Верно,че е стара,ама да ти кажа:-добър ден,добре дошъл!Тя малко стара тема, ама да попитам:
Що не ходите при майстори???
Проблем на бензин и газ с ML320
Започната от musi, 07 юли 2016 - 16:28:10
19 мнения по тази тема
#16
Публикувано 05 юни 2018 - 06:55
#17
Публикувано 16 април 2019 - 21:03
Здравейте! Съживявам още една позамряла тема!... Става въпрос за същия М112,само че в ес класа 220. Та и при мен бие мисфайъри на 4ти и 6ти САМО при максимално натоварване на бензин и на газ! Забива ми Р0300,Р0304 и Р0306,като последно гарнирано с тях ми метна и катализатор на същата глава (колата няма каталитици,но защо заби само единия?).Какво ли не се прегледа и смени:Свещи,бубини,дебитомери,Дросели се чистиха и какво ли още не.Последният ми ход беше да изпосменя всички гумички на инжекторите + проверка,която показа,че бачкат ОК и проблема не е в тях!Налягането в рейката е в норма. На живи данни,сонди,дросел и дебитомер бачкат в норми,но колата на празен ход притриса и на двете горива,а при напъване гаси въпросните цилиндри,САМО в едната (лява) глава,където между другото сондата е универсална бош,докато другата си е оригинална,ако има значение?... Не съм пробвал все още само да изключа сондите(задните) а защо не и предните и да видя дали в аварииният режим ще забива,защото със свален дебитомер ги мята отново все едно нищо не се е променило...
Задни сонди могат ли да предизвикат мисфайъри? И ако да защо гаси все едни и същи цилиндри в една глава,докато в другата всичко е нормално,а пак няма каталитик,разликата е само в сондите,но казаха,че няма проблем...
Какво остава да тествам според вас? Изкючвам да имам механичен проблем в мотора,понеже няма ни най малки симптоми за това според мен,а по скоро нещо му бъгва сериозно сместа и става страаашно.. Моля помагайте!
#18
Публикувано 16 април 2019 - 21:50
Е, как така изключваш механичен проблем?
Разбира се проблема може и да е друг, но все пак я караш на газ, колата е половин милион, имаш проблем САМО на два цилиндъра, защо да не издухала клапани примерно?
Разбира се проблема може и да е друг, но все пак я караш на газ, колата е половин милион, имаш проблем САМО на два цилиндъра, защо да не издухала клапани примерно?
Този пост е редактиран от prokopi69: 16 април 2019 - 21:53
#19
Публикувано 17 април 2019 - 04:49
Ами правиха тест с компресия,на който колата показа нормални стойности за годините си,а просто не знам къде вече да гледам..
Не съм откачал само сондата на тази глава и двете задни да видя какво ще е поведението на колата..
Не съм откачал само сондата на тази глава и двете задни да видя какво ще е поведението на колата..
#20
Публикувано 23 април 2019 - 15:41
Здравейте пак! След ходене по мъките и обиколка на какви ли не оторизирани сервизи,на своя глава реших да откача двете предни сонди и да видя поведението на колата. Изключих ги и колата заработи добре на бензин,без да бие тези мисфайъри на бензин при пълно натоварване,явно има нещо което бъгва тези сонди (предполагам газта),защото и без сонди забива на газ,но вече мята и други цилиндри,НО на бензин без сонди няма и следа от проблема,като колата работи повече от перфектно!
Какво мислите за работата без сонди на този мотор и освен леко повишен разход да очаквам ли друго? Самата ми газова не е ок и каквито и сонди да и сложа,си прави гафове и затова замислям временно да карам така.
Колегите с подобен проблем,първо да погледнат сонди/катализатори/генерация и след това да ръсят пари по мотора (разбира се ако не е свещ или бубина).Успех!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни