Няколко въпроса след близка среща с w222
Започната от Slav_1101, 02 окт 2016 - 16:34:31
28 мнения по тази тема
#1
Публикувано 02 октомври 2016 - 16:34
Здравейте, днес на светофара имах късмета да ме нацепи една 222ка докатоседя и чакам.
Утре ще ходя на оглед и да завеждам щети но имам няколко въпроса. При удара ми светна SRS а и на тъблото пише SRS restarting system visit workshop.
Също забелязах че задните колани са зверски стегнати и са паднали някакви черни пластмасови пъпки от тях наподобяващи ограничители. Въпроса ми е как мога да освободя задните колани?
Утре ще ходя на оглед и да завеждам щети но имам няколко въпроса. При удара ми светна SRS а и на тъблото пише SRS restarting system visit workshop.
Също забелязах че задните колани са зверски стегнати и са паднали някакви черни пластмасови пъпки от тях наподобяващи ограничители. Въпроса ми е как мога да освободя задните колани?
#2
Публикувано 02 октомври 2016 - 17:16
Ее!?Ко стаа с Ентелегентния дистроник другари!?
По въпроса нямам идея.
По въпроса нямам идея.
#3
Публикувано 02 октомври 2016 - 17:50
Пълен ташак е тоя дистроник
#4
Публикувано 02 октомври 2016 - 18:22
Ех злобен удар си е било , коланите ще се върнат във фабрично положение ако не са им излетели патроните ,но това със Стар Диагноза се възстановява и се рества модула .
#5
Публикувано 02 октомври 2016 - 18:28
Ами едни пластмасови ограничители излетяха, нещо подобно на шайба с нит.
#6
Публикувано 02 октомври 2016 - 18:42
Пиропатроните са излетели .Учудва ме само как възглавниците не са скочили .
#7
Публикувано 02 октомври 2016 - 18:44
Мисля че бях без колан ако има значение
При това положение какво се прави?
При това положение какво се прави?
#8
Публикувано 02 октомври 2016 - 18:58
Мисля че бях без колан ако има значение
При това положение какво се прави?
Е това е спасило възглавниците не си бил с колан ,въпреки ,че отзад няма датчици от отпред ,ако те ударят и с колан и без него ще изскочат . Ами отиваш някъде със стар диагноза да ресетне краш сензорите и ще покаже какво точно се е случило със задните колани . Защото мисля ,че греша задните колани нямат пиропатрони ,но трябва да се провери .
#9
Публикувано 02 октомври 2016 - 19:03
Ясно, сега един два дни проблем ли е да се кара така? Смисъл да не вземе да се отвори някоя възглавница
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
#10
Публикувано 02 октомври 2016 - 19:05
Ясно, сега един два дни проблем ли е да се кара така? Смисъл да не вземе да се отвори някоя възглавница
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Не тя в момента системата за сигурност не работи .
#11
Публикувано 02 октомври 2016 - 19:08
Ок, мерси много за информсцията, утре ще видя какво ще пишат като щети
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
#12
Публикувано 02 октомври 2016 - 20:34
Гръмнали са пиропатроните отзад. Опъват коланите и изкачат пластмасовите ограничители, които държат закопчалката горе. Тези, които не и позволяват да се свлича надолу по колана. Сега ще е интересно с AMG бронята. Намират се много трудно оригинални.
#13
Публикувано 02 октомври 2016 - 20:37
При това положение се купуват нови колани комплект с механизма ли?
#14
Публикувано 02 октомври 2016 - 20:41
дано си с доверен сервиз, че иначе ще те боли сърцето...
#15
Публикувано 02 октомври 2016 - 20:59
Това още не съм решил, има опция за доверен сервиз но честно казано изобщо им нямам вяра.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни