все по странно ми звучи. какво ново си взе? нова възглавница или нов амортисьор. проблема при рециклирането е че нямаш инструмент с който да отвиеш амортисьора за да демонтираш и подмениш въздушната възглавница. в сервизите за рециклиране имат такъв и нямат проблем със смяната, не е особена философия...
W220 Колата мечта от както се помня :)Въпроси
Започната от XuMuHuKa, 15 сеп 2016 - 09:36:38
67 мнения по тази тема
#31
Публикувано 17 септември 2016 - 22:26
#32
Публикувано 18 септември 2016 - 11:32
все по странно ми звучи. какво ново си взе? нова възглавница или нов амортисьор. проблема при рециклирането е че нямаш инструмент с който да отвиеш амортисьора за да демонтираш и подмениш въздушната възглавница. в сервизите за рециклиране имат такъв и нямат проблем със смяната, не е особена философия...
Ами технически може да не съм разбрал нещо. Доколкото разбрах, поне на 221 въжглавниците и амортисьорите се рециклират по отделно. Мисля, че и на е класите е така. Даже бяха на различна цена в ценоразписа на сервиза. Обяснявам си го, че двата компонента са отделни и всеки от тях има гумена част пълна с въздух, която трябва да се подмени. На неговата не помня със сигурност дали беше възглавница или амортисьор, мисля бе възглавница. Доколкото съм виждал снимки на въздушна възглавница само че на CLS тя има по една твърда осново отгоре и отдолу и гумен маншон по средата който се пълни с въздух. До колкото знам истинското рециклиране е тази гумена част да се помени, но със сигурност е пипкаво да се монтира качествено върху твърдите компоненти на старата възглавница. И най-вероятно дори и веднъж подмененна гумената част, сглобката не е толкова надеждна както чисто нова възглавница. Последното изречение е мое лично разсъждение.
Може да съм в тотална грешка и ще ми е интересно да разбера как точно стоят нещата технически.
#33
Публикувано 19 септември 2016 - 09:24
Много зависи къде се рециклират но винаги има разлика.
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
#34
Публикувано 02 декември 2016 - 20:02
Zdraveite nov sym v foruma . Ot mesec gord sobstvenik na W220 , a imenno versiqta 320 benzin 224 konq . Vidqh che avtora se interesuva ot kolata kato cqlo i shte se opitam da pomogna s informaciq koeto e minalo prez men . Razhod gradsko okolo 15 litra (ako se gali pedala na gazta pada malko , ako pompish qko s kickdown otiva i poveche) izvungradsko pada na okolo 10-11 , otchetoh mnogo stranen rekord predi nqkolko dni karah v golqma mugla okolo 50 km i podurjah okolo 60 km/h chas galeiki pedala na gazta poneje vidqh che strelkata na gorivoto pochti ne mrudna chuknah kompa i pokaza zavidnite 7.6 razhod , no s lukoilskoto gorivo ecto sport) . Za kolata voziqta e strahotna . Obslujvane maslo okolo 8 litra , gorivniq filtur poneje bil s aktuven vuglen e malko po skyp (115 lv ) drugite filtri sa po 30-40 lv , pistov remuk sredna hubost kym 40-45 lv , Poneje podmenqh i prednicata poneje ediniq nosach beshe zaminal podmenih vsichko eto i ceni (orientirovachni) nosach 190-200 lv/br nakladki 80 lv /predni 70 lv/zadni (bosch) sharniri okolo 40 lv/br nakrainici i bialetki nqkakvi drebni sumi sushto taka i tamponite. Tova e osnovnoto ako moga shte pomagam oshte s informaciq
КИРИЛИЦАТА Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНА!!!
#35
Публикувано 02 декември 2016 - 21:54
Преведи го на БЪЛГАРСКИ и може някой да го прочете!
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
#36
Публикувано 03 декември 2016 - 00:17
Хм не вярвам носачите на 220-ката да са по-евтини от на ЦЛС-а, аз съм гледал само утвърдени немски марки...
#37
Публикувано 03 декември 2016 - 06:38
Все пак говорим за кола 99-та година , иначе бъдещия собственик на такава кола да гледа основно airmatica и скоростната кутия да се добре , че счупят ли се плачеш на няколко езика едновременно
#38
Публикувано 03 декември 2016 - 09:13
То май на всеки автоматик и дали Мерцедес, БМВ или Ауди счупи ли се АСК си таковало мамата...
#39
Публикувано 27 януари 2017 - 13:21
Тръгнах на огледи Демекври месец 2016...абе хора ама то няма нищо читаво бе...гледах коли до 14 бона.Както и да е спрях да ходя по огледи сега умувам за внос от германия...
Благодаря на колегите за споделения опит и впечатления !!!
#40
Публикувано 27 януари 2017 - 13:37
Е споко още 2 месеца си гледал само. Аз 3-4 месеца си дебнах CLS-a
#41
Публикувано 27 януари 2017 - 13:41
Тръгнах на огледи Демекври месец 2016...абе хора ама то няма нищо читаво бе...гледах коли до 14 бона.Както и да е спрях да ходя по огледи сега умувам за внос от германия...
Благодаря на колегите за споделения опит и впечатления !!!
Аз точно в Германия си търсих колата 3-4 месеца. За всичко трябва търпение. От България обаче трудно ще вземеш нещо читаво от тук. Трябва да си на място и с парите в джоба, иначе не става.
#42
Публикувано 27 януари 2017 - 14:22
В България има коли в прилично състояние ама нямам кеша за тях...има на обява от по 18-20хилки , че и над 20...ама от къде толкоз пари....
#43
Публикувано 27 януари 2017 - 14:46
Което ме навява на мисълта , че все още ми е малка "пишката" или заплатата хахахахахаахха за тази така жадувана от мен кола....
Този пост е редактиран от XuMuHuKa: 27 януари 2017 - 14:46
#44
Публикувано 27 януари 2017 - 14:50
То като е над 20 дай 30 и вземи 221-ца. Това са много пари за 220-ка за мен.
#45
Публикувано 27 януари 2017 - 14:54
Това предлага пазара...не аз определям колко да струват тези машини....
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни