Здравейте наскоро се присъединих към форума, защото искам да си купя w123/w126/w140 и искам да получа адекватно мнение. Бая се разрових и май се поотказах от w140, защото ми изглежда, че няма да успея да се справя с поддръжката на модела, и сега въпроса е старата Е класа или старата S класа. Засега повече ме дърпа към w123, но се чудя дали бензин или дизел ( кое е по-добре 240d или 300d ), дали седан или комби, но и още не съм се отказал от w126 и там въпросите са ми същите кой мотор ще е най-добър за самото купе и горе долу дали имате представа какви са цените за поддръжката на тези коли ( ориентировъчно ). Aко може да ми дадете съвет.
![Снимка](https://secure.gravatar.com/avatar/f99f9dd835e3feb28007138b039082cc?s=100&d=https%3A%2F%2Fstatic.mbclub.bg%2Fforums%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
w123/w126
Започната от tsekov, 07 авг 2016 - 17:01:13
21 мнения по тази тема
#1
Публикувано 07 август 2016 - 17:01
#2
Публикувано 07 август 2016 - 18:30
123-ка вече неможеш да намериш ,иначе ако имаш нещо в предвид вземи дизел 240.
126-цата е класика, страхотен автомобил един от любимите ми. За него най-добрия вариант е V8 420 /500/560 който и да е от тях. Подръжката на тези коли е малко сложна, защото вече не се карат и няма налични части, всичко е с поръчка. По принцип Е класата е с по-евтина подръжка, но за тези двете си мисля, че по-лесно ще ти е да намираш части за пурата. Разхода на гориво е ясен, няма как 8 цилиндрова еска да хаби колкото 4/5 цилиндров дизел на Е класа.
Каквото и да решиш ще следя темата с интерес и ти желая успех!
126-цата е класика, страхотен автомобил един от любимите ми. За него най-добрия вариант е V8 420 /500/560 който и да е от тях. Подръжката на тези коли е малко сложна, защото вече не се карат и няма налични части, всичко е с поръчка. По принцип Е класата е с по-евтина подръжка, но за тези двете си мисля, че по-лесно ще ти е да намираш части за пурата. Разхода на гориво е ясен, няма как 8 цилиндрова еска да хаби колкото 4/5 цилиндров дизел на Е класа.
Каквото и да решиш ще следя темата с интерес и ти желая успех!
NO PAIN - NO GAIN!
#3
Публикувано 07 август 2016 - 21:37
Няма как да пропусна и да не се произнеса по зададения въпрос понеже съм пристрастен поотблизо.
За да сравняваш 3 и да ги съпоставяш нещата са страшни....
Ще карам под ред W123 е хубава кола доста здрава абе малко зверче ,но изключително слаба за нашето съвремие както и да го смятаме. Здравите като късмет на зарове за мен. Але пък за такива с глезотиики вътре като клима и автоматични стъкла да не говорим. Части за отдолу и за задвижването има в изобилии и на хубави цени ,но всичко като салон и каросерия да откриеш нещо в добро състояние си е магия.
За W126 просто колата която ме кара да се просълзявам. Кола която като изпълнение и изработка е тежко съпоставима с останалите. Тишината вътре при V8 моделите които са гледани е страхотна ,абе сълзичка. Много тежка за ползване и потдръжка в някой отношения. Обаче пък за отдолу има каквото пожелаеш на достъпни цени разбира се. Със сигурност съм съгласен с Хари ,че двигателя за тея коли е V8 ,а ако е и 560 прекрасно пък.
За W140 пък мага да кажа ,че най лесно ще се намери ,но там най добрия двигател си остав 500 общо взето ,техниката е възможно най съвремена и нещата са по нагласени. Може сполучливо да се кара на газова уредба също. Просто прекрасна кола.
Много трудни за намиране са и трите за мен. Още по важнтото е ,че това особено W126 са коли с темпрамент и излъчване за който вида и състоянието основополагащ за доброто душевно изживяване и любовта с теб.
Трябвада си отговориш
-колко ще се кара
-къде ще се кара
-какво искаш
-как ще се кара
и по лесно ще избереш твоята кола.
Също зависят нещата от това колко си сръчен ти и от познанията ти по колите. Поздрави.
Успех и късмет.
#4
Публикувано 07 август 2016 - 22:20
Както и очаквах,в профила ти няма попълнени години,пол...Здравейте наскоро се присъединих към форума, защото искам да си купя w123/w126/w140 и искам да получа адекватно мнение. Бая се разрових и май се поотказах от w140, защото ми изглежда, че няма да успея да се справя с поддръжката на модела, и сега въпроса е старата Е класа или старата S класа. Засега повече ме дърпа към w123, но се чудя дали бензин или дизел ( кое е по-добре 240d или 300d ), дали седан или комби, но и още не съм се отказал от w126 и там въпросите са ми същите кой мотор ще е най-добър за самото купе и горе долу дали имате представа какви са цените за поддръжката на тези коли ( ориентировъчно ). Aко може да ми дадете съвет.
Тези коли са "колекционерски"даже и 140-ката.
Намирането на запазена такава означава висока първоначална цена и високи последстващи разходи за поддръжка.Естествено зависи дали ще се кара постоянно или неделно но при всички случаи за да се поддържа подобаващо ще са нужни средства.
#5
Публикувано 07 август 2016 - 23:25
Абе има и нещо друго ако си вземе някоя 300 спокойно ще си е движи и ще си е средна и стегната количка строина. И ще му ляга по тъничко от 124 даже. Сега ако иска някакви консервирани образци от Щутгард въпроса е друг. Но първо трябва да каже той какво и как и вече върпоса ще се реши.
#6
Публикувано 09 август 2016 - 22:29
По тази тема може да се изпише мнооого. Има една основна неизвестна в цялата задача - бюджет. И трите модела си заслужават много, като и за трите трябва да се изръсиш сериозна сума, ако искаш запазен екземпляр. Миналата година видях страхотна 123-ка, 230 автомат с авт прозорци и климатик, 8 хил евро, след пазарлък. Показваше около 120 хил км, внос от Япония, дискутирали сме в други теми този нов тренд. Така че се намират добри екземпляри и от трите модела, зависи с колко си готов да се разделиш. За 123 и 126 части по механиката има в изобилие, на цени на 7-8 годишен опел, но интериор и екстериор (оригинален) излитат в космоса!
#7
Публикувано 10 август 2016 - 12:47
Ха....
Аз съм виждал над 6 модела през животът си w123 със abs, в немалко случай w123 с ел. стъкла!!!
Относно това дали е модерна - w123 покрива най-високите критерии за активна защита, демек при катастрофи, стабилност, функционалност и по нищо не отстъпва на всички модели произвеждани до 1995г. а самата кола е спряна от производство 1985.
ПРОСТО ПРЕЗ 70-те и 80-те MERCERDES ПРЕВЪЗХОЖДАТ С ГОДИНИ СВОИТЕ КОНКУРЕНТИ ПОЧТИ ПО ВСИЧКО!
ЕДИН ПРИМЕР,
КОРМИЛНАТА ЩАНГА ПРИ ЧЕЛЕН УДАР при w123 модел 1981 e направена така, че да не прави проблеми, а това е проблем за Volvo през 1991 в 760 моделът, който се нарежда след w124(пластмасовия "наследник" на w123) при тестовите за безопасност.
Може да си избереш модел, стига да намериш, уви не е трудно с ABS, нивомат, темпомат, който е един от последните модели на Mercedes, съчетаващ изящна, брилянтна изработка, неповторим изчистен дизайн галещ окото, както отвън така и отвътре, това означава прекрасни оребрени седалки, изчистено елегантно табло, волан донасящ удоволствие с всяко докосване, НЕЩО КОЕТО В СЛЕДВАЩИТЕ МОДЕЛИ ПРОСТО ИЗЧЕЗВА!
И не на последно място плаващата возия на w123, несравнима с нищо друго преди и след .
Събирай пари и купувай, с w123 можеш да обиколиш светът и пак няма да ти омръзне .
#8
Публикувано 11 август 2016 - 16:01
Благодаря за положителните мнения за начинанието ми. Последните дни повече бях ЗА за 123 дали 240 или 300 дизел, мислех да взема някоя по ефтина и да започна да я реставрирам лека полека, но вчера намерих една 126 и се надявам да ми кажете какво мислите. Ето това е обявата http://www.mobile.bg...95&slink=f1vzj0. Но това не означава, че съм се отказал от 123ките.
#9
Публикувано 11 август 2016 - 16:31
В Италия има само няколко смислени, като тази ми изглежда най-разумна.
http://ww3.autoscout...2745?asrc=st|as
Една по-евтина, но не вярвам да е истинска обява:
http://ww3.autoscout...0378?asrc=st|as
И 2 скъпички:
http://ww3.autoscout...4329?asrc=st|as
http://ww3.autoscout...2979?asrc=st|as
#10
Публикувано 11 август 2016 - 17:18
защото гледаш купета, четириврати има и по евтини...
#11
Публикувано 11 август 2016 - 17:29
Какви са тези ненормални цени????????????!!!!!!!!!!!!!!!
#12
Публикувано 11 август 2016 - 17:42
Какви са тези ненормални цени????????????!!!!!!!!!!!!!!!
Коя е нормалната цена за теб?
#13
Публикувано 11 август 2016 - 18:20
Какви са тези ненормални цени????????????!!!!!!!!!!!!!!!
Хубавите коли имат и хубави цени. Ако някой си мисли да вземе гробница и да се реставрира, ще е доста смело решение. Слушах история за една пура, цялостно реставриране, с кърпене и т.н., само каросерията, без боядисване е глътнала към 10 000 лв, а колата ти е 2-3 години на трупчета. За реставрация по механиката става, но купето трябва да е издържано, без корозия! Лично аз дълбоко се съмнявам, че у нас може да се намери читава 123-а (имаше една в Пловдив, на потребител от форума, реставрирана, която се продаваше, но не знам повече). При пурите има по-голям избор. Дизел на такава кола (123), означава минимум изминат пробег от 500-600 хил км, до сега. 126 и дизел не вървят ръка за ръка.
#14
Публикувано 11 август 2016 - 23:03
Между 3000 и 5000 евро за купе w123 или w126!
#15
Публикувано 11 август 2016 - 23:43
Бъди реалист, ръждата не прощава след 40ина години
Изборът на такава кола ти е от Италия, Испания или Калифорния
Аз... по презумпция погледнах двувратите. Никога не съм бил мега фен на седаните.
126 купетата... не бяха никак по-евтини.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни