
Диференциал проблем
Започната от Hitroy, 22 дек 2016 - 09:22:00
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 22 декември 2016 - 09:22
ЗДРАВЕЙТЕ Карам W210 136кс 96год . имам тропане в диференциала поне така каза майстора. Когато пусна колата по енерция на скорост и се чува силно тропане, подам ли газ спира. Диференциала ми е R1243513008 предавателно число 3.67 но не мога да намеря със същото число. И не знам дали това е оригиналния диф. Може да е сменен преди да закупя колата. Може ли да го сменя с друго предавателно число. Ето и vin WDB2100351A156647
#2
Публикувано 22 декември 2016 - 10:29
А висящия лагер на кардана гледахте ли дали не е разбит?
3.67 е дифът за ръчни кутии, 3.27 - за автомат с 4 скорости, и 3.46 за автомат с 5 скорости.
След код 800 има само един диф - 3.46.
Предполагам, твоята е ръчна и дифът е оригнален.
#3
Публикувано 22 декември 2016 - 10:37
Не е от лагера така каза майстора. Ръчни са, значи 3.46 ще стане ли
#4
Публикувано 22 декември 2016 - 21:02
В ЕРС-то по VIN-а за твоя автомобил дава - 3.67 предавателно число и диф. с парт номер A 202 350 24 14.
Виж това
Document.pdf 109,56K
35 Брой сваляния
Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.
#5
Публикувано 22 декември 2016 - 22:30
А дали не е от кардана?!
#6
Публикувано 23 декември 2016 - 08:58
Свалях карданал смених карето но няма промяна
#7
Публикувано 23 декември 2016 - 11:12
А дали са зацепени правилно двете половини после?
#8
Публикувано 23 декември 2016 - 12:47
А дали са зацепени правилно двете половини после?
Аз точно за зацепването имах предвид, че е възможен луфта да е от там...
#9
Публикувано 23 декември 2016 - 15:47
Защо не се завреш под колата на някой канал и да разкачиш кардана и опитай да въртиш дифа на ръка за да изолираш кардана, като вариант?
NO PAIN - NO GAIN!
#10
Публикувано 23 декември 2016 - 15:55
Поръчах диференциалн от Сливен,От автоморга.това с кардана съм го правил
#11
Публикувано 23 декември 2016 - 19:09
Имал съм същия проблем от вътрешно каре на полуоска. Плюс - към хлопането при висока скорост имаше и вибрации по цялото купе - върти се като ексцентрик и тресе целия мост - от там и цялата кола. При мен беше задно дясно вътрешно каре ... Хубаво е да се проверява абсолютно всичко преди да се поръчва и сменя каквото и да е
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни