Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W203 - ESP inoperative see owners manualESP проблем


  • Please log in to reply
12 мнения по тази тема

#1 dim1

dim1

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:Plovdib
  • Автомобил:
    W203

Публикувано 13 октомври 2016 - 14:28

Здравейте,

от месец на дисплея на W203 /C220 CDI/   се появява този надпис -

 

ESP inoperative see owners manual

 

Появява се сутрин докато колата е студена , след 30-40 мин работа и след рестарт на автомобила надписа изчезва.

В този момент не може да се изключи ESP системата , както и не работи темпомата.

 

Ходих на диагностика. Според юнаците " Евентуално стар акумулатор. В началото не е достатъчен тока и компа изключва маловажните системи, докато се компенсира нужното количество електроенергия."

 

Интересното е че го прави не веднага след старт а след 1-2 минути, най-малко ток акумулатора има в самото начало.

Не е затруднено паленето сутрин, няма никакви индикации за слаб акумулатор.

 

Някой може ли да помогне ? Има ли идея ? 

Ако ще е батерията да купувам нова.


  • 0

#2 robber

robber

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 404 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Златоград
  • Автомобил:
    Mercedes Benz E270 CDI (W211)

Публикувано 13 октомври 2016 - 14:40

Аз си мисля, че лентовия кабел във волана ти създава проблеми и от него не работи правилно ESP.

 

 

 

Ходих на диагностика. Според юнаците " Евентуално стар акумулатор. В началото не е достатъчен тока и компа изключва маловажните системи, докато се компенсира нужното количество електроенергия."

 

 

 

На тея юнаци им кажи  да вземат да се гръмнат, ама с по-голям патрон за да компенсират липсата на гънки под мозъчната кора. Нека ти обяснят, как система за сигурност я окачествиха като маловажна и компа я бил изключвал. То това да не са ти плафоните в купето.


  • 0

#3 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 октомври 2016 - 15:27

Това са пълни глупости казани от "майсторите" както каза robber , това не ти е плафон или габарит . Намери си Стар Диагностик с акъл в главата и ще се открие проблема . Само мога да вметна , че много често и мембранния датчик на сервото си заминава , но без конкретна диагностиа може да си гадаем до утре .
  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#4 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 октомври 2016 - 15:31

Когато е заминаващ си акумулатор първата грешка която се появява на дисплея е "Light Sensor Visit Workshop". Това с казаното от майсторите са пълни глупости.


  • 0

#5 petkan

petkan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Мнения:

Публикувано 14 октомври 2016 - 08:44

Това с light sensor visit workshop - ми га даде митала зима със слаб акумулатор. Търси някой да анализира данните правилно.
  • 0

#6 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 октомври 2016 - 10:32

При мен го даде преди 2 години зимата. И така 2 седмици докато една сутрин просто колата отказа да завърти :D


  • 0

#7 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 14 октомври 2016 - 20:18

Ако лентояия кабел на волана прави проблеми направо пише visit workshop, от личен опит го казвам. Вероятно проблема не е батерията, ама не е и лентов кабел.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#8 dim1

dim1

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:Plovdib
  • Автомобил:
    W203

Публикувано 17 октомври 2016 - 14:55

При мен го даде преди 2 години зимата. И така 2 седмици докато една сутрин просто колата отказа да завърти :D

Колега и какъв се оказа преди 2 години проблема ?


  • 0

#9 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 октомври 2016 - 15:23

Моя коментар беше за другата грешка "light sensor visit workshop". А ти иди да ти закачат колата на стар диаг. А не някаква друга диагностика.


  • 0

#10 dim1

dim1

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:Plovdib
  • Автомобил:
    W203

Публикувано 19 октомври 2016 - 08:34

Здравейте , благодаря на всички за отговорите.

 

За мое съжаление , проблема стои и не можем да намерим решение. Колата бе на диагностика със Стар диагноза. 

Най-странното е, че проблема възниква 1-2 мин след старта и след 30-40 мин работа и рестартирт всичко изчезва.

Както вече писах освен освен че спира ESP спира да работи и темпомата.

 

Ако ще е кабел , филтър и каквото и да е хардуерно то ще го прави постоянно. 


  • 0

#11 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 октомври 2016 - 08:57

Ама добре де , хубаво изчезва проблема , но там има "ЗАПАМЕТЕНИ СЪБИТИЯ " о още повече "Shadow memory " . Там са описани всички проблеми възниквали по колата . Нещо последно време виждам как диагностици гледат само грешки , даже не тестват не гледат живи данни . И после се чудим от къде идва проблрма , а е минала колата през Стар Диагностика .
  • 1

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#12 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 20 октомври 2016 - 20:58

Възможно е да ти светне ESP при понижено напрежение.Но този надпис ми е непознат: inoperative see owners manual .  Много е лесно да си провериш акумулатора. Може и алтернатора да ти прави номерца(но би трябвало да ти изпише и алтернатор).

 

ESP

NOT AVAILABLE! (НЕ РАБОТАЕТ!) 1,2,3,4
VISIT WORKSHOP! (ОБРАТИТЕСЬ НА СТО!) 1,5
DISPLAY FAULTY (НЕИСПРАВНОСТЬ ИНДИКАТОРА)

1 Электронная противозаносная (ESP) и антипробуксовочная системы не работают.
2 После прерывания подачи напряжения питания (отсоединения зажимов или разряда аккумуляторной батареи) систему следует заново отъюстировать.
Для этого поверните рулевое колесо от упора до упора и затем обратно в положение движения по прямой - индикация неисправности не гаснет.
3 Система временно не работает. Причиной для этого может быть незаконченная самодиагностика.
После короткого пробега со скоростью свыше 20 км/ч индикация гаснет.
4 При пониженном напряжении система не работает, например, если не производится зарядка аккумуляторной батареи.
5 При неисправности системы ESP предупредительная сигнальная лампа системы ESP на средней консоли не функционируют.
Если, кроме того, неисправна система ABS, возможно снижение мощности двигателя.
6 Выход из строя индикации для системы или самой системы.


  • 0

#13 dim1

dim1

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:Plovdib
  • Автомобил:
    W203

Публикувано 18 ноември 2016 - 18:28

Здравейте колеги! 

Сменихме лентовия кабел и всичко е ОК.


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни