Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Забива на 3500 оборота


  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 radoslav_petkov

radoslav_petkov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Augsburg
  • Автомобил:
    s202-230kompressor 2000
    S203-180kompresor 2003

Posted 18 December 2016 - 19:07

Здравейте колеги.От скоро съм във форума, но доста теми изчетох,и не успях да намеря подобен проблем на моя.Колата е W202 kompresor.По-време на движение колата забива на 3500 оборота.На няколко пъти се губи и един цилиндър.Това е на моменти.Но когато се появи спирам гася колата за около минута и след това си заработва нормално отново на четири цилиндъра.Навява ме мисълта за препълване на повдигач и от там да губи цилиндър.При нормално каране 100-120 км.ч. няма никакви проблеми.Колата я закупих преди седмица и тази седмица ще сменям масла и филтри.Свалях свещите,но те са със керамичен цвят.Така и не успях да хвана кои цилидър се губи.


  • 0

#2 M.Daniels

M.Daniels

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 176 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S202 C180 97г. Sold
    W210 E320 4-Matic 00г.

Posted 19 December 2016 - 01:14

Колата има ли монтирана газова уредба?
  • 0

tumblr_n0ums8AsMJ1rnxn7co1_250.gif


#3 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 19 December 2016 - 10:34

Кое те кара да се насочваш към повдигач?

 Ако не си търсил причината с диагностика, не бързай да стреляш толкова надълбоко а си смени всички лули и бобини - често дефектират. Това че свещите са чисти не е критерий защото всичко се случва за момент.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#4 Stefan Sabev

Stefan Sabev

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Posts:
  • Град:Банско
  • Автомобил:
    Е200

Posted 19 December 2016 - 21:08

Колегата те е попитал дали имаш ГАЗ на колата не случайно!

Това, което пишеш ОСОБЕНО ПРИ КОМПРЕСОРИТЕ е болка, често срещана от неправилна настройка на ГАЗ
Сега ще кажеш "на бензин не го прави", а аз ще трябва да ти обясня накратко, защо го прави само на ГАЗ
Важно е наистина да отидеш на диагностика W202 не е кой знае колко сложен автомобил, НО внимавай с диагностицирането!!!

 

Наскоро се върнах от чужбина, където работих доста години като диагностик и сега виждам, как в БГ всеки си е купил диагностика, ама я ползва като средство за триене на грешки и нищо повече!

Тук се нагледах на какви ли не дивотии. Повечето "диагностици" не знаят и думичка английски, нито немски! Ползват 5% от възможностите на XENTRY DAS, да не говорим, че не могат да хванат една "ленива" ламбда! Дори един на един приятел му казаха да си смени дебитомера, защото давал грешни стойности и когато отидох с него да си вземе колата, попитах "диагностика" какво означава грешни стойности той започна да ми обяснява врели некипели - мерил дебита на свободен ход, а той дори не знаеше колко трябва да са стойностите на въпросният дебитомер!!!!

Другото, което наблюдавам като масово мнение от "майсторите" - ДЕБИТОМЕР - смяна! 

Съвет: отиди при някой, който е учил за това!
Качествената диагностика ще ти реши куп главоболия!

 

... и не бързай да сменяваш каквото и да било по колата, когато те заболи зъб отиваш при зъболекар да те прегледа, а не сменяш пломбите и тогава да отидеш на преглед

 


  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users