бял дим и нервномерна работа на студен двигател е250тд
Започната от krisko82, 24 дек 2016 - 11:30:16
3 мнения по тази тема
#1
Публикувано 24 декември 2016 - 11:30
здравейте колеги имам огромен проблем притежавам е250тд от 98г колата започна да пуши бяло и работеше неравномерно докато не загрее до 50 градуса и има едно чукане като желязо в желязо след това двигателя се успокоява но чукането си оставя идва от горната част на двигателя където влизат дюзите ходих по майстори в началото всички казваха гарнитура на главата направих проверка на главата в три сервиза през казанчето за водата с някакви течности всички казваха че е наред казаха само че имам термостат за смяна смених го но проблема си остана само един от майсторите при които ходих ми каза че имам дюзи за ремонт и го послушах оказа се че дюзите дават налягане от 110 бара а трябва да са на 135 бара след стенда проблема се влоши още повече сега колата пуши като локомотив дори и при максимална температура и когато е под 2000 оборота на ниска предавка се дави и предърпва и мотора направо ще изкочи от коша на високи обороти след 2000 няма проблем не пуши и върви като луда но в града никой не може да кара след мен помагайте че без кола е страшно. извинявам се за дългия пост опитах се да обясня проблема си максимално
#2
Публикувано 27 декември 2016 - 14:26
В Пловдив нямахте ли сервиз "Авел" , мисля че се казваше. Те се се занимават с помпи, дюзи и т.н. такъв сервиз ти трябва, така по описанието ти, има проблем с помпата.
#3
Публикувано 30 декември 2016 - 21:12
В Авел са бръснари и със стари коли не се занимават. През 2012. отидох при тях, защото колата ми гаснеше са по малко от секунда и на място, и в движение. Отидох с 2 хил лв в джоба, щото от форума ме бяха наплашили, че са ми се случили страшни неща с умна дюза, високото на помпата и др катаклизми. Изгониха ме от Авел, защото "нямали софтуер да ми прочетат помпата", която е произведена през 1997г. Изпратиха ме в Бош сервиз срещу бриколажа, там имали с какво да ме прочетат. След петрола на Източен влязох в авариен режим и видях какво е да не ти върви колата, макар и за 2 мин. Оказа се, че "болката" ми била ел маг клапанче, което спира горивото, когато върна контактния ключ, като се разбазика и на 5-та ми е гасило колата и я е палило. Всичко ми струваше 85лв. Аз бих те насочил натам, защото едните ме изпъдиха, а другите ми направиха колата. Входа на сервиза беше почти срещу моста на Адата. Всичко с уговорката, че съм бил там на 24 септември 2012г.
Знам и за един дизелджия в Стамболийски, който се води ветеран на бошовите помпи, координатите му ги има из нета. Както е казал колегата преди мен точно от това имаш нужда!
п.п. http://forums.mbclub...-с-290тд-1997г/
Този пост е редактиран от grafgin: 30 декември 2016 - 21:35
#4
Публикувано 01 януари 2017 - 11:07
krisko82, така както описваш проблема ми прилича на недобра центровка на помпата, но тя няма как да се разцентрова изведнъж. Нещо пипано ли е преди да се появи проблема? Изведнъж ли стана или постепенно? Същите мизерии прави и ако има една или няколко изгорели подгревни свещи. По принцип не е трябвало да ти регулират налягането в дюзите... 110 бара е добре, минимума е 100 бара, а максимум 125 бара... 135 е доста, но няма проблема да е от там...
Намери читав сервиз да ти проверят:
-Центровката
-Подгревните свещи
-Въздух в системата
-клапана за гасене за течове
Успех!
Намери читав сервиз да ти проверят:
-Центровката
-Подгревните свещи
-Въздух в системата
-клапана за гасене за течове
Успех!
Mercedes-Benz E250td S210
Mercedes-Benz 200d W124
Ex: Mercedes-Benz E220 W124
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни