Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

W211 facelift или W212 около 2010


  • Please log in to reply
228 replies to this topic

#1 vbogoev

vbogoev

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 300 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W212 E350 CDi
    W211 Е320 CDi - открадната
    W201 190E

Posted 15 August 2016 - 11:26

Здравейте,

 

както някои от вас знаят ми откраднаха колата миналия месец и сега съм в процес на търсене на нова такава... Миналата w211 facelift беше уникална и под този клас не мисля изобщо да търся. Въпросът ми е според вас дали са по-читави фейслифтовите 211 от 212 2010 година? От една страна са отстранили доста от проблемите на w211 от преди фейслифта, от друга страна w212 е по-нова, би трябвало да е по-запазена...

Това, което търся е E320 или E350, 7G, Airmatic. Много искам да си взема кола с дистроник, но като гледам на 100 коли 1 е с дистроник и тя ще е гадна... :)

 

Поздрави!


  • 0

#2 Yumerov

Yumerov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Високо строителство, ВиК, риболов, фитнес
  • Автомобил:
    Mercedes W202 200 kompressor 1996g.
Garage View Garage

Posted 16 August 2016 - 08:26

Не знам колко човека могат да ти кажат дали са читави. Май не ги караме много :D 


  • 0
Луд умора нема, само се поти

Публикувано изображение

Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.

#3 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,881 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
Garage View Garage

Posted 16 August 2016 - 08:33

За мен и двете са читави. Аз бих избрал по-новото.
350 цди е един от най-добрите двигатели за модела относно вървене и разход.
Проблем с окачване при 212 не съм имал. С хубави зимни гуми и само задно също. Моята беше с четирицилиндров дизел и той определено си е слабичък за това купе, та с шестцилиндровия ще заспи работата :)

И двете коли са супер, та взимаш това което е в по-добро състояние. Ако те вълнуват електрониките, при 212 имаш блутут телефония и по-добра навигация дори и при Аудио 50, която все още се ъпдейтва.

Edited by drjivago, 16 August 2016 - 08:37 .

  • 0

#4 vbogoev

vbogoev

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 300 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W212 E350 CDi
    W211 Е320 CDi - открадната
    W201 190E

Posted 16 August 2016 - 08:44

Интересува ме предимно поддръжката, частите и слабите места. На W211 докато я оправя смених гарнитури на масления охладител, като казаха, че това става на всяка кола до 200к и  е неизбежен ремонта, освен това смених и всмукателните колектори, които пак на около 200к се прецакват. Това е еднократен ремонт на стойност 2000лв., но пак е кофти.. Освен това не знам колко ще излиза обслужването на 212, дали е по-скъпо от 211 като е по-нова колата? На 211 абсолютно всичко сменено с оригинални консумативи излизаше 1400лв.(+масло ск. кутия).


Edited by vbogoev, 16 August 2016 - 08:45 .

  • 0

#5 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,881 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
Garage View Garage

Posted 16 August 2016 - 09:18

Двигателя е един същ ом642, тъй че вече си обслужвал такъв.
  • 0

#6 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
Garage View Garage

Posted 16 August 2016 - 12:28

Каквато по читава намериш и двата варианта са добри , както каза колегата по - нагоре двигатя е ОМ642 .
  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#7 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1,682 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Posted 16 August 2016 - 15:41

Колега, нещата опират до бюджет. Цената на 212ка е около два пъти 211. W212 E350 + Airmatic + Дистроник ми звучи като към 40 хил лева.

Като търсиш дизел ти е ясно, че ще е на много, много километри.

 

5г троник на 212ка е подигравка с клиентите. 7Г троник плюс се води малко по-безпроблемен от стандартния 7Г троник. Може би заради променеото масло на кутията.

 

Аз имам 212ка бензин и единствено бих очаквал по-комфортна возия при ниска скорост. 200 CGI е учудващо икономичен (около 30% по-икономичен от 200 компресор с автомат на 203ка купе).

 

Детските болести, които 212ките имат са с инжекторите на (малките) дизелови двигатели и веригите на малките бензини.

Всичко останало е като при другите Е-класи - солидно, без емоции.


Edited by Praetorian, 16 August 2016 - 16:26 .

  • 1

#8 Marukian

Marukian

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 609 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W126 - 260SE 1989
    S210 - E320T 4MATIC 2001

User's Awards

4
2
3
2
Garage View Garage

Posted 16 August 2016 - 16:22

С две ръце гласувам за W212! Имах възможността да покарам такава кола, E350 CDI 4MATIC, AIRMATIC, Distronic plus, просто брилянтна кола! Ускорява като самолет, много е стабилна, същевременно и много комфортна. Имаше и инфра червена камера, с която се забавлявах от време на време, ама ми се струва малко опасно да се кара само на нея. Скоростите превключват в правилния момент и неусетно, беше с перки на волана и ми беше интересно да ги ползвам, но след 2-3 км направо забравяш, толкова прецизно превключва. Не мога да направя пряко сравнение с W211, но това е следващо поколоние автомобил и би трябвало да е доста по-добър. Не мога да споделя и относно обслужването много, трябваше да се сменят масла двигател и скорости с филтрите и т.н., в балкан стар беше към 1200лв по спомени. Все пак в мерцедес имат доста опит от предишния модел, та с този са отстранили доста от детските му болести.


  • 1

#9 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1,682 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Posted 16 August 2016 - 16:37

Смяната на маслото на 7Г троник плюс в БалканСтар не е убийствена (460 лева = промивка на старото с добавка, 9 литра ново масло, гарнитура, филтър, 6 нови болта, труд, ДДС).

 

Едно нещата, които за мен определено си струва да се правят там, предвид че новият тип масло (236.15) не трябва да влиза в контакт (например в машината за пълнене) с масло за 5Г троник и 7Г троник (236.14). В БС ми казаха, че имат 2 машини за промивка на масло на АСК за нов и стар тип, а голямото ми съмнение, че че повечето сервизи имат 1 машина и само я промиват след всеки различен тип масло.


  • 0

#10 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,881 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
Garage View Garage

Posted 16 August 2016 - 18:21

Факт, изрично е писано двете масла да не се смесват.

Пп: как се промива масло освен друго масло?
Според мен е невъзможно да се направи като хората. Интересен факт за двете машини. Благодаря за инфото

Edited by drjivago, 16 August 2016 - 18:23 .

  • 0

#11 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 891 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Posted 16 August 2016 - 18:27

Имам 212 с прилично много екстри и с изброените от теб с 350цди 4матик. Прекрасен автомобил. Харчи много 12-13 градско и 9-11 извън.
Виж в мобилето има един в гоце делчев, доста приличен но без ерматик, но със страхотно окачване. Като минус на този са 275 хил км, и удар довел до нов десен фар (поне е оригинал)
Това е най-хубавия 350 след моя
  • 0

#12 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1,682 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Posted 16 August 2016 - 22:17

Факт, изрично е писано двете масла да не се смесват.

Пп: как се промива масло освен друго масло?
Според мен е невъзможно да се направи като хората. Интересен факт за двете машини. Благодаря за инфото

В БС ми казаха, че сипват добавката в старото масло и оставят колата да работи известно време. След това източват старото масло, наливат новото и промиват малко. Калкулираха ми 9 литра, а кутията по спомен побира към 7.

 

Това всичко не съм го гледал, понеже клиенти на място не пускат. :)

Не искам да им правя реклама. Просто аз бях в сериозен филм на кого да се доверя за моя автоматик и предвид цената, която бих платил в друг сервиз (с или без мои консумативи) избрах БС.

 

Имам 212 с прилично много екстри и с изброените от теб с 350цди 4матик. Прекрасен автомобил. Харчи много 12-13 градско и 9-11 извън.
Виж в мобилето има един в гоце делчев, доста приличен но без ерматик, но със страхотно окачване. Като минус на този са 275 хил км, и удар довел до нов десен фар (поне е оригинал)
Това е най-хубавия 350 след моя

Това е стряскащ разход за дизел, според мен.

Верно, че моят е малък бензин и без 4матик, но градско ми дава 9-11,5, а извънградско 6,5-8,5.


  • 0

#13 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,721 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Posted 17 August 2016 - 05:56

Кое му е стряскащо на разхода на тоя трилитров мотор с 4х4 задвижване и консумацуя на ток колкото Сусурлево?
Аудито ми А6 3.0тди куатро е с подобен разход и не го намирам за стряскащ. Извънградско 800 км миналата седмица, отиване до Гърция, плажове, вечери 7дни и връщане до София даде 9.5.
Върви на магистралата, чукни круиза на 150 км/ч и мери разход за отиване до Бургас и връщане до София да видиш, че под 8.5 нема да излезе.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  • 1
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#14 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 891 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Posted 17 August 2016 - 07:11

Кое му е стряскащо на разхода на тоя трилитров мотор с 4х4 задвижване и консумацуя на ток колкото Сусурлево?
Аудито ми А6 3.0тди куатро е с подобен разход и не го намирам за стряскащ. Извънградско 800 км миналата седмица, отиване до Гърция, плажове, вечери 7дни и връщане до София даде 9.5.
Върви на магистралата, чукни круиза на 150 км/ч и мери разход за отиване до Бургас и връщане до София да видиш, че под 8.5 нема да излезе.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Да, с 90-110 разхода е 6.5
Обаче дали със 150 или 190 е почети все тая 9-10
  • 0

#15 vbogoev

vbogoev

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 300 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W212 E350 CDi
    W211 Е320 CDi - открадната
    W201 190E

Posted 17 August 2016 - 09:04

Бюджета, който имам е към 25000лв. Гледам, че има 3-4 Е350, които са близо до тази цена, та за това питах... Иначе има и такива за по 50 хиляди, ама те са друга работа... Иначе не искам 4матик, само със задно е добре... Разхода на 350 vs 320 е незначителен доколкото знам, така че, разхода не ме притеснява. Лошото е, че няма хубави Е320 комбита в момента на БГ пазара, всеки ден гледам по няколко пъти дали ще излезе нещо, но нищо не излиза...


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users