Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Мерцедес със нови редови шестаци!


  • Please log in to reply
8 мнения по тази тема

#1 Алекс Панов

Алекс Панов

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 189 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 04 ноември 2016 - 19:45

http://www.autoblog....e-six-cylinder/

Мерцедес със нови редови шестаци!


  • 1

#2 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 ноември 2016 - 11:33

Да те отдавна говорят ,че редовите им мотори са най - доброто нещо излизало на пазара . И най - издръжливите агрегати .


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#3 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 ноември 2016 - 14:15

Е тия нема да са ,като ония ;) Те ако искат знаят как да ги направят здрави, просто не искат. Преди години как можеха да не гният, а сега като гледам 203-ките се чудя, кое е по -зле, кадета или Бенца, ама така е натам върви света, колите и жените трябва да се сменят често.
  • 1
NO PAIN - NO GAIN!

#4 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 ноември 2016 - 18:04

Е тия нема да са ,като ония ;) Те ако искат знаят как да ги направят здрави, просто не искат. Преди години как можеха да не гният, а сега като гледам 203-ките се чудя, кое е по -зле, кадета или Бенца, ама така е натам върви света, колите и жените трябва да се сменят често.

Така е , едно време колите се правеха от Инженери , а сега от Счетоводители . И резултата не закъснява , хем искат много да печелят хем нищо да не влагат . Но са и прави , защо да правят нещо здраво като хората искат на всеки 2 години да карат чисто нова кола ... За белите държави естествено не за нас ...


  • 1

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#5 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 ноември 2016 - 18:30

Какво им е на здравината на двигателите. Тук непрекъснато се обсъждат коли на 300-400-500 хиляди. Това, ако не са здрави двигатели. Проблемите са другаде, по електронни блокове и такива нещица.
Иначе 203-те гният доста, дори и при фейслифта.
  • 0

#6 Алекс Панов

Алекс Панов

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 189 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 05 ноември 2016 - 20:30

The inline-six engines are a return to form for Mercedes as the automaker offered the engine layout in its vehicles until the late '90s. Dubbed M256, the 3.0-liter engine was built with the intention of electrification in mind and, therefore, comes with an Integrated Starter-Alternator (ISG), an electric auxiliary compressor, and intelligent turbocharging. These components allow the engine to make more power than the old V6 engine while also being more fuel-efficient. The M256 makes 408 horsepower and over 368 pound-feet of torque, while the older M276 V6 engine was good for 333 horsepower and 354 pound-feet of torque. A worthwhile improvement.

 

The turbocharger, ISG, and electric auxiliary compressor all work together to save fuel and reduce turbo lag. The ISG handles the majority of the work when the vehicle sets off, the electric auxiliary compressor fills in the gap until the larger turbo kicks in, and the new turbocharger spools up to ridiculous speeds – 70,000 rpm – within one third of a second. The ISG is part of a 48V electrical system that also handles the car's water pump and air-conditioning compressor, which makes drive belts irrelevant and reduces the overall length of the engine.

 

Редовите шестаци на Mercedes се завръщат отнова след като са били предлагани до края на 90-те години. Новия M256, 3.0-литровият двигател е с оптимизирана електрическа част, следователно, идва с интегриран стартер-алтернатор (ISG), спомагателен електрически компресор, и интелигентен турбокомпресор. Тези компоненти позволяват на двигателя да направи повече мощност от стария V6 двигателя, като същевременно е по-нисък разход на гориво. Най-M256 прави 408 конски сили и над 368 Нм на въртящ момент, докато по-възрастния M276 V6 двигател е едва 333 конски сили и 354 Нм  въртящ момент. Забележително подобрение.

Турбокомпресорът, ISG, и спомагателен електрически компресор всички работят заедно, за да се пести гориво и намаляване на турбо лаг. The ISG дръжки по-голямата част от работата, когато автомобилът запали, електрическия спомагателн компресор запълва празнината, докато голямото турбо ритне, и новите турбокомпресори се развъртат до небивали скорости - 70 000 оборота в минута - в рамките на една трета от секундата. ISG е част от електрическата система на 48V, които също така се задвижва водна помпа (водна помпа електричка) и компресор на климатичната инсталация на автомобила, което прави задвижващи ремъци ненужни и намалява общата дължина на двигателя.

 

От Ал Панов:

- дигат на 48V - компресор за въздух, водна помпа, компресор на климатик и опримизират енергопотреблението им.

Да спомена че поради патентни тролове М256 е на база М103 и М104, естествено с променливо газоразпределение ама не го кръщават VVTR щото Toyota ще ги схруска, а си слагат тяхни си обозначения. Естествено че е разработен около текущите използвани бутала, мотовилки и т.н карантия но  са взели опита от старите М-ки.

 

Бррррр, бръм, бръм, брррррр ,бррррр ии така 300 000 км.

Лека и спокойна вечер!

 


  • 0

#7 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 05 ноември 2016 - 23:31

Смея да твърдя, че новите двигатели са много по-добри, периферията покрай тях ИМАШЕ проблеми, но и те са изчистени. Всичко останало е митология. Връщат се редовите шестаци, защото с тях и четири цилиндровите ще имат много еднакви части, а така падат производствените разходи. Всичко днес в автомобилостроенето, благодарение на автожурналистите, е само разход на 100км, коя кола от даден клас е по-спортна (следователно за тях по-добра) и конски сили. Важните неща за Мерцедес от времето като комфорт, тишина, дизайн, който да остава във времето и практичност не се цени особенно.
  • 0

#8 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 06 ноември 2016 - 12:25

334 конски сили - 354 нютона

408 конски сили - 368 нютона

 

егати напредъка

 

М103 180 конски сили - 255 нютона

 

Поздрави

 

П.П. И на мен ми допадат старите 6ци доста.


  • 0

#9 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 06 ноември 2016 - 12:56

334 конски сили - 354 нютона

408 конски сили - 368 нютона

 

егати напредъка

 

М103 180 конски сили - 255 нютона

 

Поздрави

 

П.П. И на мен ми допадат старите 6ци доста.

 

То всичко ново е добре забравено старо


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни