Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

W211 или W220?Помогнете със съвети от опит за избор на MB


  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#16 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
Garage View Garage

Posted 04 October 2016 - 19:31

Ако е отзад, говорим за комби. Тоест то е пасивно, не можеш да вдигаш колата. И аз не съм имал проблеми с него за около 1,5 години, в които притежавах колата.

 

Да да комби ,ама все пак аз я товаря редовно и тя надува до определени стойности . Дори си мисля ,че въздушното при мен е по дълговечно от стандартното .


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#17 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 04 October 2016 - 19:42

Да да комби ,ама все пак аз я товаря редовно и тя надува до определени стойности . Дори си мисля ,че въздушното при мен е по дълговечно от стандартното .

 

Гледай само да не клекне отзад у десно, че който ще е сменя....


Edited by grosmaster, 04 October 2016 - 19:43 .

  • 0

logo-600-1002.png


#18 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,717 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Posted 04 October 2016 - 19:53

Моето скромно мнение:

 

Най-важно е да избереш по-малкия таралясник, конкретен екземпляр. Километри не гледай изобщо, само техническото състояние на колите и основните компоненти, плюс неща като ръжди, износване на седалки, волан, табла и т.н. които могат да ти подскажат за реалния пробег на колата.

 

За мен съществената разлика в подръжката между двете е въздушното окачване на S-класата(или още по-скъпото хидравлично). Но пък S-класата си е S-класа, дори и на тази възраст. Познавам достатъчно хора, които си взеха 220-ки и са доволни. Имах възможността да я пробвам, ако си падаш по комфорта и спокойствието ще ти хареса. Но ако обичаш да усещаш динамика и да переш ластици, не. Аз лично не бих взел S-класа :)


  • 0

#19 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
Garage View Garage

Posted 04 October 2016 - 19:56

Гледай само да не клекне отзад у десно, че който ще е сменя....

 

Единственото дразнещо е като я кача на подемника лапите влизат ,вдигна я нагоре ,и като я сваля надолу преди да се запали е легнала и няма вадене на лапите :D


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#20 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,881 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
Garage View Garage

Posted 04 October 2016 - 20:03

Хм..,аз не съм имал подобен проблем, а е качване десетки пъти на подемник
Виждал съм я клекнала от едната страна само на страничен наклон и се опитва да държи равен под :)

Edited by drjivago, 04 October 2016 - 20:04 .

  • 0

#21 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
Garage View Garage

Posted 04 October 2016 - 20:07

Качвах една 2005-та същия мотор като моята и тя при сваляне си задържа възглавниците . Но не ми се занимава да ровя в моята с диагностиката ,спускат чак след 1 месец ,ако не е карана и то не на 0 .


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#22 howlett

howlett

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 9 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас

Posted 04 October 2016 - 22:59

http://www.mobile.bg/11468922983739662
http://www.mobile.bg/11459002375694139
http://www.mobile.bg/11471703679545083

"Дай линк да коментираме" - това са някои от обявите в бележника ми в момента, но докато дойде моето време за кола може би няма да са активни вече.

Предпочитам да не е от автокъща, на което първата отговаря (стоповете се сменят веднага). Аз си гледам чат-пат 1-2 пъти в седмицата и като излезе някоя дето ме кефи си я добавям. Доста съм се наплашил от SBC и ги гледам само над 2007, иначе има и < 10 000 по-стара година, но тях ги игнорирам.


  • 0

#23 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,721 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Posted 04 October 2016 - 23:16

Не бих се спрял на нито една от обявите. Такава кола бих търсил от първи собственик. Свят голям и широк, мнения различни...

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Edited by mradulov, 04 October 2016 - 23:18 .

  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#24 howlett

howlett

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 9 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас

Posted 04 October 2016 - 23:21

Не бих се спрял на нито една от обявите. Такава кола бих търсил от първи собственик. Свят голям и широк, мнения различни...

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

С удоволствие бих разгледал някое твое предложение, разбира се ако ти се занимава; както и ако може да обясниш защо тези обяви не стават, да го имам предвид като гледам, нарочно си оставям много време за да си харесам нещо добро. :)

поздрави


  • 0

#25 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Posted 04 October 2016 - 23:24

Хич СБЦ не е страшно ,а въздушното е борец ,не знам какво обясняват ,че се прецаквало. То всичко се предава след определено ползване. И съвсем на място е въпроса ,че и вече се ремонтира страшно успешно и на страхотни цени.

 

За 20 000 километра на година 95 и газова уредба е най далавера друг е въпроса за предпочитанията и дали обичаш или не това гориво.

 

А S си е S ,100 пъти да го съпоставяш пак няма да станат работите.

 

Според мен бих се спрял на S500 L и да си свиркам годината не бих е гледал ако е и 4 мата още по добре. Важно е да е поглеждан.

 

Успех


  • 0

#26 howlett

howlett

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 9 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас

Posted 04 October 2016 - 23:29

Хич СБЦ не е страшно ,а въздушното е борец ,не знам какво обясняват ,че се прецаквало. То всичко се предава след определено ползване. И съвсем на място е въпроса ,че и вече се ремонтира страшно успешно и на страхотни цени.

 

За 20 000 километра на година 95 и газова уредба е най далавера друг е въпроса за предпочитанията и дали обичаш или не това гориво.

 

А S си е S ,100 пъти да го съпоставяш пак няма да станат работите.

 

Според мен бих се спрял на S500 L и да си свиркам годината не бих е гледал ако е и 4 мата още по добре. Важно е да е поглеждан.

 

Успех

500 много добре, но има и друг фактор:
Attached File  chrome_2016-10-05_00-32-52.png   23K   12 downloadsAttached File  chrome_2016-10-05_00-33-29.png   22.96K   13 downloads

Данъка 600+ ми е много, не че 400 е малко, но пак по-преглъщаемо е.

Относно горивото: със сигурност искам дизел, не ми допада газово, а чист бензин идва повече пари, отделно съм и фен на дизела.


  • 0

#27 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Posted 04 October 2016 - 23:54

Не знам колко странно и страшно звучи ,но 20 000 х 15 = 300 000 : 100 = 3000 левчета да речем ,че ти идва само горивото на годишното едва ли при тази сметка 200 левчета са ралика ,така го смятам аз. Щом обичаш нафтата вече е друг въпрос.


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users