Пукане при завъртане на волана W211
Започната от metivd, 02 окт 2016 - 20:32:02
13 мнения по тази тема
#1
Публикувано 02 октомври 2016 - 20:32
Здравейте колеги.
Вчера купих един страхотен автомобил Mercedes Benz E320 2005 година, с малки забележки,от който едната е за този раздел.
Проблема е следния,при завъртане на волана се чува едно много неприятно пунане.
Свалих волана и открих къде е проблема,но и идея си нямам как да го реша.
Ето снимки на разбитата част (не знам как се казва): 20161002_200335.jpg 126,49K 34 Брой сваляния 20161002_200317.jpg 110,7K 35 Брой сваляния 20161002_200317.jpg 110,7K 34 Брой сваляния
Как се сменя,и въобще сменя ли се. ?
Вчера купих един страхотен автомобил Mercedes Benz E320 2005 година, с малки забележки,от който едната е за този раздел.
Проблема е следния,при завъртане на волана се чува едно много неприятно пунане.
Свалих волана и открих къде е проблема,но и идея си нямам как да го реша.
Ето снимки на разбитата част (не знам как се казва): 20161002_200335.jpg 126,49K 34 Брой сваляния 20161002_200317.jpg 110,7K 35 Брой сваляния 20161002_200317.jpg 110,7K 34 Брой сваляния
Как се сменя,и въобще сменя ли се. ?
#2
Публикувано 03 октомври 2016 - 09:30
Пукане на счупено или пукане на не-смазано?
#3
Публикувано 03 октомври 2016 - 11:07
Не ми прилича на счупено,но пък има доста луфт и едва ли да се оправи само със смазване.
#4
Публикувано 03 октомври 2016 - 15:23
Доста често срещан проблем, за съжаление се сменя целя кормилен прът.
Търси втора употреба и внимавай като го сменяш че има някой особености.
#5
Публикувано 03 октомври 2016 - 20:14
Цък цък, лекувах го тоя проблем без смяна на кормилния прът.
С бормашинката две дупчици да минат през алумина и да направят фаска в тръбата на пръта без дупки, после две болтчета подострени(с подходяща дължина) с локтайт и нема прътове втора ръка.
Мислихме и един вариант с едно зло лепило без дупки, ама не успяхме да го вкараме между алумина и пръта, явно е неква топла сглобка заводски.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
С бормашинката две дупчици да минат през алумина и да направят фаска в тръбата на пръта без дупки, после две болтчета подострени(с подходяща дължина) с локтайт и нема прътове втора ръка.
Мислихме и един вариант с едно зло лепило без дупки, ама не успяхме да го вкараме между алумина и пръта, явно е неква топла сглобка заводски.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#6
Публикувано 03 октомври 2016 - 20:33
Цък цък, лекувах го тоя проблем без смяна на кормилния прът.
С бормашинката две дупчици да минат през алумина и да направят фаска в тръбата на пръта без дупки, после две болтчета подострени(с подходяща дължина) с локтайт и нема прътове втора ръка.
Мислихме и един вариант с едно зло лепило без дупки, ама не успяхме да го вкараме между алумина и пръта, явно е неква топла сглобка заводски.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Със спирачки и управление не бива да се правят каквито и да било експерименти.
Още повече, че колата е вече доста стара и има доста на части, и този прът не е пари....
#7
Публикувано 03 октомври 2016 - 20:51
Говорим за втулката с буксата от снимките, нали?
Щото аз за нейното лечение говоря и не мисля, че съм направил компромис. Най-много без мигачи да останеш. Освен щракането скоро ще замине и лентовия кабел на стойност около 200 кинта.
Втора ръка къде е гаранцията, че утре нема пак да се разщрака?
Работата е пипкава, но считам, че не съм направил компромис. 6 месеца не е мръднало, а и новия собственик не се е оплакал още.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Щото аз за нейното лечение говоря и не мисля, че съм направил компромис. Най-много без мигачи да останеш. Освен щракането скоро ще замине и лентовия кабел на стойност около 200 кинта.
Втора ръка къде е гаранцията, че утре нема пак да се разщрака?
Работата е пипкава, но считам, че не съм направил компромис. 6 месеца не е мръднало, а и новия собственик не се е оплакал още.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Този пост е редактиран от mradulov: 03 октомври 2016 - 20:51
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#8
Публикувано 03 октомври 2016 - 21:05
Говорим за втулката с буксата от снимките, нали?
Щото аз за нейното лечение говоря и не мисля, че съм направил компромис. Най-много без мигачи да останеш. Освен щракането скоро ще замине и лентовия кабел на стойност около 200 кинта.
Втора ръка къде е гаранцията, че утре нема пак да се разщрака?
Работата е пипкава, но считам, че не съм направил компромис. 6 месеца не е мръднало, а и новия собственик не се е оплакал още.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Говорим за различни неща.
#9
Публикувано 03 октомври 2016 - 22:09
ОК, ама по снимки аз реших, че за втулката говорим. Ако не е тя проблема, кое е проблема?
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#10
Публикувано 03 октомври 2016 - 22:34
Точно за втулката с буксата говорим.
Нов прът в евро07 е 1560лв ,ако наистина може да се импровизира бих опитал.
Нов прът в евро07 е 1560лв ,ако наистина може да се импровизира бих опитал.
#11
Публикувано 03 октомври 2016 - 22:47
Мога да споделя къде съм дал началото, без ангажименти за качество и уважение, на ЛС разбира се.
Предполагам няма да има рекламации.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Предполагам няма да има рекламации.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Този пост е редактиран от mradulov: 03 октомври 2016 - 22:49
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#12
Публикувано 04 октомври 2016 - 07:10
Е що на ЛС ,напиши тук ,та ако някой реши да си пробва ,ние гаранция не носим ,просто даваме идеи и мнения!
NO PAIN - NO GAIN!
#13
Публикувано 04 октомври 2016 - 14:10
Колеги има ли разлика в кормилните прътови на колите с ляв и десен волан?
#14
Публикувано 04 октомври 2016 - 20:04
Хари,
Не желая да препоръчвам майстори публично. Предпочитам лично и за специфични проблеми, които съм решавал със съответния човек.
Ако кажа, че пича с който решихме проблема е при Петко ше се отвори една приказка, а Петко викаше да търсим прът втора ръка, след като не стана с лепилото. Та за това на лична, щото ако говориш директно с Петко ше търсиш втира ръка.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Не желая да препоръчвам майстори публично. Предпочитам лично и за специфични проблеми, които съм решавал със съответния човек.
Ако кажа, че пича с който решихме проблема е при Петко ше се отвори една приказка, а Петко викаше да търсим прът втора ръка, след като не стана с лепилото. Та за това на лична, щото ако говориш директно с Петко ше търсиш втира ръка.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Този пост е редактиран от mradulov: 04 октомври 2016 - 20:06
Mercedes-Benz - Unlike any other!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни