C180 Прекъсва, гърми в колектора и гасне на студен мотор
Започната от Don_pepone, 19 юни 2016 - 17:21:18
17 мнения по тази тема
#1
Публикувано 19 юни 2016 - 17:21
Здравейте, клата е C 180 (202.018) (122 Hp) 95г. Сутрин пали мбого лесно, но след това претриса, опитва да гасне или направо огасва и като и се подаде газ прекъсва и пука в смукателния колектор ( бедна смес).
Като поработи минутка две и и стопли ламбда сондата, всичко се оправя.
Опитахме с ресет на компа и нова адаптация но без ефект. Ламбдата си работи добре и чертае енергично. Дросела е чист като сълза , свещите са нови, сменен е датчика за температурата а кабелите са проверени и са Ок. Преди време е смене и бенз регулатор, понеже старият протече
Колата има газова , но след ресет и каране на бензин само , проблема е налице, освен това колата е настроена на газ деално и деете горивни карти са 95%еднакви.
Като поработи минутка две и и стопли ламбда сондата, всичко се оправя.
Опитахме с ресет на компа и нова адаптация но без ефект. Ламбдата си работи добре и чертае енергично. Дросела е чист като сълза , свещите са нови, сменен е датчика за температурата а кабелите са проверени и са Ок. Преди време е смене и бенз регулатор, понеже старият протече
Колата има газова , но след ресет и каране на бензин само , проблема е налице, освен това колата е настроена на газ деално и деете горивни карти са 95%еднакви.
#2
Публикувано 19 юни 2016 - 18:44
А тази кола има ли дебитомер и ако има той коректни данни ли подава?
NO PAIN - NO GAIN!
#3
Публикувано 19 юни 2016 - 19:26
Струва ми се .че колата няма идеална центровка . Да е сменявана верига скоро ?
#4
Публикувано 19 юни 2016 - 20:31
Колата е на рвални 190к км и нее сменяна верига досега. Дебитомер няма или поне не видях, всичко и минава през дросела и каквото има в него
#5
Публикувано 19 юни 2016 - 20:50
А онова реленце алуминиевото с бушончето отгоре в какво състояние е ( не знам с кое от двете си колега - К40 или от старите - реле пренапражение) ![]()
#6
Публикувано 19 юни 2016 - 21:12
Може ли малко повече пояснение кое е това реленце..
Колата нее моя а на мой роднина, но той е далече от интернет технологиите и затова аз питам тук. Иначе аз му монтирах газовата
#7
Публикувано 19 юни 2016 - 21:13
Ето снимки на моторния отсег: https://goo.gl/photo...DMZfmFZkSmBPvo9
#8
Публикувано 20 юни 2016 - 08:21
Няма как да постигнеш идеална настройка с Фобос освен ако не си мапер.Но по същество,провери първо дали на газ всичко е идеално,дали не изпуска вакума на изпарителя или някоя дюза.Също така имаш Въздухомер който седи на всмукателя преди дросела,може той да е позаминал.Четохте ли я на Стар?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Този пост е редактиран от mitkofitnes: 20 юни 2016 - 08:22
#9
Публикувано 20 юни 2016 - 09:11
Точно със стар диагностика я четохме и всичко изглежда съсвсем ОК ( поне така каза човека с диагностиката,а аз му вярвам), което е най-странното.
вакумите са проверени, колата държи стабилен Мап и на топло си работи без прекъсване, просто е малко мудна (според мен де, според собственика е супер)
На всмукателната тръба има едно датчице , мисля е за температурата на въздуха, този въздухомер кое точно е? През диагностиката иначе гледахме сензорите и всички си показват актуално. Ндявахме се да е темп датчкик, но уви нее...
Отностно Фобоса- може доста добре да си се настрои стига да има човек време, аз лично имам няколко коли направени + моята от Подписа сааб 2.8 турбо, на който съм му изравнил двете графики и дългосрочната ми адаптация е в рамките на 2%
, но както и да е темата е друга
#10
Публикувано 20 юни 2016 - 20:52
Такаммм ново двайсет, не стига ,че не намираме решение на драмата, но и има нова такава. Колата като загрее гърми в гърнетата, което пък е признак на неизгоряло гориво...
#11
Публикувано 22 юни 2016 - 01:44
Каза че кабелите са сменени.Кой кабели са сменени?
#12
Публикувано 22 юни 2016 - 06:28
НЕ , свещите са сменени, а кабелите проверени (сложихме от същата кола, но без проблеми на тази и нямаше разлика,затова не ги сменихме) , но почвам да си мисля,че по-скоро нещата са в някоя Бубина и дано да е само това, а не проблем в инсталацията,че бубина се сменя, но инсталацията си е мъка...
Честно казано досега не бях виждал кола която да има и двете крайности- много бедна и много богата смес на моменти, обикновено или студена гърми или топла, но и двете....
Сега в неделя пак ще я закачаме с Стар да видим аккв остава на топла кола,че е много странно. Дано си покаже какво е за да го сменим и да се приключва
#13
Публикувано 22 юни 2016 - 10:24
Колегата отгоре прави инсталации,за това те пита кои кабели.
#14
Публикувано 22 юни 2016 - 10:30
Предполагам че колегата 200E-16V питаше точно за инсталацията. Че при тези стари бензинови бенцове - от там се започва първо. Преокабеляване на цялата инсталация, преокабеляване на дросела, почистване и адаптиране на ново на дросела, свещи, проверка на релето за пренапражение (или K40), проверка на бубините и кабелите ... и не на последно място кахърния PMS комутатор - да не е тръгнал да си заминава - има една вакуумна тръбичка на него - тря трябва да е чиста да не е пълна с гняс и т.н. ... ![]()
#15
Публикувано 22 юни 2016 - 12:01
Дано не се налага смяна на инсталация, че аман. Иначе ако се наложи, аз ще я сменям понеже съм тоя бранш от десетина години. Вакумите са Ок-проверени са. Срава да видим бубините в реално време да се гледа с стар-а
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни




Виж ГАРАЖА








