Бусовете Мерцедес
Started by 208 D, 11 Mar 2007 - 22:25:06
27 replies to this topic
#1
Posted 11 March 2007 - 22:25
Нека всичко свързано с динозаврите в лекотоварното транспортиране да се публикува тук. Аз съм горд собственик на 208 D с 601 мотор.
#2
Posted 12 March 2007 - 20:41
АЗ ИМАМ 208Д 91 НАБОР 5СК ВЪРВИ ПОЖЕЧЕ ОТ 124КАТА МИ
MERCEDES+DIESEL......FOREVER
#3
Posted 12 March 2007 - 20:43
ЗАБРАВИХ ДА КАЖА ЧЕ СЕ КАЗВА БЕЛИЯ ЛЕБЕД
MERCEDES+DIESEL......FOREVER
#4
Posted 13 March 2007 - 22:36
ние имаме един 308 макси 99 годинка ама тез пътища скоро ши му .... мамата и един 313 макси на 45 000 км от както го зехме не е каран година и 2 месеца горката принцеска
#5
Posted 14 March 2007 - 11:47
Аз пък имам 308D с старото моторче...преди две години основен ремонт и сега върви като луд, не моа го гоня с 190-ката...а за товара нямам думи, с 3.5 тона си фърчи
#6
Posted 14 March 2007 - 12:09
моя лебед _208 вече 4 год. ълужи вярно ама и много изгни кво да правя да го правя ли.....щото преди имах форд,него го правих ,но след 2год.стана по-зле и от преди.....
MERCEDES+DIESEL......FOREVER
#7
Posted 14 March 2007 - 12:56
Хаха, познато...колата ми стана така...а буса и нашия е изгнил, ама не мисля да го правя...
#8
Posted 14 March 2007 - 16:42
някой знае ли каде в пловдив могат да ми сменят тампоните на ресьорите на 208д и въобще трябва ли да търся нещо по-специален сервиз
MERCEDES+DIESEL......FOREVER
#9
Posted 14 March 2007 - 16:48
и някй има ли впечатленея от сервиз "дизел" срещу шикера,бях веднъж немога да кажа нещо хубаво нито нещо лошо щото повредата беше елементарна
MERCEDES+DIESEL......FOREVER
#10
Posted 17 March 2007 - 15:33
tukmo se 4udeh koga 6te vkarame 313to v deistvie i v4era 308cata sa blusna do Bqla rusensko toz tupiq put mn hora sa sa pretrepali da ... vnimavaite hora
Писането на кирилица е задължително!
Писането на кирилица е задължително!
#11
Posted 17 March 2007 - 22:37
Горд собственик съм от има няма 3 месеца на Спринтер 412 тип камионче с брезент.За сега нямам оплаквания като изключа само малко по високия разход и леко тромавото вървене но това си е направо камион иначе съм му качвал до 3,5 т. товар и си върви нормално. От 2 години притежавам и спринтер 310 средна база,висок.От него също съм доволен защото с 2т. си пътувам спокойно по магистралата с 120км.ч. и разхода му е разумен,вози доста комфортно но този модел има един основен недостатък слаба предница заради особенностите на окачването. Просто не са предназначени за наще пътни условия наложи ми за 2 години да сменям 4 пъти преден ресьор.Няма начи с тези разбити пътища през 6-7 месеца съм в бокса а и аз на моменти доста го товаря понякога 2т. та и малко от горе. По едно време бях решил да пиша писмо до Мерцедес Други забележки нямам. Иначе това са истинските работни машини а не някъкви френски и италянски измишльотини.
п.п.Някой има ли опит със спринтерите нека сподели защото информацията на български в нета е оскъдна.
п.п.Някой има ли опит със спринтерите нека сподели защото информацията на български в нета е оскъдна.
#12
Posted 16 July 2007 - 12:53
Здравейте в момента чакам един мерцедес 310 нов внос.Надявам се хубава машинка.Но защо така са със слаби предници немойе ли да се направи нешо по въпроса.Например да се сложи помощен ресор.А Спринтер ти чупиш ли ги или само предницата ти се разтваря.
#13
Posted 26 July 2007 - 22:11
Ами предницата не се "разтваря" както ти казваш просто ресьорите се чупят винаги на едно и също място и винаги долния те са два при този модел.При което буса "кляка" от страната на шчупването но това не е фатално и не променя сходимоста,може да се кара така известно време до смяна,само че не може да се товари пълноценно. Проблем има и с вътрешните накрайници,аз смених няколко докато случих на свястни при това турски но качествени вече година не съм ги пипал.Пробвал съм и с ресьор от 412 който е същия като за 310-312 някой казват че били малко по-дебели и здрави но аз не мисля така според мен разлика няма.Иначе нищо друго не може да се направи нито да се усили с допълнителен лист просто конструктивно няма кака да стане.Ако не се претоварва буса и се кара по хубави пътища смятам че не би трябвало да се чупят толкова често.Наскоро разбрах че голямо значение оказва и състоянието на амортьосьорите.Износени ли са по-голямата част от натоварванията и ударите се предават директно на ресьорите и това също е пречина за по-бързото им шчупване.Иначе това окачване е доста комфортно и автомобила се държи стабилно на пътя.Дано да нямаш проблемите които имах аз с моят бус !Здравейте в момента чакам един мерцедес 310 нов внос.Надявам се хубава машинка.Но защо така са със слаби предници немойе ли да се направи нешо по въпроса.Например да се сложи помощен ресор.А Спринтер ти чупиш ли ги или само предницата ти се разтваря.
#14
Posted 15 August 2007 - 10:15
Кога ше разберете че от Т1 по-як бус нема? Спринтерите са повече за возене, не стават за товар. Т1 може да е много грозен, да вози като каруца, да са му слаби моторите, обаче е истински Мерцедес, най-малкото защото никога няма да те остави на пътя. Тия бусове не се трошат, а като се сетя само как влизат скоростите и колко са маневрени... еех. Спринтера е автобус. Като го натовариш става люлка (311 ЦДи 2003).
#15
Posted 15 August 2007 - 10:24
Звучи добре, нежно име за такъв автомобил. Как реши да го кръстиш точно така?ЗАБРАВИХ ДА КАЖА ЧЕ СЕ КАЗВА БЕЛИЯ ЛЕБЕД
Мерцедес са
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users