
Катализатор
Започната от Cclass, 12 ное 2016 - 11:33:34
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 12 ноември 2016 - 11:33
Здравейте колеги,
Много хора казват, че катализаторът е ненужен и няма да има разлика без него , че всяка втора кола е без катализатор. Аз мисля да го махам , но ме спира едно нещо тъй като четох в други форуми че като се махне катализатора и излизя проблем с съединителя и други разни. Затова искам мнение от вас ще пречи ли ако го махна и няма ли да излизат други проблеми т.е да не е свързан с нещо софтуер някакъв нз ...
Много хора казват, че катализаторът е ненужен и няма да има разлика без него , че всяка втора кола е без катализатор. Аз мисля да го махам , но ме спира едно нещо тъй като четох в други форуми че като се махне катализатора и излизя проблем с съединителя и други разни. Затова искам мнение от вас ще пречи ли ако го махна и няма ли да излизат други проблеми т.е да не е свързан с нещо софтуер някакъв нз ...
#2
Публикувано 12 ноември 2016 - 15:13
Няма да вземеш много пари за него, цените доста паднаха и ако не ти прави проблем по-добре да си седи
#3
Публикувано 12 ноември 2016 - 15:31
Точно това ме интересува ще създадели някъв проблем ако го махна , защото може да е свързан със софтуер нещо ли незнам ?
#4
Публикувано 12 ноември 2016 - 16:10
Какво ТОЧНО очакваш да се случи, ако махнеш катализатора - колата да стане спортен звяр, да почне само да мирише бензина, да изкараш едни лесни пари от продажбата?
Иначе определено може да имаш проблем с чек-енджин, ако го махнеш.
#5
Публикувано 12 ноември 2016 - 20:57
Здравей колега,
Ако нямаш проблеми с катализатора не го махай. Аз моя го махнах, защото беше заминал и трябваше или да купувам нов - голям разход, за който нямам стимул да го правя (разбирай данъчни облекчения, но това е дуга тема) или да го махна. След като го свалих не съм имал ниакакви проблеми, включително грешки, но преди да го направя проучих внимателно въпроса, включително и тук. Може да прочетеш тази тема http://forums.mbclub...на-катализатор/
При някои модели няма проблем да се маха, но при други е по-специфична операция.
Поздрави
Ако нямаш проблеми с катализатора не го махай. Аз моя го махнах, защото беше заминал и трябваше или да купувам нов - голям разход, за който нямам стимул да го правя (разбирай данъчни облекчения, но това е дуга тема) или да го махна. След като го свалих не съм имал ниакакви проблеми, включително грешки, но преди да го направя проучих внимателно въпроса, включително и тук. Може да прочетеш тази тема http://forums.mbclub...на-катализатор/
При някои модели няма проблем да се маха, но при други е по-специфична операция.
Поздрави
#6
Публикувано 13 ноември 2016 - 16:31
Нищо подобно не очаквам колега , просто по моя край стават също масови кражби на катализатори, защо данего сваля аз ако може и са не създава някви проблеми отколкото някой друг го взема откакто съм си оставил колара на паркинга и след тва почват проблемите по колата един след друг ...Какво ТОЧНО очакваш да се случи, ако махнеш катализатора - колата да стане спортен звяр, да почне само да мирише бензина, да изкараш едни лесни пари от продажбата?
Иначе определено може да имаш проблем с чек-енджин, ако го махнеш.
Тъй като Flameff каза, че при някой модели няма да е проблем моят е c200 cdi w203 2004г , ако някой има информация за този модел да сподели как ще е ако махна катализатора.
#7
Публикувано 13 ноември 2016 - 18:53
Заради теми като тази избягвам да си купувам коли от България.
Ще измрем задушаване с половината курници по пътищата, имаме нещо здраво, но се чудим как да го прецакаме и после някой друг виновен за всичко.
Имаш го, работи, не го махай.
Ще измрем задушаване с половината курници по пътищата, имаме нещо здраво, но се чудим как да го прецакаме и после някой друг виновен за всичко.
Имаш го, работи, не го махай.
#8
Публикувано 13 ноември 2016 - 19:01
Заради теми като тази избягвам да си купувам коли от България.Ще измрем задушаване с половината курници по пътищата, имаме нещо здраво, но се чудим как да го прецакаме и после някой друг виновен за всичко.Имаш го, работи, не го махай.
+1
OMFG
#9
Публикувано 13 ноември 2016 - 19:06
Заради теми като тази избягвам да си купувам коли от България.
Ще измрем задушаване с половината курници по пътищата, имаме нещо здраво, но се чудим как да го прецакаме и после някой друг виновен за всичко.
Имаш го, работи, не го махай.
В този ред на мисли, ходя тия дни да избирам на познат кола и 50% от джамбазите ме посрещат с думите "катализаторите и стоят, продаваш ги за 300лв. и колата ти е - 300лв."
Другите 50% вече са с изкормени, ама там мълчат
#10
Публикувано 14 ноември 2016 - 16:50
колега на твоя модел са два,ако ги махнеш няма проблем само при подаване на газ ще пропушва
#11
Публикувано 15 ноември 2016 - 09:35
Катализатор съм махал САМО когато беше запушен, даже се разпадаше на парчета... Щом не създава проблеми не го пипаш... Да не говорим че изкупната цена е ниска, нищо не печелиш и ако не разбираш този който ти ги маха така ще те налъже че ще ти сложи резонатори "за да нямаш проблеми"... Та накрая ще се окаже че имаш да му даваш пари затова че ти е прецакал колата и ти е сложил резонатор на ASPO дето след две години ще е изгнил до неузнаваемост.
#12
Публикувано 15 ноември 2016 - 20:38
Колега,
Както писах ако ти е здрав катализатора не го махай. Също така има вероятност да не си с оригинален катализатор, а с афтърмаркет, за който ще вземеш не повече от 50 лв. и както ти писаха по-горе ще има да даваш вместо да вземеш.
Sent from my Lenovo B6000-H using Tapatalk
Както писах ако ти е здрав катализатора не го махай. Също така има вероятност да не си с оригинален катализатор, а с афтърмаркет, за който ще вземеш не повече от 50 лв. и както ти писаха по-горе ще има да даваш вместо да вземеш.
Sent from my Lenovo B6000-H using Tapatalk
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни