Колега, защо не си потърсиш този панел от друга кола. Срещат се често в английския и немския ибей.
Distronic Retrofit
Започната от vbogoev, 15 дек 2016 - 15:11:08
45 мнения по тази тема
#31
Публикувано 06 юни 2018 - 15:09
#32
Публикувано 06 юни 2018 - 15:50
Все други цветове са а екстрата е рядкост - не ми се фолира! Пък като го съсипя моето може да купя, а и цените много варират -проекта до тук ми стъпа на близо 1600лв - детектор кабели щипки копчето и оригинална решетка - никак не е евтино но всеки си преценява - много съм инвестирал в колата и смятам да ми се отплаща с добра службаКолега, защо не си потърсиш този панел от друга кола. Срещат се често в английския и немския ибей.
Този пост е редактиран от n_niki: 06 юни 2018 - 15:58
#33
Публикувано 06 юни 2018 - 16:15
За W212 мога да кажа, че ми искаха към 2000лв за частите, но по-големия проблем беше, че не можах да намеря майстор, който да го монтира. Всички се дърпаха като чуеха за какво става въпрос. Иначе за W212 ми казаха, че освен централния радар имало още 4 датчика разположени в калниците и че било огромна занимавка и нямало кой да се занимава да го прави това.
#34
Публикувано 06 юни 2018 - 16:21
Все други цветове са а екстрата е рядкост - не ми се фолира! Пък като го съсипя моето може да купя, а и цените много варират -проекта до тук ми стъпа на близо 1600лв - детектор кабели щипки копчето и оригинална решетка - никак не е евтино но всеки си преценява - много съм инвестирал в колата и смятам да ми се отплаща с добра служба
Колега,от къде намери решетка и колко струваше?
#35
Публикувано 06 юни 2018 - 16:41
Ebay- от UK с пазарлъка 210лв с доставката.
#36
Публикувано 06 юни 2018 - 16:48
На W212 e Distronic plus мисля - камери, 2 датчика в бронята , модули - трябва да е завдско иначе е проблем, за 211 е по лесно но и устройството е по просто!За W212 мога да кажа, че ми искаха към 2000лв за частите, но по-големия проблем беше, че не можах да намеря майстор, който да го монтира. Всички се дърпаха като чуеха за какво става въпрос. Иначе за W212 ми казаха, че освен централния радар имало още 4 датчика разположени в калниците и че било огромна занимавка и нямало кой да се занимава да го прави това.
https://mbworld.org/...lot-s-pics.html
https://www.motor-ta...f-t4007636.html
Тези два форума ми бяха ръководство !
#37
Публикувано 06 юни 2018 - 19:00
Всичко работи перфектно
Браво.
Аз толкова бях свикнал че карах постоянно с включен дистроник, дори и градско в София.
Даже се шегувах с приятели че това е екстра за подпийнали шофиори, караш както можеш а
колата сама бибка и се коригира когато трябва.
#38
Публикувано 06 юни 2018 - 19:54
Четох че диапазона на действие е между 30 и 180км/ч. Следователно тази екстра в задръстване е неизползваема?
#39
Публикувано 06 юни 2018 - 19:56
Това все пак е 2003г трябва да plus колата да е след 2008 или нещо подобно.
Аз я карам извън града в града - голфче
Аз я карам извън града в града - голфче
Този пост е редактиран от n_niki: 06 юни 2018 - 19:58
#40
Публикувано 06 юни 2018 - 22:16
Дай малко инфо как точно го направи. Необходими части/модули и др. Интересно ми е щото и аз съм с 211 и ако е приемливо като цена и време може да се заиграя да го направя и аз.
Виж сега колега малко е специфично - става въпрос за оборудването на колата и вложените при производстово модули.
1. Трябва да имаш фабричен парктроник - той прави връзка към CAN мрежата в автомобила ако нямаш - трябва да сложиш - Фабричен!
2. Трябва колата да е произведена след 06.2004г - иначе се ползва старата система - сензор отпред и електронен модул който се монтира под пасажерската седалка и окабеляване и доста по трудно - моята кола е пройзведена 29.06.2004 - затова се реших да пробвам!
3. Важно условие е да се провери VIN дали колата има код 805 - това ти гарантира нова версия на ESP модула който контролира спирачката и т.н.
4. Колата да не е 4matic - има риск да не ти се получи - след 06.2004 все още продължават да вграждат старите модели модули -на един германец не му се получи и си вгради старата система въпреки че колата му има код 805.
5 СБЦ модула - с помоща на Стар диагноза да се провери в ESP модула SBCда има код SBC121F
Все по рядко ще се намират тези модули, нови кабели от дилърите на Мерцедес няма, едната щипказа закрепване е на цена 20лв - моя модул го купих с кабела и закрепващите щипки.
Цената е на проекта е между 1200- 1800 лв - въпрос на договорки и компромиси - мисля че решетката можех да си я изфабрикувам но поръчах нова и т.н.
Ако имаш желание ще ти съдействам с каквото мога - важно е да има Стар Диагноза - аз иначе не бих започнал да го правя - трябва и кодиране ZGW !
По горе съм дал линкове от които черпих цялата информация!
Този пост е редактиран от n_niki: 06 юни 2018 - 22:19
#41
Публикувано 09 юни 2018 - 14:52
Аз съм с д+ спира до 0 и тръгва при потегляне в задръстване при w212. Не съм сигурен за този диапазон, тествал съм го до 220 на магистрала.Четох че диапазона на действие е между 30 и 180км/ч. Следователно тази екстра в задръстване е неизползваема?
Изпратено от моят SM-N950F с помощта на Tapatalk
#42
Публикувано 09 юни 2018 - 15:08
И при мен е така с д+ на w204Аз съм с д+ спира до 0 и тръгва при потегляне в задръстване при w212. Не съм сигурен за този диапазон, тествал съм го до 220 на магистрала.
Изпратено от моят SM-N950F с помощта на Tapatalk
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Once a year, go someplace you’ve never been before!
#43
Публикувано 28 юни 2018 - 06:51
Виж сега колега малко е специфично - става въпрос за оборудването на колата и вложените при производстово модули.
1. Трябва да имаш фабричен парктроник - той прави връзка към CAN мрежата в автомобила ако нямаш - трябва да сложиш - Фабричен!
2. Трябва колата да е произведена след 06.2004г - иначе се ползва старата система - сензор отпред и електронен модул който се монтира под пасажерската седалка и окабеляване и доста по трудно - моята кола е пройзведена 29.06.2004 - затова се реших да пробвам!
3. Важно условие е да се провери VIN дали колата има код 805 - това ти гарантира нова версия на ESP модула който контролира спирачката и т.н.
4. Колата да не е 4matic - има риск да не ти се получи - след 06.2004 все още продължават да вграждат старите модели модули -на един германец не му се получи и си вгради старата система въпреки че колата му има код 805.
5 СБЦ модула - с помоща на Стар диагноза да се провери в ESP модула SBCда има код SBC121F
Все по рядко ще се намират тези модули, нови кабели от дилърите на Мерцедес няма, едната щипказа закрепване е на цена 20лв - моя модул го купих с кабела и закрепващите щипки.
Цената е на проекта е между 1200- 1800 лв - въпрос на договорки и компромиси - мисля че решетката можех да си я изфабрикувам но поръчах нова и т.н.
Ако имаш желание ще ти съдействам с каквото мога - важно е да има Стар Диагноза - аз иначе не бих започнал да го правя - трябва и кодиране ZGW !
По горе съм дал линкове от които черпих цялата информация!
#44
Публикувано 28 юни 2018 - 06:56
Здравей Ники,
Можеш ли да дадеш малко повече детайли за w211 преди 6.2004? Моята е произведена 2003.
Имам фабричен парктроник отпред?
Какво е специфичното за по-старата система на дисктроника?
- Око
- модул под седалка
- управление до скоростния лост
- окабеляване - къде минава? Къде са точките на контакт с другите моду ли на колата? Кои са те?
Как да различа стария от новия вариант на дисктроник системата? Имаш ли номерата им?
Благодаря
Можеш ли да дадеш малко повече детайли за w211 преди 6.2004? Моята е произведена 2003.
Имам фабричен парктроник отпред?
Какво е специфичното за по-старата система на дисктроника?
- Око
- модул под седалка
- управление до скоростния лост
- окабеляване - къде минава? Къде са точките на контакт с другите моду ли на колата? Кои са те?
Как да различа стария от новия вариант на дисктроник системата? Имаш ли номерата им?
Благодаря
#45
Публикувано 28 юни 2018 - 12:46
Здравей колега писах ти, но парктроника не може да е само отпред- фабрично трябва да имаш и отзад!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни