Проблеми с Газифицирани автомобили
Започната от mitkofitnes, 10 сеп 2016 - 16:01:55
19 мнения по тази тема
#1
Публикувано 10 септември 2016 - 16:01
Колеги,отварям нова тема заради тези от вас които искат по бързо да оправят бензиновият си автомобил който е и със система на пропан-бутан или метан.Да започна първо от начало,който си купи газифициран вече автомобил и си мисли че е спестил от поставяне на ГИ се лъже,почти винаги има проблем в системата.Автомобил на газ се кара много и компонентите му най вероятно са си изживели живота.Отделно ако е работил с непрецизна настройка което е 90% от случаите има и износване по мотора от лоши смеси.Какъв е моя съвет,веднага да прегледа специалист по ГИ цялата система.Къде се явява основния проблем при възникване на такъв при газифицирана кола,при избора ви на лице което ще диагностира системата.Повечето пъти се започва едно въртене в кръг от майсторите,проблема е в газта на 99% е извода на диагностика и като отидеш на газаджия той казва че проблема е в бензина.Какво следва,намирате добър газаджия който разбира и от МБ и борави със стардиагнозис,това е най добрия ви вариант,но ако не можете другия е спирате газта от кранчето и и махате бушона след което карате само на бензин поне 100-120 км за да се нулират вредните адаптации ако има такива вследствие на газта,след това спокойно отивате при добър диагностик на Мерцедес без да се страхувате за проблем с газта.Ако не се установи проблем,ясно газта е проблема и търсите добър газов диагностик.Да подчертая само че колкото и да пишете за проблеми тук много по лесно е вместо да гадаем да се закачи ГИ-то и да се погледне къде е проблема,налягане ли,инжектори ли или просто лоша горивна карта.Лесно е просто трябва да се следват стъпките!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#2
Публикувано 10 септември 2016 - 22:01
Много + за темата. Само ми кажи как имаш нерви да пишеш толкова много от тъчскрийн на телефон
#3
Публикувано 11 септември 2016 - 08:20
+1 за темата и автора.
Като човек - привърженик на алтернативното задвижване минимум един път в годината диагностицирам автомобила си и на двата вида гориво.Обикновено го правя всяка пролет и есен.
Преди да отида на ''стар диагностик'' карам само на бензин 100-на км.и на другия ден при газаджиите.На всяко 5-то зареждане с газ карам 20-30 км само на бензин все пак колата е съсдена за този вид гориво.
#4
Публикувано 11 септември 2016 - 09:37
+1 за темата и автора.
Като човек - привърженик на алтернативното задвижване минимум един път в годината диагностицирам автомобила си и на двата вида гориво.Обикновено го правя всяка пролет и есен.
Преди да отида на ''стар диагностик'' карам само на бензин 100-на км.и на другия ден при газаджиите.На всяко 5-то зареждане с газ карам 20-30 км само на бензин все пак колата е съсдена за този вид гориво.
И ,ако всички мислеха като теб проблемите и темите за газ-та щяха да са много по - малко . Поздравления
+1 за темата .
#5
Публикувано 11 септември 2016 - 15:19
И ,ако всички мислеха като теб проблемите и темите за газ-та щяха да са много по - малко . Поздравления
+1 за темата .
Благодаря.За мен колата е необходимост,а не лукс и смятам,че както аз се грижа за нея то така тя ще се грижи за мен.Но не съм й "роб"!
#6
Публикувано 11 септември 2016 - 21:35
Благодаря.За мен колата е необходимост,а не лукс и смятам,че както аз се грижа за нея то така тя ще се грижи за мен.Но не съм й "роб"!
Много точно казано, за съжаление по-голямата част искат само да им е еФтинко и после колите били кошове....
#7
Публикувано 13 март 2017 - 13:43
Тези дни идва един Колега от форума с В200 турбо 193кс като бе гласувал доверие на господара от BRC в София-Дружба.Автомобила му го бяха правили 3 дни което ме учуди но всъщност още с поставянето конверсията не се е получила,на газ си работи на 3 цилиндъра.Не са могли нищо да променат и са го испратили при спецялист на Мерцедес да оправи проблема,съответно идва да се допита до нас.Ние веднага установихме проблема...100% в газта и го пратихме да си търси рекламация.Както си и мидлех не са приели и не са направили нищо,сменили са проблемния инжектор но не се е оправило нищо.Съответно клиента се отказва от тях и от гаранция и решава да ни се довери да я оправим.Сваляме ние всмукателите на тази Б-класичка и какво да видим,тази кола си е седяла 3 дни така на паркинг,защото колекторите бяха пробити без да се свалят на 10см преди бензиновите инжектори с маркучи кой от кой с по-различна дължина,та даже и едната дупка са се подлъгали и са я пробили с 2-3 см по надолу...много аматьорска работа!Преправихме всичко колкото можахме защото все пак е невъзможно с инцектори на рейка да се направят къси маркучи,за целта се слагат единични.Излезе обаче друг проблем,незнам в следствие на грешка или дефект но ГИ-то не пускаше инжектор 2 и се оказа че му е изгоряло вътре реленцето...ваъщност побългарихме малко този Пустиняк и го подкарахме.След подробно разглеждане на софтуера на BRC plug and drive което седи още от 2001 г и преминаване на бензин на автомобила над 4500об установих че тея от BRC са пълни аматьори,дори техния софтуер не са могли да си настроят.Видях в менюто една грешка за натовареността на инжекторите и я увеличих и колата литна.Собственика остана много доволен нямаше разлика бензин газ само на празен ход се усеща едва доловимо клатене което е от дългите маркучи до щуцерите,все пак това е турбо автомобил с мн ниски инжекторни времена и иска мн къс път на газта и мн бързи инжектори.Нека това не ви звучи като реклама на мен или антиреклама за BRC,но все пак мога да твърдя че е една антиреклама за един лош сервиз за газ,и дано никой друг колега не им сърба попарата.
П.п.Прилагам малко снимки:
Sent from my iPhone using Tapatalk
П.п.Прилагам малко снимки:
Sent from my iPhone using Tapatalk
#8
Публикувано 13 март 2017 - 15:22
Toзи мотор си клати винаги много леко и на бензин.
С нови, хубави NGK-та почти изчезва, но не напълно.
BRC много са се излигавили с изпълнението.
Това какво е?
Capture.JPG 92,05K 17 Брой сваляния
#9
Публикувано 13 март 2017 - 17:19
Грешна дупка приятел
NO PAIN - NO GAIN!
#10
Публикувано 13 март 2017 - 18:24
Оказа се в последствие че там има планка,а държахме да си сложим всичко,не е проблем освен естетичен външен вид
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#11
Публикувано 14 юли 2019 - 15:42
Благодаря колеги хубава и полезна тема . Аз правя друг номер , за нощувка и сутрин старта ,я оставям на бензин и да поработи малко , после газта ,но вечер задължително я оставям на бензин да поработи минута две с малко подадена газ и я оставям така .
#12
Публикувано 15 юли 2019 - 06:21
Благодаря колеги хубава и полезна тема . Аз правя друг номер , за нощувка и сутрин старта ,я оставям на бензин и да поработи малко , после газта ,но вечер задължително я оставям на бензин да поработи минута две с малко подадена газ и я оставям така .
Ако е направено всичко както трябва няма разкика понеже ЕКУто не еазбира че си на друго гориво,картата не се променя все едно се впръсква точното количество дето иска бензин.Ако ли не каквото и да правиш ще има проблеми,мирис на газ и чек лсмпи,да не говогим и за клапаните след време.Одавна газовите са на много високо ниво и не се монтират само за икономия просто си върви еднакво във всеки един диапазон.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#13
Публикувано 15 юли 2019 - 07:07
съгласен съм за вървенето и за всичко... но за по-старичките мотори. При новите машини има два проблема:Ако е направено всичко както трябва няма разкика понеже ЕКУто не еазбира че си на друго гориво,картата не се променя все едно се впръсква точното количество дето иска бензин.Ако ли не каквото и да правиш ще има проблеми,мирис на газ и чек лсмпи,да не говогим и за клапаните след време.Одавна газовите са на много високо ниво и не се монтират само за икономия просто си върви еднакво във всеки един диапазон.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- електрониката е много по капризна и прецизна и кат пуснеш газта преебаваш помпи, дюзи и тн от неработа и липса на охлаждане ( бензина служи и за това )
- няма място и при последващи обслужвания и ремонти все нещо ти пречи, чупи се и тн..
Извод - ако човек иска икономия вече търси хибрид, чист ток и тн. Останалото се формулира с една дума - мизерия ...
Officeservices.bg
#14
Публикувано 15 юли 2019 - 08:02
Не съм съгласен с теб колега,при по новите е директно впръскването и винаги остава шприц бензин т.е охлажда си горивната камера но защо спорим едно време всички викаха че газта е за мизерници и караха едни коли парадни а други за пърувания че са по-икономични.Одавна има голямо развитие но жалкото е че повечето гледате наложените италянски марки които нямат никакво развитие последните 10-на години а почиват на стари лаври.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#15
Публикувано 23 юли 2019 - 07:42
Не съм съгласен с теб колега,при по новите е директно впръскването и винаги остава шприц бензин т.е охлажда си горивната камера но защо спорим едно време всички викаха че газта е за мизерници и караха едни коли парадни а други за пърувания че са по-икономични.Одавна има голямо развитие но жалкото е че повечето гледате наложените италянски марки които нямат никакво развитие последните 10-на години а почиват на стари лаври.
Колега, аз не спиря с теб , напротив... уважавам труда ти и съм дал кординатите ти на много хора. ( надявам се и ти да ми пратиш някой който иска да си купи принтери хахах )
Та по темата... много ЗА газта съм ... но уви опита ми показва че е просто компромис за евтино придвижване... искаш ли да е перфектен и отзивчив мотора... газаджията трябва да ти е наблизо за настройки при смяна на сезона, различно зацапани въздушни филтри , различна газ в бутилката, и всякакви по различни обслужвания от типа смяна на свещи
Officeservices.bg
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни