WDB2110261A515613
Мерси колега
Публикувано 17 ноември 2016 - 22:48
WDB2110261A515613
Мерси колега
Публикувано 18 ноември 2016 - 09:12
А, тя е W211 Мислех, че е W210-ката от снимката. Аз използвах това, понеже има и снимки http://www.pelicanpa...Replacement.htm Така като гледам нямаш airmatic и работата ще е доста лесна
Като ги затягаш обратно към купето гледай да е достатъчно здраво, за да не влиза вода като я миеш на автомивката Ако имаш динамометричен ключ мога да погледна с колко трябва да се натегнат според WIS.
Публикувано 18 ноември 2016 - 09:25
Чудесна статия стъпка по стъпка мерси колега
Публикувано 22 ноември 2016 - 18:58
Мдаа малко развитие днес оставих колата при едни разбирачи да проверят нещата и тяхното мнение води към заден САМ модул. Хубаво е да пробвам друг за проба грешка но те нямат, та, ако има някой колега такъв за 211 2005г авангард да обади цена
Публикувано 09 декември 2016 - 19:46
Колеги, някой да препоръча майстор които да ремонтира САМ модули и подобни, че моят човек бил в чужбина за дълго а нещата със стоповете съвсем се влошиха..., вече не мижат а хич ги няма, светят само когато колата е на Паркинг?? Светлините за задна също ги няма, а при десен мигач примигва и ляв стоп?? Като спирам свети само третия стоп сега ама си е риск голям да ме ушият
Дайте някои разбирач от София да я погледне
211ка е колата 320цди 2004 седан с лед стопове авангардна
Номера на САМ модула е 2115453601
Този пост е редактиран от sashooRS: 09 декември 2016 - 19:50
Публикувано 09 декември 2016 - 19:49
За София не зная ,но и при мен да дойдеш минимум 2 дни колата ще се прави . Ако е действително САМ .
Публикувано 10 декември 2016 - 00:08
Мерси колега, ей къде си по магистралата за 20ина мин. трябва само някой да го разходя с мене 2 пъти до вас иначе си е опция. Върти ми се идея да си купя направо един такъв от ударена и да си го включа директно, дали ще стане или трябва нещо да се настройва?
Гледам по морги 100-200 пари се намират, даже намерих един САМ от комби 211 за 60ина лв номера му е сходен 2115455601???
Публикувано 10 декември 2016 - 20:12
Хубаво е да се види на Стар, за да не сменяш части без да има нужда.
Публикувано 11 декември 2016 - 19:58
Да, закачаха я и казаха че е от САМа, но трябва да се отваря, а те нямат време за тази процедура (и не им се занимава май), имах перфектния майстор по тези неща, но за жалост за дълго не е в БГ.
Търся човек от София който ги лекува тези модули, та някой ако знае човек разбиращ от авто електроники да ми даде координати
Публикувано 12 декември 2016 - 10:34
Да, закачаха я и казаха че е от САМа, но трябва да се отваря, а те нямат време за тази процедура (и не им се занимава май), имах перфектния майстор по тези неща, но за жалост за дълго не е в БГ.
Търся човек от София който ги лекува тези модули, та някой ако знае човек разбиращ от авто електроники да ми даде координати
Защо не потърсиш втора употреба и да се кодира към твоята кола? Не че нещо но може много неща да са се случили (най-често влиза вода...). Идеята ми е че времето и парите които ще пръснеш за евентуалното решение на проблема, може да е повече от това да подмениш целия SAM модул.
https://www.olx.bg/a...html#10d0f39b06
Този пич продава сравнително изгодно, другия човек който може да ти помогне е Ради от Монтана и той има доста обяви...
Този пост е редактиран от gelevp: 12 декември 2016 - 11:00
Публикувано 14 декември 2016 - 19:41
Мерси колега, и аз това си мисля. Трябва ли нещо да се обучава като го сложа другия модул, някъде бях чел че го закачаш и газ???
И да питам дали става от комби 211ка??
Тези в ОЛХ ги разгледах ама са други номерата на модула и сигурно няма да станат.
Някъде може ли да се провери 2115453601 модул дали е взаимозаменяем с някой друг??
Публикувано 26 декември 2016 - 21:23
Мерси колега, и аз това си мисля. Трябва ли нещо да се обучава като го сложа другия модул, някъде бях чел че го закачаш и газ???
И да питам дали става от комби 211ка??
Тези в ОЛХ ги разгледах ама са други номерата на модула и сигурно няма да станат.
Някъде може ли да се провери 2115453601 модул дали е взаимозаменяем с някой друг??
Със сигурност е хубаво да се обучи към твоята кола и екстри или направо да се пренесе информацията от стария модул и в двата случая ти трябва човек със Star диагностика. Закачаш и газ е прекалено оптимистично и лично аз не го препоръчвам. Ако се програмира няма проблем да е от комби.
Публикувано 30 март 2017 - 22:39
Здравейте да добавим и ние малко опит. На колегата Радо (KingsKlick) не му светеше левия стоп и пак отначало мижеше а след това тотално изгасна. Та днес намерихме време да го разглобим и да погледнем какво му е оказа се диода на входа на схемата (1N4007). Замерването му е лесно с мултицет или ако се съмнявате може да го шунтирате директно с едно мостче. ето сега и малко снимки и обяснения на цялата операция (за жалост нямам първа снимка с несветещия стоп за това преминаваме на следващите):
първо сваляме щипките на декоративната лайсна отзад свалят се лесно с малка отвертка
IMG_20170330_155126.jpg 195,74K 9 Брой сваляния
след това махаме плафоните (пак внимателно с отвертка отдолу) и разкачаме буксите
IMG_20170330_155237.jpg 182,47K 8 Брой сваляния
IMG_20170330_155154.jpg 182,51K 8 Брой сваляния
сега след като свалим цялата лайсна
IMG_20170330_155018.jpg 151,87K 8 Брой сваляния
развиваме гайките държащи стопа
IMG_20170330_154708.jpg 118,66K 8 Брой сваляния
сега когато стопа вече е свален остава да развием няколкото винтчета, за да отделим компонентите
IMG_20170330_154440(1).jpg 171,69K 8 Брой сваляния
проверка при разглобено положение дали някоя връзка не е проблем
IMG_20170330_143059.jpg 325,3K 10 Брой сваляния
но проблема се оказа тук
IMG_20170330_143819.jpg 207,26K 12 Брой сваляния
сега идва време за поялника за да успеем да подменим диода е нужно да махмем малката платка отзад за тази цел трябва да се разпоят спойките към диодите и да се развият винтчетата
IMG_20170330_143814(1).jpg 180,21K 10 Брой сваляния
след като вече сме разпоили платката идва ред и на диода
IMG_20170330_151121.jpg 175,22K 12 Брой сваляния
ето го и виновника в нашия случай
IMG_20170330_152422.jpg 123,62K 11 Брой сваляния
сега си намираме подходящ диод. В случая ние си избрахме един по-мощен диод RL-205 от компютърно захранване който е с максимален ток 2А (1N4007 е с 1А) подменяме го, после всичко по обратния ред и накрая воала
IMG_20170330_155301.jpg 182,3K 11 Брой сваляния
Този пост е редактиран от frxbg: 30 март 2017 - 23:01
Публикувано 31 март 2017 - 18:41
Публикувано 28 август 2018 - 14:19
Много благодаря на frxbg за подробното описание. При мен проблема се дължеше на същият диод-предател и сега благодарение на горните упътвания свети всичко. Мога да потвърдя, че на фейслифтовите стопове процедурата е същата. Успех на всички.
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни