Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Избор между E500 или C32 AMG


  • Please log in to reply
68 мнения по тази тема

#46 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 25 декември 2016 - 10:10

на мен пък са ми смешни снобските коментари, че било смешно и въшкарско да си купиш мощна кола и да я газифицираш.

 

Абсолютно съм съгласен колега. Не виждам нищо срамно в газта. Единственото, което мен би ме спряло е ако това ще причини проблеми с мотора. Много е спорно дали по-мощните автомобили могат добре да се газифицират. Колега от форума тук ми сподели, че си е скопосвал колата с газ. На мой познат пък от Варна е90ката гори здраво масло, колата е купена от него вече с газ. И тогава икономията от горивото ти излиза много скъпа.

 

Иначе ако няма проблем за мотора, бих сложил газ на всичко, дори и на ферари, ламборджини, GTR, космическа совалка или самолет. Ако беше възможно и безопасно бих си сложил газ и на нафтовата печка.

 

Та аргумента със 'смешното' против газта е смешен. Но виж аргумента ще си докараш основен ремонт е доста смислен.


Този пост е редактиран от vonko1988: 25 декември 2016 - 10:13

  • 0

#47 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 25 декември 2016 - 13:10

Естествено ще си докараш главоболия ако си оставиш колата на кварталния газаджия, които е сложил газ на повече от 1000 Голфа и материята му е ясна! И ако инвестираш в някоя евтинка система, тогава да, проблеми ще има.

Има си толкова добри, нови, интелигентни системи, че колата си работи толкова добре, колкото и на бензин. Само че там цената им е друга и трябва да я сложи човек, който и разбира много.
  • 0

#48 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 25 декември 2016 - 13:38

Това е малко относително.

 

Когато аз слагах газта на старата кола БРЦ се славеха като най-добрите. Сложих обаче Ланди, защото в Бургас казваха, че хората, които ги монтират са най-добрите в града.

 

Сега БРЦ чувам били много назад във софтуерно отношение, обаче цените им са все още доста по-високи от Ланди или Ловато.


  • 0

#49 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 25 декември 2016 - 15:07

То и Ланди и Ловато са назад софтуерно...ама са синоним на дълговечност и са 30г на пазара


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#50 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 25 декември 2016 - 18:19

Нищо снобарско нема в газта/бензина. Става въпрос за манталитет - на гол тумбак чифте пищови. Всеки иска да кара кола кола 400+ коня, ама ако може да харчи 10лв/100км градско. Газта ше сложите хубаво и ше пестите, дяно спестеното иде за гуми, че на тия коли валяците почват от 245/18 цола и алтернативата е регенерат, който може и да издържи на скопяването с газа...
Разбирам некой сиромах да газифицира 2 литров бензин да му е тънко из града, ама кола за удоволствие да газифицарш... всеки си решава.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  • 4
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#51 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 25 декември 2016 - 18:46

Защо си мислиш че газта скопява? Май живеш десетилетие назад,свери си информацията поне в това отношение,другото си е мнение което зачитаме.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1

#52 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 25 декември 2016 - 20:05

Газова само на обикновена атмосферка и пак бих се замислил.... Промениха ми се приоритетите


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
  • 0

#53 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5564 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 декември 2016 - 21:57

Нищо снобарско нема в газта/бензина. Става въпрос за манталитет - на гол тумбак чифте пищови. Всеки иска да кара кола кола 400+ коня, ама ако може да харчи 10лв/100км градско. Газта ше сложите хубаво и ше пестите, дяно спестеното иде за гуми, че на тия коли валяците почват от 245/18 цола и алтернативата е регенерат, който може и да издържи на скопяването с газа...
Разбирам некой сиромах да газифицира 2 литров бензин да му е тънко из града, ама кола за удоволствие да газифицарш... всеки си решава.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

 

Мишо, гледам ти няколко коментара по темата и не мога да разбера.... иронията ?
2 литров бензин (особено някое по-старо поколение - например м102 мотор) харчи с 2-3л/100 км по-малко от м119.... И сега.. за тия 2-3 л разлика е по-добре да карам 2 литров бензин ?

Както каза Vonko - газ на всичко !! Газ няма да имам на кола, когато цените на бензиностанциите станат РЕАЛНИ ! или когато доходите станат нормални. До тогава ще си взимам коли осмаци.. и ще си ги карам на газ... па нека ми е зле и да ми разправят какъв и що съм бил ;)


  • 4
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#54 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 25 декември 2016 - 22:35

Явно не ви разбирам правилно...
Не желая да засегна никого на тема газ/възможности.
За мен е абсолютно необяснимо човек да вземе 8мак за евридейка и да и нашие газ.
Защото е икономическа идиотия, защото в задръстването 8мака не се различава по нищо от 4 цилиндров освен, харчи еднакво много газ/бензин седейки на место или пъплейки с 15 км/ч.
8мака е за дълъг път да го газиш и да ти прави кеф как изпреварваш.
Но на вкус и на цвет товарошчи нет, така че всеки си избира сам.
Пак да кажа, че не целя да засягам никого. Както казах и аз съм карал на газ, така че не съдя никого. Просто за мен кола 400+ коне далеч не е евридейка все още...

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  • 1
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#55 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 25 декември 2016 - 23:02

тука не говорим да си вземеш W111 купе за лятото по парадите и на него да набиеш газ.... темата е за Е500 - което не е кола само за удоволствие, но както споменах по-рано, умело съчетава практичността с удоволствието....  икономическа идиотия е да караш същата тая кола с разход 40лв/100км, когато можеш да го направиш за 2,5 пъти по-малко пари ;)      познавам достатъчно хора, които карат по-сериозни коли от w211 5.5 на газ - не защото не могат да си позволят да ги карат на бензин, а защото е малоумно да го правят при готовото решение..... и тоя осмак ще се кара както в града, така и извън него - точно поради това, че ще има и градско, същият този осмак може да пъпли за 16лв/100км, вместо за 40, или викаш е по-обосновано да се вземе за градско каране още една 2-литрова W211ка и да се газифица, щото е "нормално" за нея, пък за осмака - не?!?   ....и от мен нищо лично, колега, но това твоето са чисто и просто предразсъдъци, примесени с неясноти по отношение на съвременните газови уредби .... та и аз, като адаша, не можах да ти схвана иронията.... просто е безпочвена.


  • 4

#56 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 25 декември 2016 - 23:24

Всеки сам си прави избора колега. Аз си гледам от мойта камбанария. Кат порасна за МБ 500 евридейка ще споделя мнение.

Ирония няма, има изумление защо толкова ресурс се хаби за пъплене с 15-20 км/ч? Пишкоудължител ли е необходим?

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Този пост е редактиран от mradulov: 25 декември 2016 - 23:27

  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#57 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 26 декември 2016 - 02:04

Радвам се че става дискусия с интересни хора.

Не знам защо масово се приема, че всичко над 4 цилиндъра и 2 литра обем е извънземно и непригодно за ежедневна употреба и как големия мотор е само за супер саможни хора. Има някакъв мистичен страх от V8 и от големите мотори, че видиш ли ще те разорят. А истината е, че всяка кола може да го направи, дори и 2 литра дизелче, като хвърли турбини, дюзи, датчици и електроника. Дори атмосферен осмак е доста стара и изпитана технология с доста живот. Минусът му е само високият разход, който като му праснеш една хубава газ, става като всяка друга малолитражка.

И мнението, че висок клас кола с газ е смешно... ами по тази логика не е ли смешно да дадеш 30к евро за w212 дизел (само пример)? Що дизел? Като можеш да дадеш 30к, значи имаш пари и не трябва да те бърка ако гори 18 бензин нали? И това ли е на гол тумбак жилетка? Ще ми кара смешника кола за 30 бона, пък ще пести с дизел...
  • 0

#58 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 26 декември 2016 - 08:40

Радвам се че става дискусия с интересни хора.

Не знам защо масово се приема, че всичко над 4 цилиндъра и 2 литра обем е извънземно и непригодно за ежедневна употреба и как големия мотор е само за супер саможни хора. Има някакъв мистичен страх от V8 и от големите мотори, че видиш ли ще те разорят. А истината е, че всяка кола може да го направи, дори и 2 литра дизелче, като хвърли турбини, дюзи, датчици и електроника. Дори атмосферен осмак е доста стара и изпитана технология с доста живот. Минусът му е само високият разход, който като му праснеш една хубава газ, става като всяка друга малолитражка.

И мнението, че висок клас кола с газ е смешно... ами по тази логика не е ли смешно да дадеш 30к евро за w212 дизел (само пример)? Що дизел? Като можеш да дадеш 30к, значи имаш пари и не трябва да те бърка ако гори 18 бензин нали? И това ли е на гол тумбак жилетка? Ще ми кара смешника кола за 30 бона, пък ще пести с дизел...

 

Напълно съм съгласен. Но пак остава отворен въпроса дали на големия осмак може кадърно да се сложи газ, без това да прецака мотора. Защото 50-100к километра може и да изкара така, ама дали ще изкара 150-200?


  • 0

#59 Sharky///AMG

Sharky///AMG

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 276 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 26 декември 2016 - 10:47

Moже естествено и защо да има проблем! Просто ти трябва точния човек и добра уредба , после си пей сърце. Моят ЦЛ е с газ слаган в германия преди мноого хиляди километри и всичко си е шести номер. И както обичам да казвам на всеки му се иска да кара коли с големи мотори но на малко им стиска  да го направят по един или друг начин.


  • 2

#60 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5564 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 декември 2016 - 18:28

Всеки сам си прави избора колега. Аз си гледам от мойта камбанария. Кат порасна за МБ 500 евридейка ще споделя мнение.

Ирония няма, има изумление защо толкова ресурс се хаби за пъплене с 15-20 км/ч? Пишкоудължител ли е необходим?

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

 

Ето ти примери за градското :

1. За да се изнесеш от 4ти км привечер (например) без да направиш предпоставка за птп (възможностите там за такова изнизване са минимални)

2. За да се наслаждаваш на звука на 8ака по всяко време (дори в тия ниски скорости е още по приятен и боботещ)

И не на последно място, нека не забравяме, че бързата кола може да се кара бавно, но обратното трудно ;)

За десерт ще вметна, че се радвам, че повечето хора мислят като теб - така осмаците може да се намерят на по приемливи цени (друго нещо, което не е у ред на нашия пазар - не може, например, е220цди (w210).. да струва колкото е430 (w210). Нито му е на екстрите, нито му е на вървежа, нито на нищо друго, а за капак на всичко е и доста по изтормозено, защото никой не си купува дизел, за да минава 1000 км на година)

 

И това последното как да го разбираме ? Защото харесваме, искаме и караме V8 сме малкопишковци ? Че съдейки по това, то българина ще излезе бетер афроамериканците (айде.. да не използвам вярната дума).

И ба си логиката :closed :unsure :kill_myself :slap


  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни