Трудна работа, ако не се сменят лупите (или фаровете).
1-ви вариант най-скъп: Сменяш фаровете
2-ри вариант по-евтин: Сменяш лупите, има сервизи за възстановяване на фарове, предполагам и това ще свършат.
3-ти вариант без пари: Като отвориш капачката на фара отзад (сега не си спомням махаше ли се крушката или не) на самата лупа има едно лостче, което при превключване отрязва светлината и я прави равна от край до край (както знаем при нормално положение светлината към близкия тротоар в зависимост от движението е по-висока). Така няма да се получи точно като кола с лява дирекция, но е нещо, което е допустимо и за двата типа движение, а даже и някои го предпочитат:
4-ти вариант: виждал съм на коли с дясна дирекция пред крушката на самия фар залепват някаква плака, която уж обръща светлината, но колко работи не знам.
П.С. Сега виждам, че в първия ти пост опасенията ти са, че левият фар свети по-високо. Ако просто виждаш по-висока светлина вляво, не е изключено и самият фар да е по-високо (регулира се ръчно и е елементарно - с шестограм), но по-вероятно е точно поради дизаина на самите лупи, а именно да светят по-високо към близкият тротоар и по-ниско към автомобилите с които се разминаваш - погледни първата снимка.
Този пост е редактиран от Bokouser: 30 ноември 2016 - 19:19