Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

V6. 280 cdi. 320 cdiНаправете си това


  • Please log in to reply
9 мнения по тази тема

#1 naseto1969

naseto1969

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 121 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:памплона
  • Автомобил:
    280 cdi 2006

Публикувано 30 август 2016 - 23:42

Лесно се прави , и много полезно.

 

Прикачен файл  20160828_162448.jpg   45,73K   31 Брой сваляния Прикачен файл  20160821_004518.jpg   177,06K   28 Брой сваляния

 

Одобрявам темата, понеже явно има някаква идея, но ще помоля автора да я поразвие още малко.

На мен лично изобщо не ми стана ясно за какво става въпрос.


Този пост е редактиран от kdl: 31 август 2016 - 00:15

  • 2

#2 niki7111

niki7111

    BBQ chef

  • Замразено членство
  • 1012 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    c180 S202 97.-продадена
    Seat Leon 04г.- продадена
    Audi A3 01.-продадена
    E320 4matic 00г.-ex.
    Hyundai Tucson 4х4 05г.
    Hyundai Santa Fe 4x4 V6-new
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 август 2016 - 06:23

На мен ми прилича на екраниране на турбото.

А може да е нещо като "вана" за излишното масло на турбото за да не капе върху колекторите.

Колега до-развий темата за да няма догатки и безмислени постове.


  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#3 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 31 август 2016 - 10:28

Здравейте колеги, това го бях засичал в Jeep форума в САЩ, Гранд Черокито ползва ом642 мотора V6 (280 и 320 cdi), тази ламарина има за цел да предпази стъпковия мотор който управлява лостовете на всмукателните колектори.

 

Из нета има снимки на такива стъпкови моторчета с дупка в пластмасовия корпус (от топлината) и масло текло по електрониката.

 

Мерси за размерите колега, може да е добра идея да се пусне като готов продукт за колегите във форума, сигурен съм че не един и двама биха се възползвали. Аз лично обмислях дали да не изработя такава за мен от ламарините около гърнетата заради по-добрата топлозащита която предлага. Но понеже този материал е по-мек се опасявам да няма вибрации.


Този пост е редактиран от gelevp: 31 август 2016 - 10:34

  • 0


#4 naseto1969

naseto1969

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 121 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:памплона
  • Автомобил:
    280 cdi 2006

Публикувано 31 август 2016 - 10:50

Служи да предпази агрегата под маркуча от турбото , от който при конденса се отделят капки масло което пука пласмасовия корпус, ремонта на който е тежък и скьп.
Аз го направих от алуминиева ламарина 1 мм. Пасва много добре.
  • 1

#5 naseto1969

naseto1969

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 121 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:памплона
  • Автомобил:
    280 cdi 2006

Публикувано 31 август 2016 - 10:51

Затова реших да го споделя с колегите
  • 1

#6 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 01 септември 2016 - 08:01

А събралото се масло къде отива?

Много файда според мен няма от тази ламаринка, повече файда би имало, ако "майсторчетата" внимават малко при демонтажа и особено при монтажа на лястовицата.

Повечето проблеми идват от некадърност, захапване на О-пръстена, оттам напъване, спукване на лястовицата, мазане със силикони и темподобни лайна.

По-добър ефект би имало, ако лястовицата няма пукнатити по нея, на поне две големи обслужвания да се сменят големия О-пръстен и малкия, задължително само с оригинални.


  • 0

logo-600-1002.png


#7 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 01 септември 2016 - 12:46

За начало не отива в буксата на моторчето и не те вкарва в авариен режим (LIMP Mode), иначе капе точно там според това което се оплакват по чуждите форуми. Както знаеш там масовата практика е да се ходи в оторизиран сервиз и да се подменя всичко с ново.


  • 0


#8 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 01 септември 2016 - 13:28

За начало не отива в буксата на моторчето и не те вкарва в авариен режим (LIMP Mode), иначе капе точно там според това което се оплакват по чуждите форуми. Както знаеш там масовата практика е да се ходи в оторизиран сервиз и да се подменя всичко с ново.

 

Маслото пак отива във V-то и прави други поразии.


  • 0

logo-600-1002.png


#9 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 01 септември 2016 - 14:33

Съгласен, но надолу във V-то няма кой знае какви поразии да направи, освен това този мотор страда от гумички на охладителя който е пак там и тече далеч по-брутално.

Тази ламаринка предпазва от топлината и предотвратява капенето на масло директно в буксата. Няма да спре теча, но няма да те остави някъде на път понеже забива в авариен режим.

 

Да го наречем по-малкото зло! ;)


Този пост е редактиран от gelevp: 01 септември 2016 - 14:34

  • 0


#10 bojilov

bojilov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w211 280 V6; w212 350 4matic

Публикувано 10 октомври 2019 - 12:58

Така, и аз си направих тази ламаринка. Скроих си я на място от алуминиев лист 1,5 мм. Не знам дали ще помогне, но няма да навреди и води до удовлетворение. Даже и дадох лек наклон към турбината, за да стича натам. Наклона го зададох като разпробих отворите за захващане, така че да е наклонена след монтаж. 

 

Благодаря на колегата naseto1969 за идеята и първоначалните размери. 


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни