Здравейте, от известно време забелязах, че имам луфт, когато волана е напълно навит, а като карам се получава едно носене, което трябва постоянно да обирам с волана. Стигнах до извод да си сменя секторната кутия, но не знам като търся дали трябва да е от същия двигател като моята или може да бъде от всяка една модификация. И също така искам да попитам дали някой е сменял карето на кормилния прът и ако е откъде може да се намери и на каква цена? Става въпрос за CLK W208 Facelift. Благодаря предварително!
Смяна секторна кутия
Започната от ivondy, 20 юли 2016 - 11:31:51
4 мнения по тази тема
#1
Публикувано 20 юли 2016 - 11:31
#2
Публикувано 20 юли 2016 - 15:31
Първо си провери карето и второ ,ако то е здраво опитай да регулираш луфта в секторната кутия ,като застанеш под нея ще се ориентираш къде да пипаш.
Много хора сега ще скочат ,че това е извънземна технология донесена ни от НАСА ,но аз съм го правил и не съм имал ядове ,а ако не успееш не губиш нищо ,така или иначе си решил да я сменяш. (недей да я натягаш прекалено за да не затегне , обирането на луфта става "проба-грешка")
NO PAIN - NO GAIN!
#3
Публикувано 20 юли 2016 - 16:21
Натяга се обратно на часовниковата стрелка.
Отиди на сервиз за ходова част и реглаж,за да си спестиш купуването на излишни части.
Всичко по х.ч.трябва да ти е здраво вкл.амортисьорите.тогава гледай сект.кутия.
Провери маслото и как е,не знам дали имаш филтър.
Трябва да има луфт не само в крайно положение,а и по принцип.Това на изгасен двигател.
Ако има луфт и на запален на място,тогава вече клони към сект.кутия.
Отиди на сервиз за ходова част и реглаж,за да си спестиш купуването на излишни части.
Всичко по х.ч.трябва да ти е здраво вкл.амортисьорите.тогава гледай сект.кутия.
Провери маслото и как е,не знам дали имаш филтър.
Трябва да има луфт не само в крайно положение,а и по принцип.Това на изгасен двигател.
Ако има луфт и на запален на място,тогава вече клони към сект.кутия.
#4
Публикувано 20 юли 2016 - 21:05
като карам се получава едно носене, което трябва постоянно да обирам с волана.
Разбити тампони на носачи също водят до подобно поведение, проверете и демпфера.
Този пост е редактиран от Вай Басо: 20 юли 2016 - 21:07
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#5
Публикувано 20 юли 2016 - 21:33
Разкача се кормилната щанга от секторната кутия.
Натяга се секторната кутия, като се проверява с динамика усилието на въртене на кормилото.
Нормата е 100-160Ncm.
АКО, ако се надвиши нормата, връщаш докато влезе в нормата.
Ако проблема не се реши - ремонт на секторната кутия или търсиш проблема другаде!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни