Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Препоръчайте сервиз в София


  • Please log in to reply
16 мнения по тази тема

#1 bcanov

bcanov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Град:Pernik
  • Автомобил:
    ML320

Публикувано 31 август 2016 - 03:41

Привет колеги,

 

След дълго четене и ходене при разни "майстори" дойде време пак да се допитам до форума.

 

Имам следните няколко проблема с автомобила ми ( w163 3.2 бенз/газ 2002г ):

 

1. По груби сметки гори около 4л масло за 10к километра ( Total Quartz 9000 5w40 ), преди това беше с някакво 10w40 и него го гореше

2. Постоянно ми записва грешка за missfiring на 1ви цилиндър ( сменени свещи и кабели, пробвано с други бобини ). Въртяни кабели, светщи и бобини да се види дали ще се премести грешката на друг цилиндър - винаги е на 1ви.

3. По препоръка на един от всичките майстори ми мериха компресия - резултата който ми беше съобщен: "перфектен е 10.5 на всички цилиндри". Колата я оставих вечерта и я взех на другия ден, защото ми обясниха че компресия се мери на студен двигател. Тук след като попрочетох доста мнения все пак не ми стана ясно как се мери тази компресия, какви са допустимите граници за въпросния двигател и с какво ми помага тя за горните 2 проблема ?

 

Моля препоръчайте ми сервиз в София където има някой с Star и разбира какво аджеба пише на монитора и ако е нужно да ми измери компресията. Също така има ли смисъл да сменям гумички на клапани или директно да се цепи мотора за сегметни и какво друго излезе ? 

 

Благодаря!

 

пс. От толкова четене, след някоя друга седмица практика може и аз да се представям за "майстор".  :hailandkill


  • 0

#2 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 31 август 2016 - 14:19

1-во огледай мотора за течове, най-вероятно тече като гевгир, има си слаби места за течове на М112 търси инфо във форума.

Всеки ще те прилапа да ти вземе парите за ремонт....

2-ро с тази газ не очаквай нищо по различно.


  • 0

logo-600-1002.png


#3 bcanov

bcanov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Град:Pernik
  • Автомобил:
    ML320

Публикувано 31 август 2016 - 18:05

Привет колега,

 

Вчера съм пропуснал да спомена, че всички външни течове са отстранени - гарнитури на капаци на клапани, всички маркучи за картерните газове както и едно гумено уплътнение точно преди дросела. О-пръстени на масления охладител също.

 

Другото което е че грешката на 1ви цилиндър и разхода на масло е еднакъв без значение на какво се кара колата газ или бензин.

 

Поздрави!


  • 0

#4 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 август 2016 - 18:25

Колега 4 литра на 100 километра е много ,отзад трябва да прави димна завеса с тоя разход . И от форума много трудно може да се каже какво й е след като всичко е сменено и пак не ходи на никъде . 


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#5 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 31 август 2016 - 18:38


 

1. По груби сметки гори около 4л масло за 10к километра ( Total Quartz 9000 5w40 ), преди това беше с някакво 10w40 и него го гореше

 

не ти ли прави впечатление собственото ти изказване? явно е време да смениш маслото!


  • 0

#6 bcanov

bcanov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Град:Pernik
  • Автомобил:
    ML320

Публикувано 31 август 2016 - 18:50

@wertion - Колега в огледалото по време на движение не се забелязва пушене, вижда се леко пушене само докато работи на място. Също така не търся точна диагноза от писане във форума, а по скоро съм изложил какви са ми проблемите и търся съвет и препоръка за читав сервиз :)

 

 

@mr Big - Колега не разбирам от масла, това ми беше препоръчано това съм платил - дай съвет за друго масло ? Маслото е на около 3к км.

 

 

 

Поздрави!


  • 0

#7 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 31 август 2016 - 19:07

избери си някое 10-40 и сменяй за тест. не искам да ти препоръчвам защото всеки си има предпочитания.... смени и сервиза.


  • 0

#8 bcanov

bcanov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Град:Pernik
  • Автомобил:
    ML320

Публикувано 31 август 2016 - 19:25

Всъщност това е в основата на темата - препоръка за доверен сервиз :) Където очевидно ще се започне с подмяна на маслото.

 

Поздрави!


  • 0

#9 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 август 2016 - 19:28

Всъщност това е в основата на темата - препоръка за доверен сервиз :) Където очевидно ще се започне с подмяна на маслото.

 

Поздрави!

Ама там в Перник няма ли ,нали там от всичко разбират майсторите ( В кръга на шегата  :lol ) Ако не се реши проблема Дупница също ти е близо след 1 месец се прибирам ,че съм извън България . Ако до тогава не сте решили проблема ще съдействам .


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#10 bcanov

bcanov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Град:Pernik
  • Автомобил:
    ML320

Публикувано 31 август 2016 - 19:33

Май това им е основния проблем на съгражданите ми, че от всичко разбират :D И леко ми писна от коментари от типа: "ми те тея мерцедеси така си работят", "тея двигатели от завода ги изкарват с такъв разход на масло" и подобни ...


  • 0

#11 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 август 2016 - 20:06

Май това им е основния проблем на съгражданите ми, че от всичко разбират :D И леко ми писна от коментари от типа: "ми те тея мерцедеси така си работят", "тея двигатели от завода ги изкарват с такъв разход на масло" и подобни ...

 

Доста познати фрази да  :D . Дано не обиколиш доста сервизи преди да уцелиш точния .


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#12 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 31 август 2016 - 20:20

Това е много голям разход, огледайте и за други течове, като преди това измиеш хубаво мотора, не само отгоре, а и отдолу (доста пропускат този момент)


  • 0

logo-600-1002.png


#13 bcanov

bcanov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Град:Pernik
  • Автомобил:
    ML320

Публикувано 01 октомври 2016 - 16:07

Малко актуализация:

 

В крайна сметка реших да отварям мотора - глави, сегменти, гарнитури, лагери и тн.

 

Открих и теч в датчика за нивото на маслото който се оказа доста солен ама ще се сменя какво да се прави.

 

Ще пиша пак след ремонта за резултати.

 

пс. Някой ако знае къде има алтернативни казанчета за течноста за чистачки моля да сподели, защото прозвънях 90% от моргите и обявите в България и такова животно няма, а 300 лв за ново в никакъв случай няма да дам ( не че не мога - не искам! ). Абсурдно е според мен 300 грама пластмаса да струва 300 лв.

 

Поздрави!

 

пс2. Колегата от Бобов дол ще му звънна за диагностика след ремонта :)


  • 0

#14 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 октомври 2016 - 22:01

Кой датчик е при тебе тоя с 3-те болта ли,дето стои от долу на картера  ? Ако е тоя не е много евтин около 60 лв. 


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#15 bcanov

bcanov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Град:Pernik
  • Автомобил:
    ML320

Публикувано 27 декември 2016 - 10:23

И отново ъпдейт:

 

Ремонта мина засега успешно: ревизирани глави, сменени всички гарнитури, сменен ангренажен комплект, сегменти, лагери, термостат и някакви други дребни неща.

 

Малко след ремонта светнаха няколко лампи ( ESP, ASR и не знам още какво ) оказаха се четки на електромотор на ABS помпата - сменени четки всичко ОК. Също сменена и стоп машинка на педала на спирачката.

 

Остана само датчика за нивото на маслото който е ~300лв. след празниците вероятно ще го сменя и него ако имам време.

 

Тези дни ще отида на диагностика при weriton защото пак светна чек-а :D

 

Поздрави на всички и Весели Празници!


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни