 
	
C180 Прекъсва, гърми в колектора и гасне на студен мотор
		 Започната от Don_pepone, 19 юни 2016 - 17:21:18 
	
	
	
	
		17 мнения по тази тема
	
		
			
				
					
						
					
					#1
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 19 юни 2016 - 17:21
					Здравейте, клата е C 180 (202.018) (122 Hp) 95г. Сутрин пали мбого лесно, но след това претриса, опитва да гасне или направо огасва и като и се подаде газ прекъсва и пука в смукателния колектор ( бедна смес).
Като поработи минутка две и и стопли ламбда сондата, всичко се оправя.
Опитахме с ресет на компа и нова адаптация но без ефект. Ламбдата си работи добре и чертае енергично. Дросела е чист като сълза , свещите са нови, сменен е датчика за температурата а кабелите са проверени и са Ок. Преди време е смене и бенз регулатор, понеже старият протече
Колата има газова , но след ресет и каране на бензин само , проблема е налице, освен това колата е настроена на газ деално и деете горивни карти са 95%еднакви.
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				Като поработи минутка две и и стопли ламбда сондата, всичко се оправя.
Опитахме с ресет на компа и нова адаптация но без ефект. Ламбдата си работи добре и чертае енергично. Дросела е чист като сълза , свещите са нови, сменен е датчика за температурата а кабелите са проверени и са Ок. Преди време е смене и бенз регулатор, понеже старият протече
Колата има газова , но след ресет и каране на бензин само , проблема е налице, освен това колата е настроена на газ деално и деете горивни карти са 95%еднакви.
			
				
					
						
					
					#2
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 19 юни 2016 - 18:44
					А тази кола има ли дебитомер и ако има той коректни данни ли подава?
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					
	
	NO PAIN - NO GAIN!
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#3
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 19 юни 2016 - 19:26
Струва ми се .че колата няма идеална центровка . Да е сменявана верига скоро ?
 
			
				
					
						
					
					#4
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 19 юни 2016 - 20:31
					Колата е на рвални 190к км и нее сменяна верига досега.    Дебитомер няма или поне не видях, всичко и минава през дросела и каквото има в него
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#5
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 19 юни 2016 - 20:50
А онова реленце алуминиевото с бушончето отгоре в какво състояние е ( не знам с кое от двете си колега - К40 или от старите - реле пренапражение) 
			
				
					
						
					
					#6
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 19 юни 2016 - 21:12
Може ли малко повече пояснение кое е това реленце..
Колата нее моя а на мой роднина, но той е далече от интернет технологиите и затова аз питам тук. Иначе аз му монтирах газовата
			
				
					
						
					
					#7
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 19 юни 2016 - 21:13
Ето снимки на моторния отсег: https://goo.gl/photo...DMZfmFZkSmBPvo9
			
				
					
						
					
					#8
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 20 юни 2016 - 08:21
					Няма как да постигнеш идеална настройка с Фобос освен ако не си мапер.Но по същество,провери първо дали на газ всичко е идеално,дали не изпуска вакума на изпарителя или някоя дюза.Също така имаш Въздухомер който седи на всмукателя преди дросела,може той да е позаминал.Четохте ли я на Стар?
Sent from my iPhone using Tapatalk
					
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				Sent from my iPhone using Tapatalk
Този пост е редактиран от mitkofitnes: 20 юни 2016 - 08:22
			
				
					
						
					
					#9
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 20 юни 2016 - 09:11
Точно със стар диагностика я четохме и всичко изглежда съсвсем ОК ( поне така каза човека с диагностиката,а аз му вярвам), което е най-странното.
вакумите са проверени, колата държи стабилен Мап и на топло си работи без прекъсване, просто е малко мудна (според мен де, според собственика е супер)
На всмукателната тръба има едно датчице , мисля е за температурата на въздуха, този въздухомер кое точно е? През диагностиката иначе гледахме сензорите и всички си показват актуално. Ндявахме се да е темп датчкик, но уви нее...
Отностно Фобоса- може доста добре да си се настрои стига да има човек време, аз лично имам няколко коли направени + моята от Подписа  сааб 2.8 турбо, на който съм му изравнил двете графики и дългосрочната ми адаптация е в рамките на 2%  , но както и да е темата е друга
  , но както и да е темата е друга
			
				
					
						
					
					#10
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 20 юни 2016 - 20:52
					Такаммм ново двайсет, не стига ,че не намираме решение на драмата, но и  има нова такава. Колата като загрее гърми в гърнетата, което пък е признак на неизгоряло гориво...
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#11
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 22 юни 2016 - 01:44
					Каза че кабелите са сменени.Кой кабели са сменени?
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#12
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 22 юни 2016 - 06:28
 НЕ , свещите са сменени, а кабелите проверени (сложихме от същата кола, но без проблеми на тази и нямаше разлика,затова не ги сменихме) , но почвам да си мисля,че по-скоро нещата са в някоя Бубина и дано да е само това, а не проблем в инсталацията,че бубина се сменя, но инсталацията си е мъка...
 НЕ , свещите са сменени, а кабелите проверени (сложихме от същата кола, но без проблеми на тази и нямаше разлика,затова не ги сменихме) , но почвам да си мисля,че по-скоро нещата са в някоя Бубина и дано да е само това, а не проблем в инсталацията,че бубина се сменя, но инсталацията си е мъка...
Честно казано досега не бях виждал кола която да има и двете крайности- много бедна и много богата смес на моменти, обикновено или студена гърми или топла, но и двете....
Сега в неделя пак ще я закачаме с Стар да видим аккв остава на топла кола,че е много странно. Дано си покаже какво е за да го сменим и да се приключва
			
				
					
						
					
					#13
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 22 юни 2016 - 10:24
					Колегата отгоре прави инсталации,за това те пита кои кабели.
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#14
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 22 юни 2016 - 10:30
Предполагам че колегата 200E-16V питаше точно за инсталацията. Че при тези стари бензинови бенцове - от там се започва първо. Преокабеляване на цялата инсталация, преокабеляване на дросела, почистване и адаптиране на ново на дросела, свещи, проверка на релето за пренапражение (или K40), проверка на бубините и кабелите ... и не на последно място кахърния PMS комутатор - да не е тръгнал да си заминава - има една вакуумна тръбичка на него - тря трябва да е чиста да не е пълна с гняс и т.н. ... 
			
				
					
						
					
					#15
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 22 юни 2016 - 12:01
					Дано не се налага смяна на инсталация, че аман.  Иначе ако се наложи, аз ще я сменям понеже съм тоя бранш от десетина години. Вакумите са Ок-проверени са.  Срава да видим бубините   в реално време да се гледа с стар-а
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни



 
				 
				
 
			
			
			
				 
				
				
				 
			
			 
				
				
				 Виж ГАРАЖА
 Виж ГАРАЖА 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				 
			
			 
				
				
				








