Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Лоша работа на мотора при загрят двигател


  • Please log in to reply
16 мнения по тази тема

#1 xcool

xcool

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник
  • Автомобил:
    W124 E200 1995

Публикувано 18 ноември 2016 - 10:56

Здравейте колеги.

Появи се кофти проблем с мотора ми М111 940. Когато загрее около 80 градуса почва да притриса и да има слаби детонации някъде във въздушния филтър. Докато е студен няма проблеми - държи обороти и си дърпа добре. Когато загрее - пак оборотите на празен ход са добре, но не поема, тресе и пука докато не качи над 2000 оборота. След 2000 оборота пак си е добре. Смених свещи и  кабели за свещите - като че ли отначало се пооправи но в последствие пак същата работа. Кабелите за инсталацията и на дросела са сменени. При диагностика на грешките ( със светодиод) дава грешка 13 - Датчик за кислород (OS) ламбда сонда.

Чудя се дали не е някоя бобина - чувал съм че се спукават и дават проблем - но пък не трябва ли да го има и на студен мотор проблема тогава  :dontknow .

Моля помагайте

 

Забравих да кажа че проблема го има и на газ и на бензин. Колата е W124 1995г. E200


Този пост е редактиран от xcool: 18 ноември 2016 - 10:58

  • 0

Грешните решения се избягват чрез натрупания опит, а опита, за жалост се трупа от грешни решения


#2 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 18 ноември 2016 - 13:27

Бобина


  • 0

logo-600-1002.png


#3 xcool

xcool

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник
  • Автомобил:
    W124 E200 1995

Публикувано 24 ноември 2016 - 22:23

Лошооо...днес сменх и двете бобини - пак греда. Същата работа....никакво подобрение. Дайте някакви идеи защото се изчерпах вече. Ще сменявам и ламбдата май. Дали е възможно комутатора да прави мизерии? Преди време изгоря единя канал и го дадох да го ремонтират.
  • 0

Грешните решения се избягват чрез натрупания опит, а опита, за жалост се трупа от грешни решения


#4 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 25 ноември 2016 - 07:42

Требе Стардиагнозис да се гледа


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#5 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 325 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 25 ноември 2016 - 13:09

Щом ти дава грешка в ламбдата - прегледай й стойностите с читав мултиметър или диагностика. Тя ако е над 100к км е вероятно да си е позаминала. 


Този пост е редактиран от rado_penev: 25 ноември 2016 - 13:09

  • 0

#6 xcool

xcool

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник
  • Автомобил:
    W124 E200 1995

Публикувано 28 ноември 2016 - 22:12

Днес откачих ламбдата. Отначало ми се стори че рабити една идея по-добре без нея, но като загря добре пак си стана зле работата на мотора. Но като че ли поотложи кофтито работа така във времето. Дори започна вече да работи на два цилиндъра понякога когато тръгна по някое баирче.
Колата държи малко по-високи обороти и падат по бавно без ламбдата.
Като се прибрах замерих сондата на празен ход на мотора - даваше 0,65 волта като играеше ту 0,62 0,64 0,65. като дам газ падат до към 0,2-0,3 волта. Стана студено и тъмно и за това не съм мерил друго

Изпратено от моят MediaPad 7 Youth 2 с помощта на Tapatalk
  • 0

Грешните решения се избягват чрез натрупания опит, а опита, за жалост се трупа от грешни решения


#7 Federer73

Federer73

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Е200 компресор 2000 г.
    137 кВт Елеганс

Публикувано 28 ноември 2016 - 22:16

 И аз мисля, че трябва да обърнеш внимание на ламбда-сондата


  • 0

#8 Federer73

Federer73

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Е200 компресор 2000 г.
    137 кВт Елеганс

Публикувано 28 ноември 2016 - 22:20

Днес откачих ламбдата. Отначало ми се стори че рабити една идея по-добре без нея, но като загря добре пак си стана зле работата на мотора. Но като че ли поотложи кофтито работа така във времето. Дори започна вече да работи на два цилиндъра понякога когато тръгна по някое баирче.
Колата държи малко по-високи обороти и падат по бавно без ламбдата.
Като се прибрах замерих сондата на празен ход на мотора - даваше 0,65 волта като играеше ту 0,62 0,64 0,65. като дам газ падат до към 0,2-0,3 волта. Стана студено и тъмно и за това не съм мерил друго

Изпратено от моят MediaPad 7 Youth 2 с помощта на Tapatalk

 

Иди на диагностика на стенд. Така стреляш на сляпо. Като гледам си далеч от Бургас, инак моят човек би могъл да ти помогне. Моята ламбда работи отлично, проверена именно чрез стенда, но аз имам малко по други проблеми. Виж в темата за "глъхнене и припукване на студен двигател", може там да откриеш нещо полезно за себе си.


  • 0

#9 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 ноември 2016 - 10:08

Има ли случай да не запалва ок. Ако да, проверете малкото клапанче на горивната рейка за наличие на бензин, като откачите вакумчето му.

 

kes200_mot.jpg

 

клапанчето до жълтата лепенка


Този пост е редактиран от Вай Басо: 30 ноември 2016 - 10:11

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#10 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 30 ноември 2016 - 10:54

Лошооо...днес сменх и двете бобини - пак греда. Същата работа....никакво подобрение. Дайте някакви идеи защото се изчерпах вече. Ще сменявам и ламбдата май. Дали е възможно комутатора да прави мизерии? Преди време изгоря единя канал и го дадох да го ремонтират.

 

Натам трябва да се насочиш, след като е барано някъде, обикновено от там идват дертовете.


  • 0

logo-600-1002.png


#11 xcool

xcool

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник
  • Автомобил:
    W124 E200 1995

Публикувано 05 април 2017 - 07:43

Такааа.... след половин година ходене по мъките и трима майстори оправих проблема. Накратко - оказа се ламбда сонда и кофти свещи. Смених ламбдата и колата се пооправи, но имаше още проблеми. Смених отново свещите и се успа колата. Лошото е , че когато колата се развали започнах от свещи - дадох 65 лева за някакви специални иридиеви за по-добра работа на газ - а то те се оказаха най- големия проблем. Още по лошото е, че сам се оправих с проблема - на трима майстори ходих - три идиотски мнения получих - от разтегната верига на мотора, през развален комутатор та до развалени датчици за температурата. И така след хвърлени доста пари по некадърни "майстори" на своя глава дадох още 90 лева за ламбда сонда и свещи за 18 лева всичките -  NGK BC6ES и ми се свършиха проблемите. Аман от некадърни пишман майстори.


  • 0

Грешните решения се избягват чрез натрупания опит, а опита, за жалост се трупа от грешни решения


#12 trifonl

trifonl

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 395 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Мерцедес и волейбол!
  • Автомобил:
    w202, C180, 122к.с. 1998
    w220, S500 4-matic, 306к.с., 2003

Публикувано 05 април 2017 - 18:43

Полезна информация колега. Чувал съм че дори да си на газ свещи се слагат такива каквито си пише на лепенката отпред. Аз правя така и нямам ядове, незнам дали е правилно по - запознатите ще кажат.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#13 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 05 април 2017 - 19:23

Не е така но не ми се спори,всеки е свободен да си слага каквото иска като ъпгрейд,то от заводското вграждане има и по-добри компоненти то е ясно,въпроса е с подбора ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#14 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 април 2017 - 20:31

Ние пък предлагаме свещи предназначени за коли снабдени с газова инсталация и хората се хвалят пък не знам ,колко е така или не .Кола на газ никога не съм карал .


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#15 trifonl

trifonl

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 395 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Мерцедес и волейбол!
  • Автомобил:
    w202, C180, 122к.с. 1998
    w220, S500 4-matic, 306к.с., 2003

Публикувано 06 април 2017 - 10:29

Еми колеги нормално всякъкви хора всякъкви мнения. Сега като сменям свещи след някой др км ще сложа за газ, щом казвате значи ще са добри.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни