Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Проблеми с Газифицирани автомобили


  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#16 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Posted 24 July 2019 - 09:47

Един страничен въпрос, макар и по темата, прави ми впечатление, че автомобилите на газ (или може би на метан?) имат някакси различен звук на двигателя от тези на бензин. Някакси по-"тенекиено" и кухо ми звучи. Каква може да е причината за това? 


  • 0

#17 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,134 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Posted 24 July 2019 - 10:07

Един страничен въпрос, макар и по темата, прави ми впечатление, че автомобилите на газ (или може би на метан?) имат някакси различен звук на двигателя от тези на бензин. Някакси по-"тенекиено" и кухо ми звучи. Каква може да е причината за това?

Не мога да ти дам отговор защото не зная какво си чул.По принцип повечето пъти хубавите инжектори Хана,Баракуда и Херкулес са по безшумни от бензиновите инжектори и автомобила е по-тих,но има и инжектори които са много шумни като работа и звучат като дизел :D .Има и монтаж при който често инжектора опира много плътно във филтърната кутия и ако не се подложи предава вибрацията като микрофон и кънти точно както обясняваш,но това не идва от горенето на горивовъздушната смес а по-скоро от монтажно недоизпипване ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1

#18 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Posted 24 July 2019 - 10:48

Ясно, тоест по-скоро не е нещо, което произтича от спецификите на газовата уредба като такава, а от лоша инсталация/лоши компоненти.


  • 0

#19 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,134 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Posted 26 January 2020 - 11:43

Колеги, реших да напиша нещо за тези от вас които си закупуват автомобил който е с вече монтирана газ по-често в чужбина и грешното впечатление че е много по-добър вариант. Чесно да ви кажа и аз някога мислех така но реалността се оказва различна.

Различават се няколко вида монтажи на газ, като най-хваления е фабричния...това е монтаж който е направен в завода и с компоненти които не се намират на пазара за газови системи, нестандартни бутилки и фабрично копче и показване на нивото на газта на уредите на самия автомобил.

Плюса на тези системи е, че са направени заводски без допълнителна намеса но за жалост има и много минуси.

Докато е нов този автомобил няма драми с газовата си система, но след време остаряват компонентите и се налага подмяна или ремонт като както се досещате части на пазара няма за тях, поръчва се като оригинална част от производителя на съответната марка...цената няма да се хареса на никой.

Лошото е, че взимаме автомобили на около 10г които вече започват да показват проблеми и няма много начини за побългаряване, да не говорим че нашето законодателство е приело резервоарите за газ да имат срок на годност 10г което е мн голям проблем при технически преглед и ще ви накарат да си поставите нова бутилка, такава заводска нестандартна е скъпа.

Общо взето имаме доста нерешени проблеми с такива автомобили което много ни ядосва, но клиентите надали са знаели всички тези подводни камъни при заводска газ.

Вторият вариант както много от вас го наричат заводска газ е такава монтирана от дилъра на марката автомобил в съответното представителство за газови системи.

Това е монтаж слаган като тук в сервиз от известни Италянски газови и наляти с разработен софтуер на ГИ за модела.

Обикновенно това е по-добрият вариант понеже може да се сменят компоненти понеже са налични на пазара за газови, но пък когато автомобила е над 10г всичко си е изпяло песента и все едно нямате газова или по-лошо отказвате да приемете реалността и карате автомобила с неточни смеси което уврежда двигателя.

В случая най-умното е или да се постави нова ГИ или да се ползва автомобила на бензин само. Третият вариант който е най-лош е монтирана газ в чужбина в някой гараж, хем е мн нескопосано направена с неправилни компоненти, хем като е монтирана в чужбина си мислим че е професионално, уви какви глупости сме виждали няма да ми стигне времето да покажа всички.

И накрая последния монтаж на ГИ направен тук в Бг, често е направен не професионално с последващи проблеми и това е наложило продажбата на автомобила, но да си призная съм виждал и кадърни такива все пак колкото и да ни мразят нас газаджиите се намира и някой съвместен който знае и може и си върши работата, на такива автомобили се радвам.

Съжалявам сигурно съм написал неща които няма да се харесат на много но това е реалността, на система над 10г и клиента иска да я оправя, кое по-напред да сменя, иска да я поприкрепя за продаване, как...аз ако можех без да сменям щях да му я направя да си я кара.

Та това е равносметката...до вчера си вървеше днес нещо и стана, ми на толкова години за мен е нормално но клиента е сметнал че си е купил кола на газ и не му се дава стотинка повече за нещо което го има монтирано. Надявам се тези които прочетат да разберат и да не влязат в това положение. Успех на всички.

Изпратено от моят YAL-L21 с помощта на Tapatalk


  • 6

#20 Iilian

Iilian

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203

Posted 12 December 2021 - 13:34

Здравей, Митко. Може ли телефон за връзка с теб.
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users