ОК, оправихме се, обаче! Ето няколко въпроса за размисъл ...
На блока на кутията има надписи, които започват с 202... Защо така, грешно ли е, нещо подменяно ли е по нея? 722.428 би трябвало да бъде, по номер на шаси.
Друго - купих си филтър по каталог - съвсем малко по-различен е от този, който свалих. По-конкретно, с един прорез е, а този, който свалих, е с два и нещо като компенсатор ли - не знам как да го нарека. Нека по-запознатите да внесат светлина по въпроса дали съм сгрешил като сложих новия.
Друго какво - масло сложих Мотул Дексрон 2-Д, събра 5.5 литра след източването. Мерих го по следния начин: на загрял автомобил, колегата сяда и държи лоста на "заден ход", а аз гледам какво има на щеката - по средата между най-долната и най-горната мярка (а те са 4 мисля, или 5). И го оставих така, да не го предобря, т.е. да не се налага източване ако долея прекалено много.
Като поведение - подобри се малко превключването от по-горна на по-долна предавка, т.е. примерно от Д на 3, или от 3 на 2. Преди беше по-рязко при смяна от лоста.
По-долу на снимките - номерата с 202 в началото
Моят нов филтър е този дето на снимката е с гарнитура.
Този, който свалих и няма щампована марка и кар. номер, с прорезите.