Здравейте колеги, колата е W203, а проблема е че двигателя изгасва при малко под 1/4 гориво в резервоара. Доливам 10 л. стартирам малко по дълго и мотора запалва. Явно при малко количество гориво в резервоара, горивото не се прехвърля чрез връщащата се нафта в съда от който засмуква помпата. Можете ли да ми помогнете с информация какво да правя? Благодаря Ви!
Проблем при 1/4 гориво в резервоараДвигателя гасне при малко под 1/4 гориво в резервоара.
Започната от M.Mihalev, 29 авг 2016 - 15:13:15
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 29 август 2016 - 15:13
#2
Публикувано 29 август 2016 - 19:38
Що не я напълниш до капачката и да кажеш колко си сипал.
Има вероятност да не ти отчита правилно.
#3
Публикувано 29 август 2016 - 19:57
Комби,седан?
#4
Публикувано 30 август 2016 - 08:30
Стрелката на арматурното табло се програмира софтуерно какво да показва. Тоест при евентуално сменени заден САМ- модул или датчик за нивото на горивото в резервоара е необходимо да се извърши и калибрация на това, което показва стрелката след смяната. Така като гледам - колата ти е С200-2002 година...няма начин да не е сменяван задния модул и най-вероятно след смяната му е спестена калибрацията. Ако беше проблем с прехвърлянето на горивото между двата резервоара - щеше да ти гасне при около половин пълен резервоар ( по показание на стрелката ). Това е според мене.
#5
Публикувано 30 август 2016 - 15:25
Автомобила е С200 / 2001 г. седан. 20 дни преди да се случи това, резервоара беше пълен до горе. След като минах около 800 км./ една част високо в Пирин/ долях гориво около 50 литра. Като свърши това гориво се получи това. Колата е при мен от 2009 г и не съм сменял този модул в резервоара. Преди не е имало такова гаснене на двигателя, тъй като съм я оставал да светне таблото за необходимост от доливане на гориво.
#6
Публикувано 31 август 2016 - 22:41
Явно горивото като достигне нивото на основната помпа колата ти гасне ,защото най-вероятно резервоара ти е пълен с боклуци .Отвори капачката на сондата и виж дали е така. Ако не разбираш много не ти препоръчвам да се опитваш да извадиш сондата та да го изчистиш по-лесно.
Може и шлауха дето е за теглене от дъното да се е откачил и само когато горивото е над нивото на помпата колата да работи без проблем.
на кратко - Препоръчвам ти да провериш резервоара (какво е положението вътре).
#7
Публикувано 06 септември 2016 - 11:54
Здравейте колеги, ще продължа малко темата. Отворих резервоара и той се оказа чист. При запален мотор с обороти до 1500 тази система не прехвърля гориво от левия съд в десния. При покачване на оборотите, струята на връщащата нафта са покачва и започва да прехвърля гориво. Смених О пръстена на шлауха на влизащото гориво, пробвах с друг клапан на високото налягане на рейката, подмених малката засмукваща помпа и накрая уплътненията на CDI помпата - никакъв резултат. Карах автомобила с 1/4 резервоар с малка скорост и 1100-1200 оборота, след 8 километра същата угасна. Явно трябва да се сменя това устройство в резервоара.
#8
Публикувано 23 септември 2016 - 08:05
Здравейте колеги, още малко информация по тази тема. Проблема се оказа това, че силата на връщащата се нафта е много слаба. Не знам коя от двете помпи /циркулационната или CDI/ не работи. Коя от двете играе роля за формиране на по силна струя на нафта към резервоара. Помогнете ако можете и какво трябва да се подмени в тези помпи!
#9
Публикувано 23 септември 2016 - 08:55
Циркулационната подава до тази на рейла ,а тя отговаря за високото налягане на горивото към дюзите ,така че по логика ,тя е отговорна за обратната нафта ,но това е само на теория ,а практиката може да покаже друго. Маркучите на обратната нафта читави ли са и по заводско предписание ли са?
NO PAIN - NO GAIN!
#10
Публикувано 23 септември 2016 - 12:01
Не съм сменял маркучите, като ги гледам оригинални са. Иначе CDI помпата относно паленето и вървенето на колата няма проблеми.
#11
Публикувано 17 декември 2017 - 15:57
какво излезе проблема от къде е бил
#12
Публикувано 27 декември 2017 - 19:49
Здравейте ,при мен се получи следния проблем със запалването .Нивото на горивото е около 1\4 паркирах на място което е с десен наклон или по точно задната дясна част на автомобила е в най ниското и сутринта двигателя запали и изгасна след като да обезвъздуших системата без да местя автомобила и да доливам дизел двигателя запали .Модела 203 комби Т
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни