Въпрос за цедка/сонда в резервоараW124 200d
Започната от msotiroff, 17 ное 2016 - 22:02:37
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 17 ноември 2016 - 22:02
Колеги, би ли имало последствия, ако изтърбуша цедката в резервоара на 124-ката? Карам колата с отработено масло и цедката се запушва на всеки 7-8 хил.км пробег, а чистенето й е много неприятна процедура. Ако я изтърбуша и сложа още един проточен груб филтър преди финия, за да сменям него при запушване има ли опасност да се заплеска някой горивопровод от резервоара до проточния филтър?
Благодаря!
Благодаря!
Mercedes-Benz E250td S210
Mercedes-Benz 200d W124
Ex: Mercedes-Benz E220 W124
#2
Публикувано 19 ноември 2016 - 10:58
вероятността е 100 процента . Особено през студените дни ще става запушването много по-бързо (с цедка или не).Като за начало се Приготви за нова сонда.
#3
Публикувано 20 ноември 2016 - 09:32
Вчера свалих цедката.... чиста като момина сълза... Не доумявам какво става?!
Филтрите съм сменил, горивните тръби съм продухал с компресор, цедката-чиста и въпреки това при скорост 100-120км/ч глъхне и в крайна сметка гасне от недостиг на гориво...
Като подам чиста нафта директно преди подкачващата помпа няма проблем, а от резервоара не иска да подкачва по-гъстото гориво...
Ако си е заминала подкачващата би следвало изобщо да не дърпа, а тя си дърпа директно подадена чиста нафта. Всъщност ГНП-то засмуква ли гориво преди себе си или само нагнетява вече подкаченото гориво до нея?
Тя темата от цедка май прерасна в проблем с подкачването!
Филтрите съм сменил, горивните тръби съм продухал с компресор, цедката-чиста и въпреки това при скорост 100-120км/ч глъхне и в крайна сметка гасне от недостиг на гориво...
Като подам чиста нафта директно преди подкачващата помпа няма проблем, а от резервоара не иска да подкачва по-гъстото гориво...
Ако си е заминала подкачващата би следвало изобщо да не дърпа, а тя си дърпа директно подадена чиста нафта. Всъщност ГНП-то засмуква ли гориво преди себе си или само нагнетява вече подкаченото гориво до нея?
Тя темата от цедка май прерасна в проблем с подкачването!
Mercedes-Benz E250td S210
Mercedes-Benz 200d W124
Ex: Mercedes-Benz E220 W124
#4
Публикувано 20 ноември 2016 - 10:03
Защо не пробваш да смесиш 50/50 нафта и масло и така да караш през студените месеци.
#5
Публикувано 20 ноември 2016 - 11:58
Защо не пробваш да смесиш 50/50 нафта и масло и така да караш през студените месеци.
Точно това направих. Напълних резервоара с 50% нафта и 50% масло, направих контролно кръгче 15-ина км извънградско и за сега няма проблем... да видим до кога!!!
Явно в студеното време подкачването на гъстото масло от резервоара до помпата е трудно, защото сутрин паля на нафта от втори малък резервоар и после прехвърлям на масло от основния резервоар.
Mercedes-Benz E250td S210
Mercedes-Benz 200d W124
Ex: Mercedes-Benz E220 W124
#6
Публикувано 20 ноември 2016 - 22:46
Нямаш подкачване преди ГНП-то.
ГНП си тегли горивото сама чрез вакуум. Само с масло зимата няма да стане. Колкото по-студено става, толкова по-зле ще е положението.
Трябва и нафтица да има. Пък и не само нафта.
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
#7
Публикувано 14 ноември 2021 - 23:20
Нищо чудно да има отлагания и по самия резервоар, така че при следващо чистене на цедката, добре ще е и резервоара да се почисти малко. Това масло по-нататък може да даде отражение и на поплавъка в резервоара. Маслото като се сгъсти на -20°C, ще се утаи и ... цедка. В резервоара няма бъркалка.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни