Здравейте, и на мен ми трябват координатите на добър майстор в София?Колата при палене(не винаги) цапа, мокри свещите(най-често една, две, по някога три).Харчи като BRABUS, пуши черно, тресе се(богата смес), не върви както трябва разбира се и най-тревожното, влиза ми бензин в картера, разрежда маслото и се сещате какво става с налягането му и колко често трябва да се сменя.?.?.?............Моля Ви помагайте, че направо вдигам ръце вече.Колата е 190Е 2.0 91год. механична инжекция.
Майстор на механични инжекциони
Started by car_lover, 29 Sep 2016 - 15:12:53
30 replies to this topic
#16
Posted 07 February 2017 - 21:50
#17
Posted 08 February 2017 - 17:13
Здравейте, и на мен ми трябват координатите на добър майстор в София?Колата при палене(не винаги) цапа, мокри свещите(най-често една, две, по някога три).Харчи като BRABUS, пуши черно, тресе се(богата смес), не върви както трябва разбира се и най-тревожното, влиза ми бензин в картера, разрежда маслото и се сещате какво става с налягането му и колко често трябва да се сменя.?.?.?............Моля Ви помагайте, че направо вдигам ръце вече.Колата е 190Е 2.0 91год. механична инжекция.
Пич, тия маѝстори ги няма вече.Стигне ли се до центровка на КЕ-Жетроника, да знаеш-НЯМА ТАКЪВ!Години съм патил от прехвалени маистори.
#18
Posted 09 February 2017 - 00:29
Прежали една бутилка газ и отскочи до Варна при Мерсинков - няма по-добър от него
Хайде да си повторя коментара от предната страница. Без лоши чувства към никого - този майстор е добър - лоши отзиви за него няма
#19
Posted 09 February 2017 - 12:56
Само Ицо Мерсинков може да ти свърши работа!Ако решиш му се обади предварително.
0888 744 156.
0888 744 156.
#20
Posted 09 February 2017 - 16:30
Разбирам, Ви напълно, но при положение че градско и на къси разстояния гори 40?100 сигурно, но и най - вече в картера влиза прилично количество бензин и маслото става на нищо, нямам представа дали ще стигне до Варна на ход и колко пъти ще трябва да и сменя маслото до пристигането(бензина ще го прежаля и ще сипя един- два резервоара).........
#21
Posted 09 February 2017 - 19:13
За тия пари,май може да си потърсиш оборудван мотор,който можеш да чуеш как работи.
Или да търсиш само инжекцион..?
Или да търсиш само инжекцион..?
#22
Posted 10 February 2017 - 15:19
Или е проблем с регулатора на налягане на горивото или инжекционната "глава" е разглобявана и сглобена неправилно.
#23
Posted 10 February 2017 - 16:44
Къде е сега Бай Васо ?
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#24
Posted 10 February 2017 - 22:21
В общи линии всичко започна, когато преди години се "опитаха" да и сложат газ.Още същата седмица започнаха проблеми на бензин(на газ работеше доста добре в началото) от парното, започна да влиза и да мирише на газ в купето, направо задушаваше, ядосах се разкачих цялата газ, махнах всичко, демонтирах я и започнах да карам отново на бензин.Почнаха прекъсвания на моменти и се почна(смяна на свещите и кабелите, пипаха и шестограма за кратко се оправи, след това бензиновата помпа(тази под задната седалка), започна леко да просълзява, малко след това изгоря, след това втора, трета.Последните шест години я оставих на дядо ми караше я много рядко(повечето седя в гараж,без да се кара).Сега след последните влошавания, ходих и разпитвах на няколко места в София и всеки казва по нещо различно-един ти казва, трябва да се почистят инжекторите(дюзите) на ултразвук, друг казва колата е влязла в авариен режим,"от нещо"може да е гърмяла и изкривила дроселовата клапа или потенциометъра или разцентрован дебитомер да не работел правилно и затова харчела и не работела както трябва, др. казва да се проверят легенчето под дебитомера, всички гумени маркучи, вакумни релета и вакуми, следващия че дори да взема цяла инжекция втора употреба, нямало гаранция че не е същата като тази, а и да работела правилно, компютъра е възможно да е дал грешка(било много рядко на тези коли) и пак да работи по същия начин, докато не се изчистили паметта с грешки(трябвало да се дава нещо на късо с някакви светодиоди- не го разбрах напълно, но не се наемал да го направи), следващия че е от петата дюзa (cold start injektor) да не отваря/затваря правилно иглата в разпределителната глава или температурния датчик давал грешна стойност(съпротивление) или не работел изобщо,Като поне двама от всички тези, казаха да сложа газ за да "забравя" за проблемите, (която газ да е и с някакъв допълнителен датчик, който да прекъсва бензиновата помпа, когато е на газ да не върти на сухо и да има някакъв балансъор против гърмежите, да не изкривят дроселовата клапа и прочие)?Извинявам се за пълната каша и романа който написах, но и аз луднах от толкова мнения и препоръки.Колата няма да се кара почти, ще остане на село на дядо ми да я ползва, но и той настоява да му сложа газова, естествено обикновена, газов инжекцион ще излезе по-скъп от колата.
daimler1 - Напълно си прав за тия пари, ще се вземат още една, две коли сигурно, не само двигател или инжекцион
Subsonic - Колата е при мен от над дванадесет години и инжекцията никога не е разглобявана
#25
Posted 11 February 2017 - 11:45
Ако си заслужава количката и е в прилично състояние откъм купе, интериор, трансмисия, окачване и т.н. ... Аз бих инвестирал - Ще се уговоря с майстора във Варна - ще се уговоря и с някой приятел с платформичка - ще му дам нафта и някой лев и ще я занесем до Варна - от там назад ще си се върне на ход колата. Иначе да се гадае и да се обикаля по майстори, дето нямат идея кое го мъчи този механичен инжекцион - не си е работа. Аз предполагам че проблема е комплексен, няма да е само едно - последната която гледахме с такива болежки - смучеше въздух от гумените маркучи, имаше проблеми и с OVPR релето и т.н. ... Няма смисъл да гадаем ... А съм виждал и наш колега, които направо е изхвърлил механичния инжекцион и плочката за газта му е директно върху дросела - няма грижи никакви - кара си само на газ и колата му пали перфект дори и при -8 градуса ... Ако естествено по вашия край може да се мине преглед така - тук в моя град не става - на всеки пункт искат да я обърнеш на бензин като и тикат онзи мущук в ауспуха ... Ако обаче колата не си заслужава - продава се така както е с болежките - донажда се малко и примерно за 1500 лв. се взима един 190Д за дядото да си го кара с кеф човека там на село (ако въобще държат хорицата селската кола да е мерцедес)
#26
Posted 11 February 2017 - 13:25
Колега, ела на някоя неделна среща, по възможност с колата.
#27
Posted 12 February 2017 - 13:24
Другата седмица дават времето да е по-хубаво и мисля най-малкото да огледам релетата, гумените и вакумните маркучи.Като я огледам през седмицата, ако открия нещо, ще пиша.
bat_lambo- аз също мисля че е комплексен проблема.Относно релето, това ли е с бушона зад акумулатора?Ако е това като го махна се влошава още повече, палене, работа и веднага светва ABS.За прегледа все още не е проблем.Относно дядо ми, естествено че не държи да е мерцедес, просто колата остана от мен и той я ползва(при нужда, иначе обича да си ходи )
Subsonic- Къде се провеждат тези неделни срещи, в кой квартал, от колко часа, извинявам се но съм новорегистриран и не знам нищо за тях?Това за регулатора на налягането на бензин ми се струва доста възможно също.
#28
Posted 12 February 2017 - 19:30
Щом не е отварян инжекциона,няма да ти трябва кой знае колко добър майстор.
Ти изобщо ходи ли при някой "елконаджия"?
Ти изобщо ходи ли при някой "елконаджия"?
#30
Posted 13 March 2017 - 13:25
bat_lambo- аз също мисля че е комплексен проблема.Относно релето, това ли е с бушона зад акумулатора?Ако е това като го махна се влошава още повече, палене, работа и веднага светва ABS.За прегледа все още не е проблем.Относно дядо ми, естествено че не държи да е мерцедес, просто колата остана от мен и той я ползва(при нужда.
Subsonic- Къде се провеждат тези неделни срещи, в кой квартал, от колко часа, извинявам се но съм новорегистриран и не знам нищо за тях?Това за регулатора на налягането на бензин ми се струва доста възможно също.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users