Здравейте,
Търся си кола и се спрях на два модела- Vw Phaeton 3.0 TDI 4motion и Mercedes E 320 i 4X4, като цена са еднакви. Може ли малко мнения и за двете?
Предварително благодаря!
Публикувано 17 август 2016 - 20:34
Здравейте,
Търся си кола и се спрях на два модела- Vw Phaeton 3.0 TDI 4motion и Mercedes E 320 i 4X4, като цена са еднакви. Може ли малко мнения и за двете?
Предварително благодаря!
Публикувано 18 август 2016 - 06:04
Публикувано 18 август 2016 - 07:52
Файтона си е жива каруца брат , караш фауве на цената на А8 ,файда-няма!
Предполагам ,че говориш за w211-ка Мерцедес ,което е разкошен автомобил ,макар и от по-нисък клас ще ти достави повече комфорт и радост от файтона.
Публикувано 18 август 2016 - 09:03
2006 са и двете
Публикувано 18 август 2016 - 09:11
Тука колегите ще те посъветват да търсиш кола след 2007, а именно след фейслифта...
Публикувано 18 август 2016 - 09:27
Публикувано 18 август 2016 - 10:55
Хайде сега започваме с атаките срещу другите марки. Много обичам някой който не карал VW Phaeton да се изкаже срещу него. Комфорта е много по-голям отколкото W211. Подръжката е сравнима с Ауди А8 но все пак са на една платформа както повечето модели на VAG концерна. Проблемен при 3.0TDIто се оказва разтегната верига. Доста от моторите страдат от това. Другото проблемно при Phaeton'a e въздушното окачване. Което си е проблем на всички марки. При W211 преди фейслифта има един огромен проблем, който се казва SBC. При двигателя проблем се оказват дроселите за плавно изключване на мотора. Маслен охладител. ЕГР.
И при двата автомобила бъди готов да имаш пари за ремонти. Не се заблуждавай че ще си купиш кола със здравината на W124 или Passat B5.
Публикувано 18 август 2016 - 11:10
Ето германците как си го оценяват:
Публикувано 18 август 2016 - 11:45
В клипчето става въпрос за Фейсовия Phaeton. Което мисля, че не е много релевантно към запитването на колегата.
Публикувано 18 август 2016 - 12:18
Значи на файтон V10 съм направил 1000 км , моето мнение е ,че колата не си заслужава парите . А относно W211 имам я от 38 000 км реални , в момента е на 232 к км , мога да кажа че освен свещи и маслен датчик друго не е сменено . Тъй , че не всяка кола е длъжна да се прояви в тази светлина . Никога не съм казвал , че само Мерцедес съществува , но за сравнение между двете бих избрал мерцедеса .Хайде сега започваме с атаките срещу другите марки. Много обичам някой който не карал VW Phaeton да се изкаже срещу него. Комфорта е много по-голям отколкото W211. Подръжката е сравнима с Ауди А8 но все пак са на една платформа както повечето модели на VAG концерна. Проблемен при 3.0TDIто се оказва разтегната верига. Доста от моторите страдат от това. Другото проблемно при Phaeton'a e въздушното окачване. Което си е проблем на всички марки. При W211 преди фейслифта има един огромен проблем, който се казва SBC. При двигателя проблем се оказват дроселите за плавно изключване на мотора. Маслен охладител. ЕГР.
И при двата автомобила бъди готов да имаш пари за ремонти. Не се заблуждавай че ще си купиш кола със здравината на W124 или Passat B5.
Публикувано 18 август 2016 - 13:52
3.0ТДИ от тези години страда и от дюзи, веригите са консуматив сравним с ремък, автоматите са слаби и скъпи за правене дори в сравнение с 7G.
Относно комфорта не съм съгласен с колегите вози доста добре дори на много големи джанти все пак е на платформата на А8. Плюсове са озвучаването и мултимедиата в колата, на мен лично доста ми допадат, парктрониците са по-чувствителни и приятни от това което слагат мерцедес. Дори същите датчици да се ползват, на мерцедесовия парктроник все му отнема по половин секунда повече да разбере аджеба къде се намира...
Освен ако не се чудиш каква служебна кола да ти купят или няма да я поддържа някой друг, бих те посъветвал да си вземеш w211 след фейслифт.
Публикувано 18 август 2016 - 14:11
Реално тези години дизелите страдат от едни и същи проблеми. Това все пак са компоненти които се произвеждат от едни и същи производители. Няма значение дали е 3.0TDI, 2.0TDI или 2.2CDI, 3.0CDI.
Управление на турбина, производство на Hella.
ЕГР - Електронен. Производство на Wahler.
Дросели за гасене на двигатела - Производство на PIerburg.
Дюзи. Bosch или Delphi.
Управление на подгряващи свещи. BERU
И така нататък.
Публикувано 18 август 2016 - 14:20
Публикувано 18 август 2016 - 14:57
2006 са и двете
Файтон 2006 е първото поколение, голема беля.
Публикувано 18 август 2016 - 18:06
Благодаря на всички за отговорите! Само да уточня, че говоря за бензинов мерцедес.
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни