Гараж или паркинг
Started by bronc, 16 Sep 2016 - 11:37:56
49 replies to this topic
#31
Posted 19 September 2016 - 18:23
Не знам, не познавам човек с откраднат автомобил на ЛевИнс (не казвам, че няма) и немога да кажа, но ДЗИ брат.... те замряха още 90-те, нещо не са ми сериозни.
NO PAIN - NO GAIN!
#32
Posted 19 September 2016 - 18:44
Най-надеждна компания може да се каже, че е тази с която брокерът ти има най-добри отношения. Не винаги, разбира се. Преди 2-3 години имаше една компания, която плащаше много добре. Съответно маса хора отидоха там да си оправят котурите и вече не плащат толкова добре или лесно.
За Булстрад бях чувал, че не им пипат колите, защото са от старите нискочели бизнесмени. Явно обаче нещата се променят.
За Булстрад бях чувал, че не им пипат колите, защото са от старите нискочели бизнесмени. Явно обаче нещата се променят.
#33
Posted 19 September 2016 - 18:53
Аз мисля, да заложа на Армеец с новата кола, брокерката ми го препоръча тях. На 1-во място Булстрад, но вече няма как да съм там...
#34
Posted 19 September 2016 - 18:59
Откраднаха ти колата застрахована там и твърдиш, че са номер едно...
NO PAIN - NO GAIN!
#35
Posted 19 September 2016 - 19:02
Откраднаха ти колата застрахована там и твърдиш, че са номер едно...
Застрахователката ми твърди, че са най-изрядни в плащането. И от личен опит мога да го потвърдя. За няма 2 месеца ми изплатиха 94% от колата. За кражбите не мога да коментирам. Всеки застраховател казва, че в неговата компания се краде най-малко... Просто този път ще заложа на асоциацията на дивите орли или там каквото беше
Edited by vbogoev, 19 September 2016 - 19:03 .
#36
Posted 19 September 2016 - 19:25
Аз съм в Алианц, като плащане и ремонт по щети съм доволен, няма орли или кръстове но въпреки това никой не иска да я вземе да да взема нещо по ново
#37
Posted 19 September 2016 - 19:38
Не знам защо си мисля, че коли се крадат, когато са набелязани и е възможно да се случи относително лесно.
Силно ме съмнява кола да си има "мераклия за каквото и да е", и някой да се спре от това, че е застрахована еди къде си.
Не сме 96та година, така че единственото което има значение, е да са коректни в отношението си и да се чувстваш като нормален клиент.
Да се разбира:
-без бюрократични глупости
-без отношение тип "аз съм батка и работя за велика компания"
-без "тук имаш драскотинка от храст, значи не покриваме боята"
Силно се съмнявам м/у активните потребители да има хора, които умишлено си дерат колите и ходят да правят сълзливи физиономии пред застрахователя с абсурдни претенции. Докато си уважаваме времето и парите, които плащаме за някаква услуга, то това е коректив и на въпросните компании, за да работят ориентирано към клиентите си.
Очевидно е, че Богоев е доволен от една компания, тъжно че искат да му вдигнат премията... има и други.
Не мисля, че премийната ставка е редно да се вдигне при такъв единичен инцидент, но не определям аз рисковите им модели. Те си знаят как да си управляват бизнеса.
#38
Posted 19 September 2016 - 20:01
Най-надеждна компания може да се каже, че е тази с която брокерът ти има най-добри отношения. Не винаги, разбира се. Преди 2-3 години имаше една компания, която плащаше много добре. Съответно маса хора отидоха там да си оправят котурите и вече не плащат толкова добре или лесно.
За Булстрад бях чувал, че не им пипат колите, защото са от старите нискочели бизнесмени. Явно обаче нещата се променят.
Откраднаха ти колата застрахована там и твърдиш, че са номер едно...
Пичове, аз не познавам брокери и нямам връзки в ъндърграунда. Искам като ми се наложи да отида и да си направя каско в компанията, която ще ми гарантира най-малка вероятност да откраднат колата и най-голяма вероятност да я платят ако се случи. И честно казано, не вярвам, че застрахователите контролират изцяло автокрадците. Особено в София. Мисля, че в бизнеса с крадене на коли в момента е пълен хаос и всеки с топки, желание и малко начален капитал се пробва , друг е въпроса, колко оцелява. Някои играят с полицията, мой познат на който чичо му е полицай ми разказа следната история:
Купува си преди 2-3 години е60. Минава през студентски град, спират го на Вегата. Документи за проверка ала бала, книжка, талон всичко. След един ден някакви хора са се обадили на чичо му да питат дали колата да се краде... Ебаси държавата.
П.С. От много места съм чувал, че мерцедесите след 2004 се крадат много трудно и е почти невъзможно да се запалят заради сензора, обаче последния месец чух за поне 3 открадните мерджана - една е класа, една цетка и едно ЦЛК. Може да са ги качили на платформа, знам ли... Доколкото знам в този вариант задължително отиват за разфасоване. Човека с ЦЛК-то си го е намерил на части в някаква автоморга.
Edited by vonko1988, 19 September 2016 - 20:03 .
#39
Posted 19 September 2016 - 22:30
Айде да не си говорим глупости, кой ще си сложи главата в торбатабата за 10 годишен навес, освен ако не е некоя екзотика? Най-много наркоманите да ти вдигнат лайсните с парктроника или стъклата на огледалата.
Чета сгата на колегата с 211-ката и се чудя с какво им е привлекла вниманието, явно ще да е била най-прекрасната 211 на земята, щото иначе крадците са полуидиоти за мен. Нищо чудно колегата да е имал уникална 211, или пък да случил на олигофрени, ама крадена кола струва 10% от пазарната си стойност, а колко грижи и любов е вложил последния собственик е без значение, коет е жалкото в случая. Според мен да се направи разумно каско и автомобила на платен паркинг е най-разумно, ако си обичш колата, ако искаш да я сменяш скъпо каско и пред блока, стискаш палци да те огрее.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Чета сгата на колегата с 211-ката и се чудя с какво им е привлекла вниманието, явно ще да е била най-прекрасната 211 на земята, щото иначе крадците са полуидиоти за мен. Нищо чудно колегата да е имал уникална 211, или пък да случил на олигофрени, ама крадена кола струва 10% от пазарната си стойност, а колко грижи и любов е вложил последния собственик е без значение, коет е жалкото в случая. Според мен да се направи разумно каско и автомобила на платен паркинг е най-разумно, ако си обичш колата, ако искаш да я сменяш скъпо каско и пред блока, стискаш палци да те огрее.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Edited by mradulov, 19 September 2016 - 22:31 .
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#40
Posted 19 September 2016 - 23:24
и аз не мисля че сме 96та, че застрахователя да има значение за краденето на колата, да не говорим, че повечето проблеми не са изчезнал автомобил а липсващи елементи, които никой не плаща - лайсни, парктроници, огледала, фарове и т.н...
от опита ми със застрахователи единствените които спазват законовите разпоредби за определени специални случай са лев инс и бул инс(с малко разправии, но все пак постигнах успех). другите компании измислиха като от приказките юридически пречки да изплатят дребни суми...
#41
Posted 20 September 2016 - 07:52
Айде да не си говорим глупости, кой ще си сложи главата в торбатабата за 10 годишен навес, освен ако не е некоя екзотика? Най-много наркоманите да ти вдигнат лайсните с парктроника или стъклата на огледалата.
Чета сгата на колегата с 211-ката и се чудя с какво им е привлекла вниманието, явно ще да е била най-прекрасната 211 на земята, щото иначе крадците са полуидиоти за мен. Нищо чудно колегата да е имал уникална 211, или пък да случил на олигофрени, ама крадена кола струва 10% от пазарната си стойност, а колко грижи и любов е вложил последния собственик е без значение, коет е жалкото в случая. Според мен да се направи разумно каско и автомобила на платен паркинг е най-разумно, ако си обичш колата, ако искаш да я сменяш скъпо каско и пред блока, стискаш палци да те огрее.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Най-близкия паркинг ми е на 10-15 мин пеша от нас, не ме устройва да вървя толкова всяка сутрин. В гаража на кооперацията питах засега няма места, така че пред блока е единствения варианта. Пред нас виси и един ML 164 AMG,
П.С. И аз си мислех, че 10 годишните не трябва да са атрактивни за крадене, да ама не.... Бая такива крадат, особено БМВ и Ауди ама сега гледам за позасилили и с мерцедесите.
#42
Posted 20 September 2016 - 11:50
Не е важно къде е застрахована колата,важното е в съответната компания да имаш връзки!
И под връзки да не се разбира всеки лаком брокер който се бие в гърдите пред клиентите колко е голяма работа защото повечето са въздух под налягане.
Иначе с връзки и огледала плащат и парктроници,откраднати коли на третият ден плащат,заведени щети на следващият ден плащат и парите които плащат са двойни от на сульо и пульо
Правят се и едни фокуси с панорамни снимки на колата при сключване на каското ужким няма забележки и т.н.,цирка е пълен.
Връзките и корупцията движат икономиката на България!
А може ли един съвет за човек без никакви връзки
#43
Posted 21 September 2016 - 09:45
На комшията му откраднаха Е350 2008 год. Това стана в края на юни. Застрахована беше в ДЗИ за 18000 лв. Вчера получи 16000 лв. без грам връзки или протекции. Намалението е заради изхабяването към датата на кражбата. Кражбата беше нагласена... Първо му откраднаха ключа от чантичката оставена в една работилница и същата нощ изчезва колата. Най хубавото в случая е, че в застр. полица колата е вписана с един ключ и така си получи обезщетението в пълен размер. Полицаи от 3-то, които уж разследваха му казаха, че имат инфо, че колата е дадена на моргаджии за разглобяване срещу 3000 лв. Дали има истина в това им твърдение, Бог знае. Иначе наистина тези коли нямат кражба ако няма нещо нагласено от собственика или айдуците не извъртят някоя схема, като тази по-горе...
#44
Posted 21 September 2016 - 10:00
На комшията му откраднаха Е350 2008 год. Това стана в края на юни. Застрахована беше в ДЗИ за 18000 лв. Вчера получи 16000 лв. без грам връзки или протекции. Намалението е заради изхабяването към датата на кражбата. Кражбата беше нагласена... Първо му откраднаха ключа от чантичката оставена в една работилница и същата нощ изчезва колата. Най хубавото в случая е, че в застр. полица колата е вписана с един ключ и така си получи обезщетението в пълен размер. Полицаи от 3-то, които уж разследваха му казаха, че имат инфо, че колата е дадена на моргаджии за разглобяване срещу 3000 лв. Дали има истина в това им твърдение, Бог знае. Иначе наистина тези коли нямат кражба ако няма нещо нагласено от собственика или айдуците не извъртят някоя схема, като тази по-горе...
Колега, може ли малко повече информация за това какво прави мерцедесите по-трудни за крадене от БМВ и Ауди? Доколкото знам БМВ-тата се палят много лесно през блу-тута. Мерцедесите имали някакъв сензор, за който не можах да намеря никаква информация в нета.
Чувал съм, че мерцедес се краде или като се строши кормилната система за да може да се изтегли или направо като се качи на платформа
Обаче все пак не мога да повярвам, че родните крадци не са измислили схема как да преодолеят защитата.
Иначе и аз съм чувал за схеми с ключовете, например на един му бяха разбили апартамента за да вземат ключа, а на друг човек в автомивката са копирали ключа по някакъв начин.
П.С. Пред моя блок висят един МЛ 164 АМГ, една 222-ка и 2 е90-ки като явно собствениците не са много притеснени от кражба....
Edited by vonko1988, 21 September 2016 - 10:02 .
#45
Posted 21 September 2016 - 10:29
Bluetooth-a на новите БМВ-та имаше сервизна акция, както и мобилния им интернет, точно с тази цел. Имаше проблем при F30 моделите, който го пачнаха.
За други модели сигурно важи също, но не знам. Мой приятел в Щатите има такава от нова и го викаха на сервизна акция за ъпдейти по фърмуера.
По-старите с електронния ключ, без безключово палене реално работят на сходен принцип с Мерцедес по моите лаишки представи.
Т.е. не може да й направиш просто ей така ключ и да тръгнеш някъде.
Не съм запознат колко е трудно да се направи клонинг на ключа, но там е разковничето за мен.
Ако не ти се докопат до ключа по някакъв начин, дори за малко, не би трябвало да има проблем.
Поради тази причина аз не си оставям ключа на никой в автомивките, не давам да ми "мръднат" колата и съм особено подозрителен към сервизи, които не познавам.
Според мен, бай "патрон" като си остави колата на мивка и отиде на кафе, предоставя отлична възможност.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users