Е лесни за този който го може, защото преди 2 месеца един приятел с W221ца , само че с М273 така се нахендри с един майстор, че цял месец не могат да му я настроят както трябва... Аз омасляване имах само на Сузукито, а на сегашната нямам, по препоръка на майстора. А аз само споделих мнение за ГИ на Романо. Два пъти съм слагал от тях, два пъти съм доволен. А пък вече всеки сам си носи кръста и си преценява. Просто споделих лично наблюдение
Какъв газов инжекцион да сложа и къде ?
Started by kokitoki, 12 Oct 2016 - 17:05:54
27 replies to this topic
#16
Posted 17 October 2016 - 13:36
#17
Posted 20 October 2016 - 13:11
Аз съм с LPGTech. За сега само карам, без да мисля къде зареждам ( ЛукОил, Газпром,ОМВ, Круиз ). Колата върви еднакво добре с газта от различните бензиностанций, както и няма разлика м/у това дали карам на бензин, или на газ. За сега за 5 мес. съм изминал около 13-14к км.
#18
Posted 21 November 2016 - 11:29
Аз съм с LPGTECH на М272 мотор. Върви прекрасно, без никаква разлика спрямо бензин. Още не съм засякъл разхода, но по груби сметки няма разлика от тоя на бензин. В София ги монтират на входа на Горна Баня. Пиши в сайта на Lpgtech и те ще ти пратят оторизираните им представители за страната и града.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#19
Posted 22 November 2016 - 08:45
Ние сме представители на LPGtech за Благоевград
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#20
Posted 22 November 2016 - 09:12
Мога да кажа само, че в Ландиренцо в Бургас ги правят много добре и изобщо съм много довелен от Ланди. Само че на БМВ е36.
#21
Posted 22 November 2016 - 12:37
Нормално,атмосферните мотори не са проблем.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#22
Posted 22 November 2016 - 13:21
Стига да не е TFSI на ауди
#23
Posted 22 November 2016 - 14:04
Стига да не е TFSI на ауди
TFSI атмосферен ли е?
#24
Posted 22 November 2016 - 14:12
TFSI атмосферен ли е?
Всъщност като се замисля не е, но той си харчи масло и без да му се слага газ...
#25
Posted 22 November 2016 - 14:46
Станат на по 300х.км. тея коли и почнат да се развалят
Нищо им няма на TFSI, иначе легенди много.
Иначе Е36 и Е46 са перфектни за газ.
Нищо им няма на TFSI, иначе легенди много.
Иначе Е36 и Е46 са перфектни за газ.
#26
Posted 22 November 2016 - 19:58
Въпросният инжекцион с директно впръскване на ВАГ групата не е толкоз проблем,има как да се газифицира,ама на Мицубиши е тъмна...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#27
Posted 22 November 2016 - 21:07
Станат на по 300х.км. тея коли и почнат да се развалят
Нищо им няма на TFSI, иначе легенди много.
Иначе Е36 и Е46 са перфектни за газ.
2-ма приятели с такива правеха ремонт на мотори около 300к километра, което за мен не е нормално. Цените са в хиляди на този ремонт и започват от 3 и стигат докъдето е бил развален. А по принцип на този мотор доколкото знам между 200 и 300 като започне да харчи прекалено много масло почти задължително трябва да се направи такъв ремонт, включващ смяна на семеринги и други неща.
За е36 и газификация няма какво да се говори, тази кола трябва да се слага на етикетите на газовите бутилки
#28
Posted 22 November 2016 - 21:30
Толкова, планирали са им живота правилно
5-6 годинки с повечко каране и това е
5-6 годинки с повечко каране и това е
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users