Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Смяна секторна кутия


  • Please log in to reply
4 мнения по тази тема

#1 ivondy

ivondy

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Clk 200 kompressor 2000 г.

Публикувано 20 юли 2016 - 11:31

Здравейте, от известно време забелязах, че имам луфт, когато волана е напълно навит, а като карам се получава едно носене, което трябва постоянно да обирам с волана. Стигнах до извод да си сменя секторната кутия, но не знам като търся дали трябва да е от същия двигател като моята или може да бъде от всяка една модификация. И също така искам да попитам дали някой е сменял карето на кормилния прът и ако е откъде може да се намери и на каква цена? Става въпрос за CLK W208 Facelift. Благодаря предварително! 


  • 0

#2 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 юли 2016 - 15:31

Първо си провери карето и второ ,ако то е здраво опитай да регулираш луфта в секторната кутия ,като застанеш под нея ще се ориентираш къде да пипаш.

Много хора сега ще скочат ,че това е извънземна технология донесена ни от НАСА ,но аз съм го правил и не съм имал ядове ,а ако не успееш не губиш нищо ,така или иначе си решил да я сменяш. (недей да я натягаш прекалено за да не затегне , обирането на луфта става "проба-грешка")


  • 1
NO PAIN - NO GAIN!

#3 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 20 юли 2016 - 16:21

Натяга се обратно на часовниковата стрелка.
Отиди на сервиз за ходова част и реглаж,за да си спестиш купуването на излишни части.
Всичко по х.ч.трябва да ти е здраво вкл.амортисьорите.тогава гледай сект.кутия.
Провери маслото и как е,не знам дали имаш филтър.
Трябва да има луфт не само в крайно положение,а и по принцип.Това на изгасен двигател.
Ако има луфт и на запален на място,тогава вече клони към сект.кутия.
  • 0

#4 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 юли 2016 - 21:05

 като карам се получава едно носене, което трябва постоянно да обирам с волана. 

 

Разбити тампони на носачи също водят до подобно поведение, проверете и демпфера.


Този пост е редактиран от Вай Басо: 20 юли 2016 - 21:07

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#5 radulan

radulan

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 74 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:с. Левуново
  • Автомобил:
    ЗАЗ ТАВРИЯ МеМЗ-245
    M72 с кош 750cm3 боксер
    Москвич 408 1360 с долни скорости

Публикувано 20 юли 2016 - 21:33



Разкача се кормилната щанга от секторната кутия.
Натяга се секторната кутия, като се проверява с динамика усилието на въртене на кормилото.
Нормата е 100-160Ncm.
АКО, ако се надвиши нормата, връщаш докато влезе в нормата.
Ако проблема не се реши - ремонт на секторната кутия или търсиш проблема другаде!
  • 2




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни