Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с нафтовата помпа на 270cdi -СПЕШНО


  • Please log in to reply
4 мнения по тази тема

#1 AMG-petronas

AMG-petronas

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    S430L,w220,2000,
    C270CDI,w203,2002
    C180T,w202,1997

Публикувано 29 октомври 2016 - 18:16

Здравейте колеги. Имах теч от нафтовата помпа на 270 cdi,w203,2002 година. Сутрин когато паля ,колата запалва от 6-7 път и тече нафта от помпата. Днес свалих нафтовата помпа и се оказа,че вътре има 3 месингови болта които бяха хлабави след което ги стегнах и монтирах отново помпата.
Стартирах двигателя, но не пали проб- вах няколко пъти и видях че не идва нафта, свалих маркуча на входящата нафта на горивния филтър и пак не идва нафта. Потопих маркуча за изходящата нафта от филтъра в съд с нафта-смуче нафтата , но не беше достатъчно да започна да обезвъздушавам.Проверих бушоните и релетата заради помпата в резервуара всички са здрави!!! МОЛЯ ПОМАГАЙТЕ В ЧУЖБИНА СЪМ!!!
  • 0

#2 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 октомври 2016 - 19:14

Тия хлабавите болтове са за регулиране не за стягане и говориш за помпата за високо налягане предполагам ?


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#3 AMG-petronas

AMG-petronas

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    S430L,w220,2000,
    C270CDI,w203,2002
    C180T,w202,1997

Публикувано 29 октомври 2016 - 19:22

Да за помпата за високото налягане. Утре ще ги разхлабия и дали има връзка с маркуча за горивния филтър(входящия)? Колко да ги разхлабия за да не тече отново нафта?
  • 0

#4 AMG-petronas

AMG-petronas

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    S430L,w220,2000,
    C270CDI,w203,2002
    C180T,w202,1997

Публикувано 29 октомври 2016 - 19:27

Колко да ги разхлабия и дали ще тече отново нафта ?
  • 0

#5 hkastelov

hkastelov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    Мерцедес C200 2001г. 116кс.

Публикувано 20 януари 2021 - 12:56

Темата е стара, но видях, че са написани невярни неща и, за да не подвеждат други колеги, ще изкажа и аз мнение. Първо тези 3 болтчета на гърба на помпата за високо налягане не са за никакво регулиране, незнам от къде са го измислили колегите по-горе, тези болтчета държат капачката на помпата и след като се свалят се разглобява и трябва винаги да стегнати добре, понякога се разхлабват, незнам от какво, може би от вибрации и започва да тече нафта от там, съответно дърпа въздух и трудно пали, на моята w203, и реших по този начин проблема, трудно палеше течеше нафта зад помпата за високо налягане и след затягане до край на болтчетата, спряха течовете и започна да пали сутрин без проблем, за консултаци Звънах на маистор, които прави само горивни помпи за дизел, като му казах за тези болтчета дали трябва да се регулира нещо, той също потвърди, че това само за капачката и трябва да са стегнати!
  • 1




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни