Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Прекъсване и самоизключване на компресора!


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 ka4amaka

ka4amaka

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E320 CDI

Публикувано 10 август 2016 - 18:05

Здравейте колеги,

имам проблем с който не мога да се справя и се надявам, че ще ми помогните! 

Преди около месец и половина си сложих газов инжекцион и го карам вече 4000-5000 км. Всичко нормално колата си върви доста добре, без никакви проблеми, но преди два дни се качих на магистралата и вдигнах над 160/170 км. Тая скорост я поддържах в рамките на 2-3мин и след като пристигнах до крайната си цел и изключих колата, всичко хубаво приключи до там! След около 10 мин я запалих и започна да прекъсва, не вървеше изобщо нито на бензин нито на газ, компресора се изключва сам и след като загася мотора и пак го запаля пак се включвам за около 1 мин. Оставих я да охлади и на другият ден я запалих ,нямаше никакви проблеми,но след като загря и потеглих отново започна същите номера. Подавам и газ тя прекъсва тресе, компресора когато иска тръгав,не върви изобщо(повече от 100-110 не вдига) изобщо прави каквото си иска! Сменях и свещите , прегледах и всички кабели и пак така прави. 
ПОМАГАЙТЕ на какво може да се дължи !!!


  • 1

#2 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 август 2016 - 18:30

А закачи ли я на диагностика? Ако оше не си, като го направиш нека видят живите данни за да проверят коректни ли са данните от дебитомера. Другото за което си мисля е бобина.
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#3 ka4amaka

ka4amaka

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E320 CDI

Публикувано 10 август 2016 - 18:50

Не съм днес ме върнаха от две-три места защото имали много работа и утре ще ходя да я закачат да видим от какво може да е ! За бубините и аз много се замислих дали не може някоя от тях, да се е развалила :/


  • 0

#4 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 август 2016 - 20:01

Проверете за наличие на масло под червения капак и проверете лулите - трябва да са меки , разгледайте бобините за напуквания, имат ли - сменяйте.......


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#5 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4603 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 11 август 2016 - 08:26

Аз се съмнявам в смесите на газта - има ли газ, има проблем! Особено на двигател с по-сложна електроника.

 

Колегата @kdl има една теория, че на газовия инжекцион трябва да се изключи адаптацията, за да не се гонят в кръг двете адаптации - на газ и на бензин. Мисля, че е прав.

 

Дали не е пообеднила повечко като си я карал със 160-170 на газ и да е вдигнала времената на инжекторите?


  • 0

#6 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 август 2016 - 09:14

А дали газовия инжекцион на колегата има някакви адаптации. Аз поне с тези инжекциони с които съм си играл са със статични карти.


  • 0

#7 ka4amaka

ka4amaka

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E320 CDI

Публикувано 11 август 2016 - 10:51

Бобините нямат напуквания и лулите са в нормално състояние!
Вчера извадих бушона на газовото да го неутрализирам от автомобили за да видя дали не бърка то газта и точно така става! След като го извадих и запалих на бензин, тръгнах да карам и нямаше никакъв проблем нито компресора ми се изключи , нито придърпвания и прекъсвания, абсолютно нищо, колата си работеше  перфектно и вървеше както преди ! 

 


  • 0

#8 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 август 2016 - 11:37

Точно както колегата Subsonic каза , преадаптирала се е газовата най - вероятно .
  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#9 ka4amaka

ka4amaka

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E320 CDI

Публикувано 11 август 2016 - 11:45

Как мога да се справя с проблема, трябва да отида да ми направя настройка на газта или ?


  • 0

#10 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 12 август 2016 - 06:24

Да се включа и аз и да дам малко яснота по въпроса с Газовите Инжекциони.Много ви е грешна представата за тях и адаптацията която могат да направят.Като цяло един Газов Инжекцион е десет пъти по бавен от едно бензиново ЕКУ,като е конструирано така че да разчита стойности от бензиновото ЕКУ и да ги умножава по коефицент зададен от нас.Проблема е че при лоша настройка бензиновото ЕКУ се стреми да се самокорегира като повишава или намаля времената на впръскване на бензин които са копирани на газ по коефицент и така грешката се умножава.Защо не се получава добра настройка ли,ами точно понеже са бавни ГИ и не разчита прецизно бензиновата карта,и оттам идва и грешката.Като цяло колите до 2008г имат корекция на тримовете на четири позиции само от горивната карта,а новите след 2008 на 16 на 16 степен! Така следва необходимоста от самоадаптации при такива коли обаче все още никой газов инжекцион не може да го направи,доближават се някои високи класове на Европегаз Оскар на първо място,ЛПГ теч и Стаг 4 като четенето по ОБД на другите наложили се марки като БРЦ,Ловато,Ланди Ренцо,Романо и т.н. е още по далеч.Като цяло ОБД протокола на колите преди 2003 г е толкова бавен че нищо не прави само наблюдава.Самокорекция по горивна карта имат ппвечето ГИ но не е динамична а единична и е неточна.ЛПГ теч имат най добра самокорекция динамична по карта и затова се настройва за 5мин.От написаното дотук трябва да се разбере че има нужда от настройка при някой който може да си играе да настрои смесите на газ на този автомобил правилно.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 2

#11 ka4amaka

ka4amaka

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E320 CDI

Публикувано 12 август 2016 - 20:30

Газовото е слагано преди два месеца и  е в гаранция, ще се свържа с момчетата да видим какво ще кажат да го закачат на лаптопа да го видят !


  • 0

#12 rengar

rengar

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    мерцедес CLK

Публикувано 15 октомври 2016 - 07:34

здравей колега имах същия проблем смених какво ли не но като загрее умираше. Карах я на диагностика оказа се датчик на разпределителния вал ,,специалистите" смениха само че смениха вариатора на разпределителя като си мислеха че това е датчика и никакъв ефект. Преди около седмица смених датчика на разпределителния вал и сега е като пушка реагира моментално


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни