Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Ретрофит на фарове


  • Please log in to reply
8 мнения по тази тема

#1 Veli4ko

Veli4ko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Град:Шумен
  • Автомобил:
    Mercedes C200 W203

Публикувано 05 октомври 2016 - 19:05

Здравейте колеги , 

Искам да попитам някой слагал ли е лупи във фар на 203 фейса. Гледам из нета много такива подпобни модификации и едни лупи струват 60 80 лв. , но колата придобива друг вид. Иначе ги има и оригиналния фар с лупата , но нашите търговци му искат маса пари.

Ако някой е слагал ,или има мнение по темата нека го сподели.

Благодаря предварително. 

Ето снимка за какво става на въпрос

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  DSCN0376.jpg   61,54K   26 Брой сваляния

Този пост е редактиран от Veli4ko: 05 октомври 2016 - 19:07

  • 0

#2 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 октомври 2016 - 20:10

Мога да ти дам мнение за лупи сложени на 124. Монтажа е елементарен (от порядъка на 2 часа беше цялата процедура, като тук включвам и време за дрънкане на глупости с приятели :D ), осветеността е няма нищо общо.

 

Ето няколко снимки (не с най-добро качество.. амааа) -

 

Прикачен файл  20160908_154844.jpg   141,92K   26 Брой сваляния Прикачен файл  20160908_163439.jpg   143,89K   20 Брой сваляния Прикачен файл  20160908_163453.jpg   150,41K   21 Брой сваляния Прикачен файл  20160908_202204.jpg   103,43K   22 Брой сваляния Прикачен файл  20160910_101209.jpg   100,97K   20 Брой сваляния Прикачен файл  20160910_101243.jpg   116,94K   22 Брой сваляния Прикачен файл  20160910_211318.jpg   123,72K   22 Брой сваляния Прикачен файл  20160910_211331.jpg   98,83K   22 Брой сваляния Прикачен файл  20160924_215301.jpg   66,92K   20 Брой сваляния Прикачен файл  20160924_215312.jpg   63,78K   20 Брой сваляния

 

В момента търся кой да ми изпили оребрението на оригиналните стъкла, тъй като искам да се върна на тях. Тези изглеждат много яко без лупите (с тях.. още ми е леко странно), но не понасят теглото на самите лупи (около 0.5 кг е бройката) и понякога виждам как подскача нагоре надолу.

Та скоро се надявам да имам снимки и в напълно завършен вид ;]

 

успех !


  • 2
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#3 Veli4ko

Veli4ko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Град:Шумен
  • Автомобил:
    Mercedes C200 W203

Публикувано 05 октомври 2016 - 20:31

Мерси колега за бързия отговор. Найстина изглежда много готино как е станало на 124-ката. И аз искам скоро да направя и мойте така, 

но искам да попитам трябва ли да се демонтира светлоотразителя на оригиналния фар и се поставя лупата или се слага вместо крушка.

Отделно при мен ще е бая демонтаж да се изкарат фаровете , но и до там ще стигна. Знам ,че на мен не им щуква за първи път идеята за такъв тип фар

и за това търся колега който го е правил на 203-ка. 

Отделно ако са толкова тежки лупите аз с мойто гуми 245/40 отзад има да вибрирам из пътищата :D

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  7163170o.jpg   47,54K   20 Брой сваляния

  • 0

#4 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 октомври 2016 - 21:01

Ако визираш чашката пред крушката, то да, трябва. Ти в момента предполагам си с H7 крушки ? За тези крушки има вариант да се сложат лупи с  цокъл H1 и D2S. Препоръчвам (моите са такива) D2S тъй като това е оригинална ксенонова крушка, а и тези за D2S са изцяло от метал, докато при Н1 има и пластмаса в изработката.

Процедурата е следната - демонтира се фара, вадят се крушките, маха се стъклото, забърсва се много леко с кърпа рефлектора и се поставя самата лупа. След което, в зависимост от цокъла отзад се слага съответния накрайник с който самата лупа бива закрепена за рефлектора (това се случва на мястото на самата крушка). Изкарват се 2те кабелчета които са за къси/дълги, поставяне на декоративния капак над лупата и обратната процедура - монтаж на стъклото, слагане на крушките и монтиране на фара.

 

Аз ги взех от тези момчета и съм доста доволен. http://www.iv-auto.c...products_id=250

 

Гледам си от Шумен, но ако имаш път насам и време, нямаш никакви проблеми да ги монтираме ! :)


  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#5 robber

robber

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 404 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Златоград
  • Автомобил:
    Mercedes Benz E270 CDI (W211)

Публикувано 05 октомври 2016 - 22:13

А за 210 дали стават. В момента съм с фабричния ксенон, но имам един излишен не ксенонов комплект и мисля да си поиграя.


  • 0

#6 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 октомври 2016 - 21:45

Не виждам причина да не стане :)
Предвид факта, че се предлагат лупи за различни видове рефлектори, надали няма точно за такъв тип.

Но трябва да намериш и някой да ти махне оребрението на стъклото, за максимален резултат.


  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#7 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 07 октомври 2016 - 08:23

Наистина исглежда добре, но малко ме притеснва закрепването на лупата към фара - само на оригиналния цокъл ли се държи?

 

Марто, левият ти фар на дълги свети малко високо, а на къси откосът и на двата фара е наобратно, като за английско движение. Има ли вариант да се обърнат лупите?

 

Като осветеност на пътя изглежда супер - като ден :).


  • 0

#8 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 07 октомври 2016 - 12:00

Нямам наблюдения от работата му но знам че този пичага маха оребрения от стъклото на фар след поставяне на лупи!

 

https://stretrofit.wordpress.com/

 

Преслушай го, бяха ми го хвалили едни голфаджии.


  • 0


#9 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 октомври 2016 - 14:32

Стани, закрепването е за оригиналния цокъл, но е направено доста кадърно. Преди да се монтира лупата се слага един силиконов отрязък с който в последствие самата лупа са придърпва плътно до рефлектора, обира се луфта и няма никакви дупки към задната част на фара.
https://www.autopowe...euf-202-280.jpg- Снимката не е много хубава (от нета е), но се вижда бялото силиконово парче точно над резбата. Самата резба минава през цокъла на крушката, след това се монтира една метална пластина която е с формата на Н4,след това се навива дясната (на снимката) метална "гайка". Следва монтажа на крушката, поставяне на една пружина, която притиска самата крушка още по-плътно и финалната част е завиване на лявата (отново на снимката) гайка.

От предната гайка зависи дали лупата ще играе. Трябва да се стегне хубаво.

 

Откоса си е екстра, тук проблема е от самите фарове. Както казах горе, не издържат на тежината на лупите, а и имат и друг проблем - с времето пластмасите които са за реглаж се скапват и превъртат. В такива случай не можеш да го нагласиш на 100 % както искаш или трябва да е.Съответно в случая, десния фар трябва да иде по-вдясно. Снимката с дългите е правена малко след като си играх с реглажа.. левия стана както трябва, но десния...... ще стане скоро ;)

 

Варианта с обръщането мисля, че е клонящ към невъзможен именно заради метода на превключване на къси и дълги, това значи че фокуса на крушката ще избяга (имаше разлика дори когато монтирах крушката с 3-4 мм по-назад от оригиналното място), дългите ще светят където си пожелаят :D

Като осветеност е няма сравнение. С всеки ден се кефя все повече и повече :))

 

 

Геле, в интерес на истината се свързах първо с този човек (дори в сайта който си дал един от коментарите е мои. Зададох му доста въпроси които ме вълнуваха). Ще постна неговите отговори тук (ако някой се интересува ми е предложил и ценова листа, но поста ще стане доста дълъг)

 

здравейте

направо към въпросите ви

цени за работа

задължителни процедури

1, сваляне и качване на фаровете от колата - 20лв
(а.) ако се налага сваляне и качване на броня за целта + 20лв
(ако автомобила е при нас в сервизът ни)

2, отлепяне на стъклата на фаровете - 15,00лв. за 1бр

(премахване на старото лепило)

(ако са на щипки с уплътнение без лепило - безплатно)

3, залепяне на стъклата на фаровете - 15,00лв. за 1бр

(с ново битум, полиеританово лепило - 1г.  гаранция)

(ако са на щипки с уплътнение без лепило - безплатно)

4, вграждане на лупи, настройка на геометрична проекция по хоризонтал и крива спрямо дълги светлини съобразено с специфичната геометрия на автомобила, полагане на окабеляване, почистване, пастиране и полиране на целият фар, рефлектори и декорации от вътре - 25лв за 1бр. фар
(ако състоянието на частите на фара от вътре позволява такава намеса)

5. Премахване на оребренията на стъклото от вътре в диаметъра на лупата - 35лв. до 50лв. за 1бр
(в зависимост от марката и модела на стъклото)

процедури по желание

1, пастиране и полиране на стъклата от външната страна
а) пластмасови - 20лв за 1бр
 


2, залепяне на бронирано 3M - UV VENTURESHIELD фолио - 30лв  за 1бр стъкло


3. боядисвене от вътре на части от фара с високо температурна основа и високо температурна боя от професионален бояджия -
между 10 до 30лв за 1бр фар
(в зависимост от големината и сложността на детайла)


  • 1
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни