заключи?
NO PAIN - NO GAIN!
#5
Публикувано 07 януари 2017 - 18:39
А кое ще го заключи?
Хари,без хидравликата също има някакъв процент триене във фрикционните дискове на дифа-стига да не са износени де.....
Този пост е редактиран от chochone: 07 януари 2017 - 18:40
#6
Публикувано 08 януари 2017 - 21:43
От 190-ка добре. Да речем, че намеря и от 190 и от 124 и в двата случая ли сменям полуоски и кардан или в нито един от случаите не сменям нищо освен диф?
#7
Публикувано 09 януари 2017 - 15:39
Aко намериш ASD диф от 124-ка твоя мотор ръчни скорости или от W201 2.5 16V сменяш само полуоските.
Ако намериш LSD диф от W201 2.3 16V сменяш само капака и чашките на дифа с тези от 124-ката.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни