W210 или W211
Started by bigg88, 25 Sep 2016 - 12:14:37
39 replies to this topic
#16
Posted 28 September 2016 - 05:45
Това, че не намираш нищо полезно в последните два поста е твой проблем, вероятно не си ги прочел внимателно.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#17
Posted 02 October 2016 - 10:43
Някой знае ли дали и 210 го има това SBC, от което се оплакват при 211?
Sent from my HTC Desire 820 using Tapatalk
Sent from my HTC Desire 820 using Tapatalk
#18
Posted 02 October 2016 - 10:46
Няма го
#19
Posted 02 October 2016 - 12:15
Някой знае ли дали и 210 го има това SBC, от което се оплакват при 211?
Sent from my HTC Desire 820 using Tapatal
Не, това недоразумение е разкарано. Дон най-късно оставаше май на SL-a.
#20
Posted 02 October 2016 - 12:32
Майбах до последно слагат от тях, само че са 2бр.
#21
Posted 02 October 2016 - 12:35
Иначе по темата, по-добре фейсова 210-ка отколкото 211-ка от първите (причините са писани вече)
#22
Posted 02 October 2016 - 18:30
Хора погледнете реално , оплакват се от SBC-то собственици на автомобили с неизяснени километри и не минали преглед при покупката . Тоя резервоар ,който създава налягането и спирачната система реагира много по адекватно . Аз я нямам при мен ,но съм я тествал на Е класи с SBC , е действително по - добре спира . Пък и да се развали не е казано ,че трябва да я сменяваш . Обучава се колата да работи без тази екстра и си караш по пътя , вчера закачах колата на Митко от форума и там е байпасната и тази система и то забележете в Германия !
#23
Posted 02 October 2016 - 18:49
Пък и да се развали не е казано ,че трябва да я сменяваш . Обучава се колата да работи без тази екстра и си караш по пътя , вчера закачах колата на Митко от форума и там е байпасната и тази система и то забележете в Германия !
Колега, говориш глупости.
#24
Posted 02 October 2016 - 19:03
Колега, говориш глупости.
Какви глупости говоря видял съм го нагледно Сбц-то е деактивирано и сигнализацията е изключена системата не работи ! Не казвам ,че е правилно а че е направено
#25
Posted 02 October 2016 - 19:06
Какви глупости говоря видял съм го нагледно Сбц-то е деактивирано и сигнализацията е изключена системата не работи ! Не казвам ,че е правилно а че е направено
А според теб как спира колата?!
Кое прави налягане в системата за да спре колата или се изпъваш мъжката при всяко едно спиране...
#26
Posted 02 October 2016 - 19:07
А според теб как спира колата?!
Кое прави налягане в системата за да спре колата или се изпъваш мъжката при всяко едно спиране...
Я виш как бързо позна за второто ...
#27
Posted 02 October 2016 - 19:10
Я виш как бързо позна за второто ...
Това не е човешко и си е направо подсъдно, карал съм кола с не работещо SBC и си е направо страшно, няма спиране а да не говорим ако трябва да се спре екстремно.....
#28
Posted 02 October 2016 - 19:10
Това е несериозно. Кой нормален човек ще си купи такава кола пе ще я и кара?
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#29
Posted 02 October 2016 - 19:14
А сега сериозно по темата за колегите с такива автомобили.
Вече успешно ги рециклират за 200-300лв. може и по-евтино но това е горе долу цената.
За собствениците или джамбазите, смятам че няма да им наруши бюджета такава сума и е по-добре да го оправиш модула, отколкото да мислиш някакви цигании за по 50-150лв. само и само да не светят лампите...
#30
Posted 02 October 2016 - 19:18
А сега сериозно по темата за колегите с такива автомобили.
Вече успешно ги рециклират за 200-300лв. може и по-евтино но това е горе долу цената.
За собствениците или джамбазите, смятам че няма да им наруши бюджета такава сума и е по-добре да го оправиш модула, отколкото да мислиш някакви цигании за по 50-150лв. само и само да не светят лампите...
Тука спор няма , ако живота ти струва 300 лв. спокойно можеш да не ги даваш .
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users