Стани, закрепването е за оригиналния цокъл, но е направено доста кадърно. Преди да се монтира лупата се слага един силиконов отрязък с който в последствие самата лупа са придърпва плътно до рефлектора, обира се луфта и няма никакви дупки към задната част на фара.
https://www.autopowe...euf-202-280.jpg- Снимката не е много хубава (от нета е), но се вижда бялото силиконово парче точно над резбата. Самата резба минава през цокъла на крушката, след това се монтира една метална пластина която е с формата на Н4,след това се навива дясната (на снимката) метална "гайка". Следва монтажа на крушката, поставяне на една пружина, която притиска самата крушка още по-плътно и финалната част е завиване на лявата (отново на снимката) гайка.
От предната гайка зависи дали лупата ще играе. Трябва да се стегне хубаво.
Откоса си е екстра, тук проблема е от самите фарове. Както казах горе, не издържат на тежината на лупите, а и имат и друг проблем - с времето пластмасите които са за реглаж се скапват и превъртат. В такива случай не можеш да го нагласиш на 100 % както искаш или трябва да е.Съответно в случая, десния фар трябва да иде по-вдясно. Снимката с дългите е правена малко след като си играх с реглажа.. левия стана както трябва, но десния...... ще стане скоро
Варианта с обръщането мисля, че е клонящ към невъзможен именно заради метода на превключване на къси и дълги, това значи че фокуса на крушката ще избяга (имаше разлика дори когато монтирах крушката с 3-4 мм по-назад от оригиналното място), дългите ще светят където си пожелаят
Като осветеност е няма сравнение. С всеки ден се кефя все повече и повече )
Геле, в интерес на истината се свързах първо с този човек (дори в сайта който си дал един от коментарите е мои. Зададох му доста въпроси които ме вълнуваха). Ще постна неговите отговори тук (ако някой се интересува ми е предложил и ценова листа, но поста ще стане доста дълъг)
здравейте
направо към въпросите ви
цени за работа
задължителни процедури
1, сваляне и качване на фаровете от колата - 20лв
(а.) ако се налага сваляне и качване на броня за целта + 20лв
(ако автомобила е при нас в сервизът ни)
2, отлепяне на стъклата на фаровете - 15,00лв. за 1бр
(премахване на старото лепило)
(ако са на щипки с уплътнение без лепило - безплатно)
3, залепяне на стъклата на фаровете - 15,00лв. за 1бр
(с ново битум, полиеританово лепило - 1г. гаранция)
(ако са на щипки с уплътнение без лепило - безплатно)
4, вграждане на лупи, настройка на геометрична проекция по хоризонтал и крива спрямо дълги светлини съобразено с специфичната геометрия на автомобила, полагане на окабеляване, почистване, пастиране и полиране на целият фар, рефлектори и декорации от вътре - 25лв за 1бр. фар
(ако състоянието на частите на фара от вътре позволява такава намеса)
5. Премахване на оребренията на стъклото от вътре в диаметъра на лупата - 35лв. до 50лв. за 1бр
(в зависимост от марката и модела на стъклото)
процедури по желание
1, пастиране и полиране на стъклата от външната страна
а) пластмасови - 20лв за 1бр
2, залепяне на бронирано 3M - UV VENTURESHIELD фолио - 30лв за 1бр стъкло
3. боядисвене от вътре на части от фара с високо температурна основа и високо температурна боя от професионален бояджия -
между 10 до 30лв за 1бр фар
(в зависимост от големината и сложността на детайла)