колеги помагай те , от известно време имам един звук от колата и реших да търся проблема 2-3-4 сервиза турбо казвам , е днеска сложих ново турбо на колата но звъка си остана същия едно зъскане немога да го опиша дори колата е в203 220цди 150 коня ,така като се заслушам звука идва от към предната част на двигателя и то при даване на газ след 1500 оборота ,натискаш по силно се чува и има едно изчезване към 3***** и нещо оборота според вас от какво може да е + днеска свалих смукателите и шаш беше работата.(чисти са вече)

Проблем с в203
Започната от i.dimitrov, 20 сеп 2016 - 07:22:56
7 мнения по тази тема
#1
Публикувано 20 септември 2016 - 07:22
#2
Публикувано 20 септември 2016 - 08:13
От спукан маркуч на турбото или от пробит интеркулър.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#3
Публикувано 20 септември 2016 - 14:09
А колата като цяло губи ли мощност ? Турбината беше ли си заминала , та я сменихте с нова ?
#4
Публикувано 20 септември 2016 - 14:42
А колата като цяло губи ли мощност ? Турбината беше ли си заминала , та я сменихте с нова ?
сменена турбина всичко оки старото имаше доста луфт . в момента колата е в друг сервиз и майстора преди малко се обади че проблема е от изпускателните колектори каза на първи цилиндър че е било развито болчето и е хлопал колектора в момента слага нова гарнитура и я събира колата
#5
Публикувано 20 септември 2016 - 15:14
Както и предполагах"майсторска работа".Лошото е че в повечето случаи или ги късат или им прецакват резбата от пренатягане.
Да не говорим че и там трябва да "играе"динамометричен ключ.
Да не говорим че и там трябва да "играе"динамометричен ключ.
#6
Публикувано 20 септември 2016 - 16:26
Както и предполагах"майсторска работа".Лошото е че в повечето случаи или ги късат или им прецакват резбата от пренатягане.
Да не говорим че и там трябва да "играе"динамометричен ключ.
колата е взех ,нищо общо пишман от майстори
#7
Публикувано 20 септември 2016 - 17:24
Колко турбини са се сменили от такива некадърници не е истина...
... интересно ми е тази диагноза за турбото твоя ли беше или на "майстора" че го сменихте и те окъпа че е имало голям луфт
Нормално е да има радиален луфт, аксиалния е проблемния.
#8
Публикувано 20 септември 2016 - 20:36
Колко турбини са се сменили от такива некадърници не е истина...
... интересно ми е тази диагноза за турбото твоя ли беше или на "майстора" че го сменихте и те окъпа че е имало голям луфт
Нормално е да има радиален луфт, аксиалния е проблемния.
майстор го каза и после вече като го свалихме найстина луфта е голям чак перките се бяха търкали в охлюва
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни