Здравейте, интересува ме дали някой е изолирвал EGR клапана софтуерно на E290TD в интернет има доста примери за други Е класи, но точно за тази не намирам и ми е проблем да разбера кой са точно буксите на MAF-a, и кой на вакуум клапанчето.
Е290TD софтуерно изолиране на EGR?
Started by Bladyle, 30 Jun 2016 - 12:12:09
7 replies to this topic
#1
Posted 30 June 2016 - 12:12
#2
Posted 30 June 2016 - 13:03
А сигурен ли си ,че е необходимо ,защото аз на 250ТД съм го изолирал само механично и нямам ядове?
NO PAIN - NO GAIN!
#3
Posted 30 June 2016 - 13:09
и при мен е механично в момента, но колата върви само до 3000 оборота, така че искам да пробвам софтуерния мод. Това което съм намерил до момента е че MAF-a има следните кабели:
pin 1: ground
pin 2: 12V power
pin 3: MAF signal output
pin 4: ground
като това не е точно за Е290, но от прочетено разбирам, че ми трябва кабела, който е "MAF signal output" , който явно варира с напрежение от 1,5 - 5 V. Ако за това съм прав остава само да го намеря и проследя до ECU-то, само че ми се иска някой който го е правил да потвърди дали правилно съм разбрал нещата.
#4
Posted 30 June 2016 - 14:27
Колега провери дали имаш този допълнителен клапан,ако е така шанса да влиза в авариен режим от него е много голяма. Изкарай маркучето и го запуши примерно с видия. Иначе в самото цилиндърче има силиконова мембрана която се пука от старост.Може да се побългари с биберон или нов елемент който струва 200лв. Карал съм година и половина с изолиран клапан и нямаше проблеми, разлика има малко във вървенето и пушенето. post-26629-0-31768800-1463837682.jpg 238.68K 16 downloads
#5
Posted 30 June 2016 - 17:34
Няма нужда от софтуерно изолиране.Това че върви до 3000 оборота не е от ЕГР-а,ако е запушен правилно.Търси проблема в клапаните на турбото или в него.
#6
Posted 30 June 2016 - 18:26
Самото турбо е изправно, освен да сменя клапаните да видя дали ща има разлика...иначе днес ги разкачах на работещ двигател да проверя дали работят и този на турбото имаше силен вакуум от самото начало, другия доста по слабо - това ли е правилното им разположение. Другото е че колата понякога на студен старт тръгва много добре и в последсвие се стига до лимп под.
Иначе и двата клапана са запушени за това което пита @/////AMG.
Един друг въпрос какво е това обграденото от снимката ?
Attached Files
#7
Posted 30 June 2016 - 20:12
Датчик даващ информация колко охладен въздух постъпва от интеркулера или по-скоро каква му е температурата .Махал съм го, колата става съвсем леко по-мудна ,но не влиза в авариен режим.Визуално наподобява дебитомер без мрежата-само "кибритената клечка" .По него често има маслени изпарения, почиствам го със спрей за електроника.
Edited by /////AMG, 30 June 2016 - 20:14 .
#8
Posted 01 July 2016 - 17:26
Проблема на колата не в ЕГР-а....аз съм имал 290-ка и съм изолирал ЕГР маханично....когато го чипосвах просто за проба...проблеми никакви.Общо взето експерименти много съм си правил но търси проблема другаде.
By Batev
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users