Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W220 Колата мечта от както се помня :)Въпроси


  • Please log in to reply
67 мнения по тази тема

#16 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 септември 2016 - 14:03

човек, 2.0 атмосферен бензин може да ти стига 17-18 градско спокойно.

както и 5 литрова да ти седи на 14-15.

 

Зависи от маршрутите.

Аз лично мразя да седя в задръствания и предпочитам да направя някаква обиколка, отколкото да седя на едно място и да псувам трафика.

 

Винаги нещата се извращават около темата за разхода.

Най-добре малолитражна турбо количка за града и някаква за кеф.

Аз лично не разбира еС-класа, която да виси в задръстванията и да излива бензина по земата, но това е моя гледна точка.

Ако се налагаше да седя по цял ден, всеки ден градско в трафика, бих си взел я Поло турбо, я Фиеста турбо и така... поне са малолитражки и в адските задръствания правят около 10/100.

 

Понеже моя маршрут винаги е бил относително чист (без много трафик), никога не ми е било тема за размисъл.


  • 3

Audi_A4_avatar.gif


#17 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 16 септември 2016 - 20:29

Както пиша от 8 години насам, разхода в София трябва да се мери в литри на час, а не литри на 100 км. Моя дневен маршрут е около 16 км и често го пътувам над 1.5 часа. Доста хора се чудят що си сменам маслото на 10К км, ама аз си знам че съм прав. През почивните дни си продухвам катализатпра поне по 200 км на уикенд извънградско. Вероятно идния уикенд ще е първия в София от години без извънградско, ама се надявам и да не карам колата. Най-много на златните кубета да дойа за кафе с правописни грешки.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Този пост е редактиран от mradulov: 16 септември 2016 - 20:32

  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#18 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 16 септември 2016 - 21:38

човек, 2.0 атмосферен бензин може да ти стига 17-18 градско спокойно.

както и 5 литрова да ти седи на 14-15.

 

Зависи от маршрутите.

Аз лично мразя да седя в задръствания и предпочитам да направя някаква обиколка, отколкото да седя на едно място и да псувам трафика.

 

Винаги нещата се извращават около темата за разхода.

Най-добре малолитражна турбо количка за града и някаква за кеф.

Аз лично не разбира еС-класа, която да виси в задръстванията и да излива бензина по земата, но това е моя гледна точка.

Ако се налагаше да седя по цял ден, всеки ден градско в трафика, бих си взел я Поло турбо, я Фиеста турбо и така... поне са малолитражки и в адските задръствания правят около 10/100.

 

Понеже моя маршрут винаги е бил относително чист (без много трафик), никога не ми е било тема за размисъл.

 

Обаче едно е да киснеш в задръстването с Поло, друго е с Ес-класа :) Стига да може да си го позволиш де. Поне с тези 220-ките бензиновите слагаш едно газово и си свиркаш за разхода...


  • 1

#19 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 септември 2016 - 00:09

Дам, на затворени клапи, щото изпарителите и рейките изпускат и с изолирбанди на лампите по таблото, да не се вижда чек-енджина ;)


  • 1

Audi_A4_avatar.gif


#20 XuMuHuKa

XuMuHuKa

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 67 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес 190е 2000куб 90г

Публикувано 17 септември 2016 - 09:20

Чувам вече от няколко места газ газ газ....по принцип не съм привърженик на газта какво се случва с разхода почва да дава 25 на 100 в София примерно но газ...То за да не спираш на всеки 300 км в багажника трябва да има ебати бойлера от 80/100 литра.
Има някакви обяви тук там с газ още не съм гледал такива.
Ами какво мислите за малките двигатели бензинови ? 320/350 ?
По назад колега беше споменал нещо за окачване абц не знам какво ще рече това малко разяснение ?


  • 0

#21 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Публикувано 17 септември 2016 - 10:51

Не се занимавай с глупости, газта е за готвене не е за каране ;)

ABC (Active Body Control) e хидравлично окачване и лично за мен най доброто като поведение на пътя. 


Този пост е редактиран от Slav_1101: 17 септември 2016 - 10:55

  • 2

#22 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 септември 2016 - 11:45

АБЦ-то е хибаво, ама клекне ли нещо по системата ,следва голямо изваждане.По спомени един амортисьор беше от порядъка на 5хиляди лева.

Относно газта, темата пак почва да се извращава.Всеки има право да решава на какво гориво да се вози.Бойлер или бумбак в багажника реално си е по евтино ,ако колата се ползва всекидневно ,а пък за дълъг път си е направо евтино,особенно за жувущите там където се разби картела на горивата.Гледам ,а и заредих вчера на 0,99ст,да ги.......
  • 0

#23 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Публикувано 17 септември 2016 - 12:02

Цената е много по ниска от това а и както при възглавниците подлежи на рециклиране и то значително по успешно.
  • 1

#24 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 17 септември 2016 - 12:38

Да,и аз питах и ми отговориха че се рециклират успешно и в някои случаи издържат колкото оригиналните.
  • 0

#25 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 17 септември 2016 - 12:43

Чувам вече от няколко места газ газ газ....по принцип не съм привърженик на газта какво се случва с разхода почва да дава 25 на 100 в София примерно но газ...То за да не спираш на всеки 300 км в багажника трябва да има ебати бойлера от 80/100 литра.
Има някакви обяви тук там с газ още не съм гледал такива.
Ами какво мислите за малките двигатели бензинови ? 320/350 ?
По назад колега беше споменал нещо за окачване абц не знам какво ще рече това малко разяснение ?

Специално за газта познавам 3-ма човека с газ на 220-ки и са много доволни, също един с газ на 221-ца и с газ на 164.

 

В сравнение с други марки(например ауди с техния TFSI маслояд) бензиновите мотори на мерцедес са сравнително безпроблемни за газифициране. 

 

Разбира се има огромно значени какъв ГИ слагаш и кой ще ти го сложи, има много пипкави неща, които трябва да се изгладят.


  • 1

#26 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 септември 2016 - 12:50

Ооо тва е добре че ги рециклират,по времето когато се възползвах да се подвозвам с едно 5,5 амг ,около преди пет годинки немаше такава екстра и мнооо ме беше страх да не баистсам някой амортисьор.Помня че клекна отзад в дясно и се оказа при теста на амовете че са здрави ,а разпределителя беше заминал,ама не помня какви пари взе Генади за него и за смяната му.
  • 0

#27 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 септември 2016 - 12:57

Еми, аз вече 40 000 карам на газ и си е екстра.
  • 0

#28 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 17 септември 2016 - 14:46

Еми, аз вече 40 000 карам на газ и си е екстра.

 

Ами екстра ще е, че какво да и има от газта :) От време на време е хубаво само да се продухват дюзите с добавка за 25лв от Шел.

 

Иначе за рециклажа...ами там май нещата не са много читави. Спорно е до колко рециклирането на компоненти по въздушното окачване ще те изкара повече от 1.5-2 години, а на моя познат едната възглавница му клекна след 3 месеца.


  • 0

#29 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 17 септември 2016 - 15:52

в това като цяло няма логика, освен ако не е минал през някой кратер, тъй като то се казва рециклиране, но буквално е смяна на въздушната възглавница с нова.


  • 1

#30 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 17 септември 2016 - 21:43

в това като цяло няма логика, освен ако не е минал през някой кратер, тъй като то се казва рециклиране, но буквално е смяна на въздушната възглавница с нова.

 

Не мога да твърдя, как я е карал колата. Да, доколкото знам качественото рециклиране трябва да смени всички гумени части и да останат само твърдите част иот стария компонент. Но дали наистина така го правят...чувал съм, че някъде само ги лепят, а дори и самата подмяна на гумените части звучи като финно изпълнение, което трябва да се направи много прецизно за да изкара дълго.

 

П.С. До колкото знам компонентите по въздушното на 221-цата са много здрави и това с рециклажа и 3-те месеца много беше депресирало моя човек. Като стана издънката намери схема за нова възглавница на добра цена(незнам дали е била афтърмаркет, нещо китайско или просто схема) и си взе нова.


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни