Здравейте колеги Края на лятото закупих една W210-ка 2.9 турбодизел авангардова.Колата не беше карана повече около половин година,със чисто нов двигател от балкан стар..След преглед останових че бомбетата са започнали да заминават смених ги но при качване на крик се установи че бомбетата са най-малкия проблем отдолу има доста изгнили ламарини.Праговете са за смяна(хайде те са по 120 лв нови) но под шофьорската седалка има гнило и на още няколко места въпроса ми е .. Някой занимавал ли се е със кърпене на W210 и като цяло как седят нещата с кърпежа отдолу единственно намерих прагове друго не.. Колко пари струва горе-долу цялата работа... Доколкото разбрах от познати мой приятели (НЕ СА МАЙСТОРИ) че такъв кърпеж струва около 2хил.лв.Ако някой има представа моля да сподели Знам че на сляпо трудно се казва цена но искам да добия представа
Mercedes e290 проблем с ръждатаПроблем с ръждата
Started by brayan_ns, 26 Dec 2016 - 20:44:27
W210 Ръжда Кърпене
4 replies to this topic
#1
Posted 26 December 2016 - 20:44
#2
Posted 26 December 2016 - 22:58
Весала Коледа.
Пък приказно ми звучи двигател от представителя това си е най малко 10 000 евро според мен. Ако е така както мисля и колата ти е мила не го мисли и се занимавай с кърпене ,а просто прехвърли каросерията чисто и просто.
#3
Posted 26 December 2016 - 23:01
Колкото и да е хубава и да ти е мила, тази кола е морално остаряла и не си струва времето и парите, където ще дадеш по нея и след няколко години всичко отново да цъфне.
#4
Posted 27 December 2016 - 00:16
Ако са няколко години ок... да не са месеци след ремонта пак да цъфне. Не е някоя специална резачка, че да се вкарваш в тия ремонти. Или прехвърли на друго купе, или на части щом е толкова зле.
А ремонта може лесно да чукне гореспоменатите 2 хилки.
А ремонта може лесно да чукне гореспоменатите 2 хилки.
Edited by ЦецоКолев, 27 December 2016 - 00:17 .
#5
Posted 31 December 2016 - 18:00
Моят спринтер е кърпен с оксижен без много задълбаване в естетиката, без нови детейли, само с подръчна, но подходяща ламарина. направихме му много добра подготовка преди боята, боядисахме го на открито много силно казано две ръце с боя от 62лв литъра. Това се случи през 2010 година пролетта и мога да кажа, че чак на 4-5 година взе да се показва пак ръждата. все си мисля, че при една професионална работа от тенекеджия и бояджия минимум 5 лета ще се кефиш на новия мотор.
колкото до това, че колата е морално остаряла мога много да поспоря, защото през декември се нагледах на "морално млади" коли, които яко миришат на китайска пластмаса. говоря за коли произведени в първото десетилетие на двадесет и първи век. даже вчера онемях, като видях как на една 211-ка са се олющили всички лопатки, с които се отварят вратите от вътре и е лъснала една слонова кост но от пвц. Аз не бих обезкуражил колегата, ако към новия мотор колата разполага и със запазен салон и интериор, кърпенето е добра инвестиция.На някой комон рейл само дюзите му може да излязат над 2к лв
Also tagged with one or more of these keywords: W210, Ръжда, Кърпене
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W210 →
Двигатели →
W210 E430 Проблем с мотораStarted by itodorov, 28 Jan 2019 W210, E430, M113 |
|
|||
Модели →
E-класа →
Общи теми за E-класа →
Общи теми за W210 →
Няколко въпросаStarted by mbuser911, 14 Aug 2018 W210 |
|
|||
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W210 →
Двигатели →
W210 заглъхване, загуба на мощност, по-шумен?Started by m7x, 07 Apr 2018 w210, загуба на мощност, по-шумен and 3 more... |
|
|||
Модели →
E-класа →
Общи теми за E-класа →
Общи теми за W210 →
Избор на бензинов W210 - 320, 280, 200 комп. ?Started by kokitoki, 24 Jul 2016 W210 |
|
|||
Модели →
E-класа →
Общи теми за E-класа →
Общи теми за W210 →
Чистене на дренаж w210Почистване на 3-те дренажа от листа и боклуци Started by Velazkes, 07 May 2016 дренаж, чистене, w210 and 2 more... |
|
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users