Закупуване на clk500 2002
Started by Ddurev, 12 Dec 2016 - 13:19:58
34 replies to this topic
#1
Posted 12 December 2016 - 13:19
Здравейте колеги , решил съм се да купувам цлк500 2002 година . Ще го внеса от Германия от частно лице ще го купувам . Та дайте инфо който е запознат с тази кола . Плюсове ,минуси ,проблеми ,разходи ,подръжка и всякаква информация ще е полезна . Ще му слагам инжекцион естествено . )
#2
Posted 12 December 2016 - 13:42
Т.е. ще искаш да караш на газ по 170-180км преди да ти свърши бутилката на магистралата?
До морето се стига с 3 зареждания с тороидална бутилка... или ще сложиш цилиндър зад седалките?
Няма да влизам в спорове дали този мотор понася газ. Според мен не върви добре на газ, не е невъзможно да се направи, но не ми харесва резултата никога. Иначе зависи колко си претенциозен. Ако караш по 10ина х.км. на година, си я карай на бензин, не прави моите грешки. Ще се изненадаш като теглиш чертата как не си спестил нито стотинка от газта за 2-3 години при този мотор, освен ако сам не си монтираш газовата.
Като казваш "Ще го внеса от Германия от частно лице ще го купувам" за конкретна бройка ли говориш или тепърва ще търсиш?
Иначе си е супер. Гледаш топлообменника на кутията да е ОК... има 16 свещи (и то не евтини, особено финансвово-дразнеща идея е да ги смениш.)
Бобините са двойни.
Текат капаците на главите, не е драма.
Здрава кола, стига да не е убита от каране.
18" джантите са неприятни за каране в БГ, пре-фейсовите предници са доста кекави и 18ките им разказват играта. На 17 е добре.
Много информация имам, но ти не питаш нищо конкретно
#3
Posted 12 December 2016 - 17:03
Ами във мобиле де гледам има 2 3 които ми харесват и да дам линкове няма смисъл , но поне със сигурност ще е в пъти по добре от колкото да купя от тук . Ами незнам какво конкретно да питам . Колата ще я взимам за ежедневна кола затова питам за инжекциона . А ти казваш че не препоръчваш газ за тази кола , защото няма да я сложат както трябва и тн .?? Иска ми се да я зема от някой дядо германец дето си я е пазил .. Тавана ми е 7000евро за самата кола, отделно разходите за докарване регистраций и поддръжка ... Ами незнам какво конкретно да питам ... Каквото прецените че е полезно ще е добре да го знам .... например като я взема какво ще ми излезе да и сменя консумативите (като приемем че съм нацелил читава бройка ) и тн. ... ))
#5
Posted 12 December 2016 - 18:48
Погледни българските първо, в карс има 2, като едната е с газ. Поне можеш да ги огледаш.
Че тази немската хич не ме радва. Сменени ауспуси, окачване, фолио по стъклата... хич не ми допада.
#6
Posted 12 December 2016 - 18:55
Останал съм с лошо впечетление за българските автомобили (по-скоро за българите и отношението им към колите и парите както и измамния манталитет ) А относно ауспуха аз ако взема със стоковото гърне бих го заменил със двуцефка , че оригиналното ми идва просто ... ще ги погледна . Я ако ти се занимва да кажеш кой са точно ....
#7
Posted 12 December 2016 - 19:04
Това са в cars, като и двете изглеждат на същото ниво, ако не и по-добре от тая цигания немската
Тази с бежавия салон е страшно мърлява, но изглежда доста добре.
Другата е в по-търговски вид.
Погледни и в mobile.bg.
(можеш и да погледнеш тази тема, че тя обсъжда сходни неща, с тези които питаш относно търсенето)
http://forums.mbclub...-на-w204/page-1
#8
Posted 12 December 2016 - 22:19
Коце, нали твърдиш, че газта не е оферта за тези коли...
#9
Posted 13 December 2016 - 00:05
Самия факт, че ми пращаш тоя милионник дето е 9.999 лв ме кара да губя доверие в теб .... а другата изглежда добре . И все пак защо да рискувам със купуване на кола от бг .... благодаря за вниманието все пак ....
#10
Posted 13 December 2016 - 00:53
Губи смело, ще го преживея
Колко километри са навъртяли на кола в БГ без газ от нова? Този номер "С" какво ти говори?
Аз пукнатини на седалката и бордовете не виждам, както и няма намачкване, на иначе доста мръсна седалка. Стойката на колата е правилна, има изгледи за малко пари да е доста запазен автомобил, който да има нужда от елементарно обслужване и обстойно почистване, но трябва да се види наживо. Един нов панел на климатроника ще си намериш за 100ина лева.
Другата ти отговаря на изискванията за газова. Ти ще си я караш на газ, не аз, така че щом те влече, що да не! Ще си спестиш 2+ х.лв. за монтаж на V8.
Наскоро си видях старото 500 на една бензиностанция. Жена го караше, колата изглеждаше, както когато я продадох. Така че определено все още има читави коли и тук.
Отлично разбирам защо търсиш кола в чужбина, както и нито за секунда не пробвам да те разубеждавам. Просто монетата има 2 страни и не може да отрече, че и тук има интересни коли.
Аз като купувах моята реагирах бързо, капарирах я насляпо и доста време си мислих колко вероятно е да съм се прее*ал рязко. Съмнява ме да се качиш на самолета и да прекараш 1 месец в Германия, с хотели, рент-а-кар и обиколки докато си намериш кола. Все пак не е като да е от малките държави в Европа.
Колко километри са навъртяли на кола в БГ без газ от нова? Този номер "С" какво ти говори?
Аз пукнатини на седалката и бордовете не виждам, както и няма намачкване, на иначе доста мръсна седалка. Стойката на колата е правилна, има изгледи за малко пари да е доста запазен автомобил, който да има нужда от елементарно обслужване и обстойно почистване, но трябва да се види наживо. Един нов панел на климатроника ще си намериш за 100ина лева.
Другата ти отговаря на изискванията за газова. Ти ще си я караш на газ, не аз, така че щом те влече, що да не! Ще си спестиш 2+ х.лв. за монтаж на V8.
Наскоро си видях старото 500 на една бензиностанция. Жена го караше, колата изглеждаше, както когато я продадох. Така че определено все още има читави коли и тук.
Отлично разбирам защо търсиш кола в чужбина, както и нито за секунда не пробвам да те разубеждавам. Просто монетата има 2 страни и не може да отрече, че и тук има интересни коли.
Аз като купувах моята реагирах бързо, капарирах я насляпо и доста време си мислих колко вероятно е да съм се прее*ал рязко. Съмнява ме да се качиш на самолета и да прекараш 1 месец в Германия, с хотели, рент-а-кар и обиколки докато си намериш кола. Все пак не е като да е от малките държави в Европа.
За мен не е, но не е правилно да налагам мнението си. Всеки си преценя за себе си.Коце, нали твърдиш, че газта не е оферта за тези коли...
#11
Posted 13 December 2016 - 08:33
Това с газта е много спорна тема. Не говоря за тази кола, а по принцип. Аз лично не виждам нищо срамно да караш на газ. Напротив, човек трябва да си цени парите, независимо колко има, а не да ги пръска излишно щото видиш ли било срамно да караш скъпа кола на газ(bulshit). Обаче ако дадем двигател бива съсипан от газта, няма да спестиш нищо, а напротив ще си много навътре. Може би друг момент е колко смяташ да караш тази кола, едва ли газта ще съсипе мотора за година-две.
#12
Posted 13 December 2016 - 08:50
А точно последното изречение е вярно. Аз кола повече от 1-2г. не съм карал ,е кога ще я избия тая газова за 1г. ,а да не говорим за това ,че ще ми ровят по инсталацията ,ще ми дупчат купето и ще имам бойлер в багажника или търкаляща се резервна гума в него... изобщо не ме кефи идеята за газова ,ако си купиш кола с монтирана такава ,карай на газ ,ама аз да се бръкна 1500-2000лв за котлон и да чакам да се избие - нема как да стане!
NO PAIN - NO GAIN!
#13
Posted 13 December 2016 - 08:59
На първата си кола го избих за 5-6 месеца(вярно, тогава карах много) и си я карах още 4 години доволно
Edited by vonko1988, 13 December 2016 - 09:01 .
#14
Posted 13 December 2016 - 10:23
не сравнявай ябълки с грудки
Е36 работи безгрижно, хубава газова е около 1000лв и колата грам не я бърка на какво гориво кара. Няма мотор от поколението на Е36 и следващите, който да не може да се газира добре. Има място за голяма резервна гума (някои CLK-та са с леген за патерица и няма място за тороидална).
Не говорим да те е срам, няма нищо срамно в това.
#15
Posted 13 December 2016 - 20:26
не сравнявай ябълки с грудки
Е36 работи безгрижно, хубава газова е около 1000лв и колата грам не я бърка на какво гориво кара. Няма мотор от поколението на Е36 и следващите, който да не може да се газира добре. Има място за голяма резервна гума (някои CLK-та са с леген за патерица и няма място за тороидална).
Не говорим да те е срам, няма нищо срамно в това.
Ем да това имах предвид ако една кола се знае че я съсипва газта е хубаво да се упоменава Иначе съм виждал на снимки бентлита на газ, а не един път истинско АМГ да си пълни пред мен газовата бутилка.
П.С. На е36 бях хванал промоция на Ландиренцо, 900лв. Обаче познай тази ламя колко пъти си изби газовата за 5 години, а дори масло не гореше(повече от нормалното)...
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users