По принцип и аз така знам, но и в Германия има EVO и за това се очудих
Vw Phaeton 3.0 TDI 4motion или Mercedes E 320 i 4X4
Started by martin86, 17 Aug 2016 - 20:34:30
39 replies to this topic
#31
Posted 19 August 2016 - 18:19
#32
Posted 19 August 2016 - 19:21
Тия са на сирийски бежанци, които пъряо са минали през Италия.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#33
Posted 19 August 2016 - 22:41
Може ли някой да каже Evo какво означава?
ЕВО го слагат на най-последния фейслифт на 211.
мисля че само на 2008+
#34
Posted 20 August 2016 - 15:27
Благодаря на всички! Значи продължавам с търсенето и по-специално 2008-ма, 2009-та, дизел.
Щом търсиш дизел не е зле да прочетеш тази тема .....
http://forums.mbclub...0-cdi-2008-evo/
Също така не е зле да потърсиш услугите на (WERTION), колега който може да ти спести доста пари....
Като прочетеш темата ще разбереш за какво ти говоря
Edited by dimitar stoichev, 20 August 2016 - 15:28 .
#35
Posted 21 August 2016 - 13:48
Кое е по- добре с въздушно окачване или не и от Италия или Германия да е колата?
#36
Posted 21 August 2016 - 13:54
Преди да купя кола ще публикувам линк и ще поискам мнението Ви и задължително ще изискам диагностика.
#37
Posted 21 August 2016 - 13:56
Въздушно, вози по комфортно и по сигурно.
Италия, италианците са много трудолюбив народ, ценят парите, своя и на другите труда.
Във Германия много Мюмюн, те не се славят като ценители а като изкусни търговци.
Edited by vencislav, 21 August 2016 - 14:07 .
#38
Posted 21 August 2016 - 15:25
истинския германец подаръци не прави. Ама истинския българин не купува скъпо иска и се получава несходство в характерите
#39
Posted 21 August 2016 - 16:01
Въздушно, вози по комфортно и по сигурно.
Италия, италианците са много трудолюбив народ, ценят парите, своя и на другите труда.
Във Германия много Мюмюн, те не се славят като ценители а като изкусни търговци.
А Италианците много не обичат и да поддържат . Особено смяна на консумативи си е лукс при тях .
#40
Posted 21 August 2016 - 17:45
няма значение от къде е колата, ако предишния собственик я е гледал. а ако я е гледал ще и иска пари над средното или има някакъв проблем който в германия или италия ще е много скъп за решаване...
а и не забравяй че колите в тези две държави се карат много. моята препоръка е да гледаш кола в белгия - по скъпа ще е но със сигурност си заслужава...
пс. имах кола от италия, беше с найлоните по салона, на 392000км имаше 24 смени на маслото, при заводско предписание на 30000км...
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users