Производство на SL R129 в САЩДа или не.
Започната от daimler1, 30 авг 2016 - 14:33:30
99 мнения по тази тема
#1
Публикувано 30 август 2016 - 14:33
Здравейте колеги.Интересува ме произвеждан ли е модела R129 в САЩ или не.
Цените на колите експорт от Щатите са доста по-ниски от тези в Европа и искам да разбера дали това се дължи на "некачественото" производство или на "некачествената" поддръжка.
Цените на колите експорт от Щатите са доста по-ниски от тези в Европа и искам да разбера дали това се дължи на "некачественото" производство или на "некачествената" поддръжка.
#2
Публикувано 01 септември 2016 - 15:59
Някаква информация?
#3
Публикувано 01 септември 2016 - 16:18
R129 не се произвежда в щатите. Предполагам, че ниската цена се дължи на огромната бройка внесени коли в Щатите.
#4
Публикувано 01 септември 2016 - 16:30
Това много ме радва,но и тук в Европа цените са доста по-ниски,както и някои от японския вносR129 не се произвежда в щатите. Предполагам, че ниската цена се дължи на огромната бройка внесени коли в Щатите.
Германците обикновенно пишат"немско превозно средство" или "с немски документи", което се води като екстра
Сигурно заради поддръжката и прегледите смятат че техните са по-добри.
#5
Публикувано 01 септември 2016 - 16:34
При двигателите на 500 дали има някаква разлика в годините?
Изключвам 306 коньовия от 99-2001 който се монтира.
Изключвам 306 коньовия от 99-2001 който се монтира.
#6
Публикувано 02 септември 2016 - 19:02
Би трябвало да има разлика, все пак се прави от 92 (по спомен) до 2003.
Първите мотори са стандартни М119 (326 кс, с 2 бобини, с дистрибуторна капачка, с 4 степен автомат и тн), след това (около 95-6г) има лек ъпгрейд и мотора става 320 кс (с 8 бобини, без дистрибутор, с 5 степенна кутия) и други дребни неща. НО ако искаш да взимаш такъв и има вариант да вземеш 306 кс (това е новия М113 мотор.. дет няма нищо общо, но си е едно поколение по-нов мотор), аз не бих се чудил;]
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#7
Публикувано 02 септември 2016 - 20:05
М113 е по-добър така ли?По-икономичен със сигурност.
Защото съм чел спорове по въпроса?
А иначе тоя с осемте бобини?
Между другото по DMS даваха че ускорението на R129 500 и R230 500 е едно и също.
Ти защо смяташ че М113 е по-добър вариант?
В Ротердам ще пристига един такъв,ама не ме кефи цвета и джантите въпреки ме са някакво АМГ,ама явно американско... image.png 800,73K 31 Брой сваляния
Защото съм чел спорове по въпроса?
А иначе тоя с осемте бобини?
Между другото по DMS даваха че ускорението на R129 500 и R230 500 е едно и също.
Ти защо смяташ че М113 е по-добър вариант?
В Ротердам ще пристига един такъв,ама не ме кефи цвета и джантите въпреки ме са някакво АМГ,ама явно американско... image.png 800,73K 31 Брой сваляния
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от daimler1: 02 септември 2016 - 21:32
#8
Публикувано 03 септември 2016 - 08:11
В Ротердам ще пристига един такъв,ама не ме кефи цвета и джантите въпреки ме са някакво АМГ,ама явно американско...image.png
Колега тук мисля, че не трябва да има никакъв компромис относно цвят салон и мотор...
Това не е кола за всеки ден и трябва да вземеш точно това което ти харесва.
Тук желанието и мерака трябва да отстъпят на разума и да избереш точно това което искаш.
Това което си показал лично мен не ме грабва, а и салона е голяма шарения.
http://suchen.mobile...ber=1&fnai=prev
Относно интерирора черен или този лично на мен ми допадат най-много
#9
Публикувано 03 септември 2016 - 10:46
И аз като тебе мисля колега Стойчев,но все пак всичко опира до пари и до смисъл.
На мен лично бежовите салони ми харесват много.
Сивите и сините не ми харесват.
Черните стават,въпреки че лято и кабрио не мога да свържа с черното.
В Бг.има една която ми харесва визуално на снимки и предполагам би ми спестила доста главоболия.Също е внос от САЩ.
По-скоро ме интересува защо тоя М113(въпрос към знаещите) е по-добър и какво в повече би ми дал за 2-3 000-те км,които най-вероятно ще смогна да минавам с нея годишно.
Тази която си постнал каква цена има?
На мен лично бежовите салони ми харесват много.
Сивите и сините не ми харесват.
Черните стават,въпреки че лято и кабрио не мога да свържа с черното.
В Бг.има една която ми харесва визуално на снимки и предполагам би ми спестила доста главоболия.Също е внос от САЩ.
По-скоро ме интересува защо тоя М113(въпрос към знаещите) е по-добър и какво в повече би ми дал за 2-3 000-те км,които най-вероятно ще смогна да минавам с нея годишно.
Тази която си постнал каква цена има?
#10
Публикувано 03 септември 2016 - 11:06
Спорове има и ще има. Ама май споровете ги правят хора дет са чели за такива коли повече, отколкото са ги карали
М119 си е страхотен мотор, дори в момента карам 2 такива, но вече е на 20 + години от производството си и поне на още 10.. от годината на замисъл.
Този с 8те бобини има своите ползи от това че - свещите се сменят по лесно (не се налага да дърпаш кабели и лули и съответно да ги късаш), системата на запалването е подобрена.
М113 ми харесва защото се монтира до доста нова година (мисля 2008 или 2009г), дори Е55 компресорните са с този мотор и карантиите са еднакви.
Вървенето е долу горе еднакво, на мен звука на 113 ми допада една идея повече (говоря напълно стокови генерации). Разхода е около 20 на 100 и при 2та мотора (зависи от купето - разлики в килограмите и най-вече от крака на шофьора).
Относно колата която си постнал - не само не ме грабва, а дори не бих се разходил. Някак ми изглежда уморена, пък и с тоя калъф на волана... Не съм фен и на бежовото. Но пък е със 113 мотор...
Стойчев... мдаа.. мдаа... Макар че долната ми харесва много повече, то и горното не бих върнал (ама веднага бих разкарал тоя волан... и километража в мили)
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#11
Публикувано 03 септември 2016 - 11:35
Благодаря много за отговора
Да уточня нещо-колата която Стойчев е постнал от мобиле де е абсолютно същата за която говоря и съм сложил снимки!
Калъфа е повече от ясен,а пък и под него може да се крие някое дръвце!
Да уточня нещо-колата която Стойчев е постнал от мобиле де е абсолютно същата за която говоря и съм сложил снимки!
Калъфа е повече от ясен,а пък и под него може да се крие някое дръвце!
Този пост е редактиран от daimler1: 03 септември 2016 - 11:38
#12
Публикувано 04 септември 2016 - 07:57
Стойчев... мдаа.. мдаа... Макар че долната ми харесва много повече, то и горното не бих върнал (ама веднага бих разкарал тоя волан... и километража в мили)
Това са примерни модели които намерих в нета и ми допадат като визия. Иначе километража в мили е гаден, но не е болка за умиране.
И аз като тебе мисля колега Стойчев,но все пак всичко опира до пари и до смисъл.
Не знам с какъв бюджет разполагаш но в БГ имаше един SL за 16 или 18 к преди два месеца и беше уникален.
Седя сумати месеци в нашето мобиле преди да го купят и ако не се лъжа някъде в телефона си имам снимки, трябва да ги потърся..
Друг е въпроса, че за някой лев от горе може да си вземеш R230 http://www.mobile.bg...31&slink=fegod9
Но тук вече е въпрос на личен вкус и избор и двата модела за мен са уникални....
Успех с избора на автомобил
Аз лично ще следя с интерес развитието на темата...
#13
Публикувано 04 септември 2016 - 12:59
Аз от години ги гледам и не си спомням за такъв 500
Има един фейслифтов 320 който периодично го пускат и спират от обява и си заслужава,но искам 500...
Бюджета ми за нещо наистина добро може да мине малко повече от 20к.за R129.
Иначе от R230 се заглеждам по амг-та но добри са над 38к и не ми е момента за такъв автомобил.Хубавите 500 с АВС и дистроник се въртят около и над 30к....
Има един фейслифтов 320 който периодично го пускат и спират от обява и си заслужава,но искам 500...
Бюджета ми за нещо наистина добро може да мине малко повече от 20к.за R129.
Иначе от R230 се заглеждам по амг-та но добри са над 38к и не ми е момента за такъв автомобил.Хубавите 500 с АВС и дистроник се въртят около и над 30к....
#14
Публикувано 04 септември 2016 - 15:24
Според мен няма значение дали е 320 или 500 (М112 или М113), стига състоянието да е безупречно и да е до тавана с екстри.
М119... хубаво, ама това са преди фейса. Все си мисля, че по-лесно се продава после фейсова.
#15
Публикувано 05 септември 2016 - 08:25
Аз от години ги гледам и не си спомням за такъв 500
Ще потърся снимките, а сега телефона ми е на ремонт. Но това не е толкова важно.
Хубавите 500 с АВС и дистроник се въртят около и над 30к....
http://www.mobile.bg...468066072935882
Тази гледа ли я?
5 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 5 гости, 0 анонимни