Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Светна лампата на маслото


  • Please log in to reply
8 мнения по тази тема

#1 matio1

matio1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofia
  • Интереси:Ажтомобили, авиация, техника
  • Автомобил:
    Мерцедес А170 ЦДИ, 128хил. км.99год

Публикувано 10 юли 2016 - 19:24

А 170CDI Проблем за пореден път.Днес след като спрях колата ,преди да изгася , изписука и светна лампата на маслото , а на дисплея изписа L-1,5. ..Проверих нивото е нормално, антифриза също. Палих многократно без да я карам ,мотора работи идеално, но при всяко стартиране пак същото. Звуков сигнал  не гасне  лампата на маслото  и изписва  на дисплея 1,5- L.????.Изчетох всичко по въпроса във форума, но нищо не открих.Дайте съвет .Мерси на отзовалите се!


  • 0

#2 LiL

LiL

    Firestarter

  • Замразено членство
  • 2761 Мнения:
  • Пол:Жена
  • Град:София
  • Интереси:Създавам спомени с материали на клиента -:D
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 юли 2016 - 20:42

Не знам дали си ми чел темата и дали ще ти помогне нещо..но ако не си..метни едно око

 

http://forums.mbclub...асне-постоянно/


  • 2

#3 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 юли 2016 - 22:10

Ако не намалява маслото е един от двата датчика или за налягане или за нивото ,но трябва да я закачиш на диагностика да се види точно кой.


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#4 matio1

matio1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofia
  • Интереси:Ажтомобили, авиация, техника
  • Автомобил:
    Мерцедес А170 ЦДИ, 128хил. км.99год

Публикувано 11 юли 2016 - 08:31

Не знам дали си ми чел темата и дали ще ти помогне нещо..но ако не си..метни едно око

 

http://forums.mbclub...асне-постоянно/

Камелия , сега прочетох темата ти, Симптомите са  същите , но по описание не виждам нищо страшно да се кара и така(временно де) Не се уточни обаче дали при загуба на налягане аладиновата лампа свети в червено или само в жълто? Както и да е ще отида на диагноза  Мерси за насоките , резултата ще пиша !


Този пост е редактиран от matio1: 11 юли 2016 - 08:35

  • 1

#5 matio1

matio1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofia
  • Интереси:Ажтомобили, авиация, техника
  • Автомобил:
    Мерцедес А170 ЦДИ, 128хил. км.99год

Публикувано 13 юли 2016 - 13:15

Както светна- така и угасна! Колата беше спряна под наклон , може би за това е светнала лампата . Паркирах я на равно място . Проверих и маслото (не беше мръднало от смяната преди 9 хил км.)палих гасих караХ я 2 дена нито изписука нито светна нещо по таблото. Такива дефекти които сами се оправят  най обичам . .Извинявайте за фалшивата тревога, благодаря на отзовалите се и БЕЗАВАРИЙНО!!!


  • 0

#6 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4602 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 13 юли 2016 - 15:15

Долей все пак да има, но без да надвишаваш максимума.


  • 0

#7 matio1

matio1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofia
  • Интереси:Ажтомобили, авиация, техника
  • Автомобил:
    Мерцедес А170 ЦДИ, 128хил. км.99год

Публикувано 13 юли 2016 - 19:03

ОК мерси за съвета , ще долея, но е на 2-3мм.от максимума ! Все пак си взех от същото масло да се намира, че не се знае знае ли се с тия стари коли .?!? БЕЗАВАРИЙНО!!


  • 0

#8 Polly

Polly

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    A170 CDI 2002

Публикувано 05 август 2016 - 16:22

Здравейте,

Аз също пътувам до Луковит / с Lil явно сме градски :) / и имам същия проблем от известно време. Светва лампата за секунди и угасва. Един път изписука и изписа -1,5 L на дисплея. Имам масло, ходих и на майстор два пъти. Той ми каза, че е датчик и да си карам, без да се притеснявам. Ако искам, ще ми го смени, ама трябва да маха двигателя. Имам още 3000 км до нова смяна на масло и филтри. Патили колеги ми споделиха, че може да е и от маслото, което е пълна синтетика, а за по-стара кола било по-добре да е полусинтетика. Засега карам така, но ако положението стане нетърпимо, ще ходя да сменям и датчик, и масло и филтри. Гледам да не я зоря много по магистралата в жегите - 110, 120 км/ч и само рядко при изпреварване 130 км/ч, няма 140,150 км/ч :)


  • 0

#9 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 05 август 2016 - 17:21

Колегите нека да си говорят...Синтетиката е маслото.Само да не е на умиране мотора.Обаче ако е така маслото ще ти е последната грижа.Пък и надали.
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни