Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Проблем с цлк 200 комресоркомпресора си включва когато си поиска


  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 hristiqnv

hristiqnv

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 21 June 2016 - 14:06

Здравейте колеги ! Имам следния проблем със мерцедес цлк 200 компресор 163 коня 2001 година.Включва си компресора когато си поиска все едно си има настроение ..Ту върви както си трябва ту умира и няма мощност..Има газов инжекцион който е сложен преди около 2000-3000 км  и преди да се сложи газовата нямаше такива проблеми,колата си вървеше идеално.Помислих че е от дебитомера защото това е чест проблем при този модел обаче нямаше никакъв  резултат.Та питам дали може да е от дроселова клапа или нещо друго защото така не се кара... Благодаря ви предварително ! :)

 


  • 0

#2 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
Garage View Garage

Posted 21 June 2016 - 18:52

И на бензин и на газ ли симптомите са същите ? По - принцип трябва да се закачи на диагностика ,но може да се окаже проблем потенциометъра на газта , или при намесата на газаджиите ,нещо се е случило .


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#3 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 325 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Posted 22 June 2016 - 11:27

Газовото самоадаптивно ли е? Ако не е - възможно е настройките на газ да са много различни от тези на бензин и това да шашка компа като караш на бензин.

Също така е възможно да имаш проблем в кабели/бобини/лули/свещи - на газ тези проблеми са още по-отчетливи спрямо бензин.


  • 1

#4 hristiqnv

hristiqnv

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 22 June 2016 - 14:18

И на бензин и на газ ли симптомите са същите ? По - принцип трябва да се закачи на диагностика ,но може да се окаже проблем потенциометъра на газта , или при намесата на газаджиите ,нещо се е случило .

 И на газ и на бензин е еднакво..


  • 0

#5 hristiqnv

hristiqnv

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 22 June 2016 - 14:21

Газовото самоадаптивно ли е? Ако не е - възможно е настройките на газ да са много различни от тези на бензин и това да шашка компа като караш на бензин.

Също така е възможно да имаш проблем в кабели/бобини/лули/свещи - на газ тези проблеми са още по-отчетливи спрямо бензин.ББ

Настройките на газ и на бензин са еднакви.Ще прегледам свещите и бобините защото едната ми се вижда леко нацепена. :wacko


  • 0

#6 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 325 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Posted 22 June 2016 - 15:51

Реалистично няма как да са еднакви - дюзите за газ са различни, газта не е толкова калорична и тн. За да няма проблеми се правят с толеранс +/- 3-5% от бензиновите времена.

На диагностика ще покаже защо влиза в авариен режим и спира компресора.


  • 0

#7 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 23 June 2016 - 15:27

За начало се уверете, че газаовата е захранена от правилното място. Често ги закачат където не трябва и омешват нещата. Проверете захранването на алтернатора и състоянието на батерията.


  • 2


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users