Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

бял дим и нервномерна работа на студен двигател е250тд


  • Please log in to reply
3 мнения по тази тема

#1 krisko82

krisko82

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:пловдив

Публикувано 24 декември 2016 - 11:30

здравейте колеги имам огромен проблем притежавам е250тд от 98г колата започна да пуши бяло и работеше неравномерно докато не загрее до 50 градуса и има едно чукане като желязо в желязо след това двигателя се успокоява но чукането си оставя идва от горната част на двигателя където влизат дюзите ходих по майстори в началото всички казваха гарнитура на главата направих проверка на главата в три сервиза през казанчето за водата с някакви течности всички казваха че е наред казаха само че имам термостат за смяна смених го но проблема си остана само един от майсторите при които ходих ми каза че имам дюзи за ремонт и го послушах оказа се че дюзите дават налягане от 110 бара а трябва да са на 135 бара след стенда проблема се влоши още повече сега колата пуши като локомотив дори и при максимална температура и когато е под 2000 оборота на ниска предавка се дави и предърпва и мотора направо ще изкочи от коша на високи обороти след 2000 няма проблем не пуши и върви като луда но в града никой не може да кара след мен помагайте че без кола е страшно. извинявам се за дългия пост опитах се да обясня проблема си максимално
  • 0

#2 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2836 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 27 декември 2016 - 14:26

В Пловдив нямахте ли сервиз "Авел" , мисля че се казваше. Те се се занимават с помпи, дюзи и т.н. такъв сервиз ти трябва, така по описанието ти, има проблем с помпата.


  • 0

#3 grafgin

grafgin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Българска история, футбол, дизелови mb, MILF...:)
  • Автомобил:
    mb sprinter 208 2.3D 1995
    W210 290TD 1997 продаден
    w201 190D 1988 2.продаден
    w201 190D 1989 2.5 продаден
    W163 270 CDI 2002
    w211 300 bluetec 2008
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 декември 2016 - 21:12

В Авел са бръснари и със стари коли не се занимават. През 2012. отидох при тях, защото колата ми гаснеше са по малко от секунда  и на място, и в движение. Отидох с 2 хил лв в джоба, щото от форума ме бяха наплашили, че са ми се случили страшни неща с умна дюза, високото на помпата и др катаклизми. Изгониха ме от Авел, защото "нямали софтуер да ми прочетат помпата", която е произведена през 1997г. Изпратиха ме в Бош сервиз срещу бриколажа, там имали с какво да ме прочетат. След петрола на Източен влязох в авариен режим и видях какво е да не ти върви колата, макар и за 2 мин. Оказа се, че "болката" ми била ел маг клапанче, което спира горивото, когато върна контактния ключ, като се разбазика и на 5-та ми е гасило колата и я е палило. Всичко ми струваше 85лв. Аз бих те насочил натам, защото едните ме изпъдиха, а другите ми направиха колата. Входа на сервиза беше почти срещу моста на Адата. Всичко с уговорката, че съм бил там на 24 септември 2012г.

Знам и за един дизелджия в Стамболийски, който се води ветеран на бошовите помпи, координатите му ги има из нета. Както е казал колегата преди мен точно от това имаш нужда!

 

п.п. http://forums.mbclub...-с-290тд-1997г/


Този пост е редактиран от grafgin: 30 декември 2016 - 21:35

  • 0
Публикувано изображение

#4 msotiroff

msotiroff

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    w124 200D
    w210 E250 TurboDiesel
    ex: w124 E220
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 януари 2017 - 11:07

krisko82, така както описваш проблема ми прилича на недобра центровка на помпата, но тя няма как да се разцентрова изведнъж. Нещо пипано ли е преди да се появи проблема? Изведнъж ли стана или постепенно? Същите мизерии прави и ако има една или няколко изгорели подгревни свещи. По принцип не е трябвало да ти регулират налягането в дюзите... 110 бара е добре, минимума е 100 бара, а максимум 125 бара... 135 е доста, но няма проблема да е от там...
Намери читав сервиз да ти проверят:
-Центровката
-Подгревните свещи
-Въздух в системата
-клапана за гасене за течове

Успех!
  • 0
Mercedes-Benz E250td S210
Mercedes-Benz 200d W124
Ex: Mercedes-Benz E220 W124




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни