Приятели сме, но наистина е добър майстор и по-специално на МБ... Взех ECU-то и ще кача снимки по-късно от платката, има една микросхема, която е като разрязана с нож от "късо"...
Проблем със запалване на CLK W209
Започната от MiroCLK, 19 юли 2016 - 10:17:54
22 мнения по тази тема
#16
Публикувано 27 юли 2016 - 07:55
Mmmchipevvv
#17
Публикувано 27 юли 2016 - 14:20
vencislav, не знам какво имаш предвид под "оправия няма да има", щото споменах че колата я карам от почти 4 години и не съм имал никакви проблеми до момента в който не се намокриха комповете преди 20 дена, сега са сменени и направих днес няколко отвора да се изтича водата, а и отпуших с 300 мъки един дренаж, който беше запушен... Всичко е до задкормилното устройство, в случая аз, като не съм си чистил дренажите, така става... С другата поне нямам грижи, тя е в гаража
Mmmchipevvv
#18
Публикувано 27 юли 2016 - 19:23
Миналата година дойде една Ц класа 270 cdi с подобен проблем със запушени тръби за отичане на водата и ето и нейния компютър . Така ,че напълно вярвам ,че компютъра си е отишъл . Аз този го оправих ,но щетите не бяха големи .
#19
Публикувано 27 юли 2016 - 19:43
Това е голям проблем на всички W203/209. Тези дренажни каналчета свършват на един гумен маркуч който е стеснен като шприц в края. И след 10 години нормално да се е запушил освен ако колата не е била гаражна. И от там компютри и сам модули гърмят та гледай. После им се носи лоша слава, че имали проблеми с електрониката.
#20
Публикувано 27 юли 2016 - 21:43
Това е голям проблем на всички W203/209. Тези дренажни каналчета свършват на един гумен маркуч който е стеснен като шприц в края. И след 10 години нормално да се е запушил освен ако колата не е била гаражна. И от там компютри и сам модули гърмят та гледай. После им се носи лоша слава, че имали проблеми с електрониката.
Абсолютно вярно , но се обръща внимание на тези канали чак като нещо спре да функционира ...
#21
Публикувано 27 юли 2016 - 22:51
Еми то като в ония виц за българските болници. Имало 2 диагнози. 1- Нищо ти няма. 2- Какво си чакал досега. Просто хорате не обръщат внимание на такива неща. Аз тази пролет при големите дъждове забелязах, че не се оттича водата откъм шофьорската страна. И ги отпуших тия дренажи. Махаш гумата и сваляш половината подкалник ако искаш да го направиш като хората. Ако искаш хамалкската може и отгоре с някакво по-дебело жило.
#22
Публикувано 28 юли 2016 - 07:53
Мдаа, всичко е до човек, аз изобщо не съм стоплил, че може да се запуши дренаж, обаче сега знам и наистина разни "специалисти" казват колко проблематична била електрониката на МБ от 2003- насам, а те в същото време "хвърлят" скоростни кутии на разни аудита или пукат глави на БМВ-та, а колкото до проливните дъждове, аз минах от ред, а един приятел с Ауди А6 беше като в аквариум, те се пълнят директно вътре в купето...
Mmmchipevvv
#23
Публикувано 28 юли 2016 - 08:24
Споделям мой опит за дренажите:
Колите спят в гаражи и като цяло няма проблем с тях , НО профилактично на няколко месеца ги издухвам с компресора с въздух
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни