Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

C180 Прекъсва, гърми в колектора и гасне на студен мотор


  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1 Don_pepone

Don_pepone

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Posts:
  • Град:Dobrich/varna
  • Автомобил:
    Saab 9-3 2.8V6 turbo 2006y

Posted 19 June 2016 - 17:21

Здравейте, клата е C 180 (202.018) (122 Hp) 95г. Сутрин пали мбого лесно, но след това претриса, опитва да гасне или направо огасва и като и се подаде газ прекъсва и пука в смукателния колектор ( бедна смес).
Като поработи минутка две и и стопли ламбда сондата, всичко се оправя.
Опитахме с ресет на компа и нова адаптация но без ефект. Ламбдата си работи добре и чертае енергично. Дросела е чист като сълза , свещите са нови, сменен е датчика за температурата а кабелите са проверени и са Ок. Преди време е смене и бенз регулатор, понеже старият протече
Колата има газова , но след ресет и каране на бензин само , проблема е налице, освен това колата е настроена на газ деално и деете горивни карти са 95%еднакви.
  • 0

#2 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV

User's Awards

2
52
7
3
5
Garage View Garage

Posted 19 June 2016 - 18:44

А тази кола има ли дебитомер и ако има той коректни данни ли подава?
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#3 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
Garage View Garage

Posted 19 June 2016 - 19:26

Струва ми се .че колата няма идеална центровка . Да е сменявана верига скоро ? 


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#4 Don_pepone

Don_pepone

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Posts:
  • Град:Dobrich/varna
  • Автомобил:
    Saab 9-3 2.8V6 turbo 2006y

Posted 19 June 2016 - 20:31

Колата е на рвални 190к км и нее сменяна верига досега. Дебитомер няма или поне не видях, всичко и минава през дросела и каквото има в него
  • 0

#5 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Posted 19 June 2016 - 20:50

А онова реленце алуминиевото с бушончето отгоре в какво състояние е ( не знам с кое от двете си колега - К40 или от старите - реле пренапражение) :beer


  • 0

#6 Don_pepone

Don_pepone

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Posts:
  • Град:Dobrich/varna
  • Автомобил:
    Saab 9-3 2.8V6 turbo 2006y

Posted 19 June 2016 - 21:12

Може ли малко повече пояснение кое е това реленце..

Колата нее моя а на мой роднина, но той е далече от интернет технологиите и затова аз питам тук.  Иначе аз му монтирах газовата


  • 0

#7 Don_pepone

Don_pepone

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Posts:
  • Град:Dobrich/varna
  • Автомобил:
    Saab 9-3 2.8V6 turbo 2006y

Posted 19 June 2016 - 21:13

Ето снимки на моторния отсег:  https://goo.gl/photo...DMZfmFZkSmBPvo9


  • 1

#8 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,134 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Posted 20 June 2016 - 08:21

Няма как да постигнеш идеална настройка с Фобос освен ако не си мапер.Но по същество,провери първо дали на газ всичко е идеално,дали не изпуска вакума на изпарителя или някоя дюза.Също така имаш Въздухомер който седи на всмукателя преди дросела,може той да е позаминал.Четохте ли я на Стар?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by mitkofitnes, 20 June 2016 - 08:22 .

  • 0

#9 Don_pepone

Don_pepone

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Posts:
  • Град:Dobrich/varna
  • Автомобил:
    Saab 9-3 2.8V6 turbo 2006y

Posted 20 June 2016 - 09:11

Точно със стар диагностика я четохме и всичко изглежда съсвсем ОК ( поне така каза човека с диагностиката,а аз му вярвам), което е най-странното.

вакумите са проверени, колата държи стабилен Мап и на топло си работи без прекъсване, просто е малко мудна (според мен де, според собственика е супер) 

На всмукателната тръба има едно датчице , мисля е за температурата на въздуха, този въздухомер кое точно е?  През диагностиката иначе гледахме сензорите и всички си показват актуално. Ндявахме се да е темп датчкик, но уви нее...

 

Отностно Фобоса- може доста добре да си се настрои стига да има човек време, аз лично имам няколко коли направени + моята от Подписа  сааб 2.8 турбо, на който съм му изравнил двете графики и дългосрочната ми адаптация е в рамките на 2% ;)  , но както и да е темата е друга


  • 0

#10 Don_pepone

Don_pepone

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Posts:
  • Град:Dobrich/varna
  • Автомобил:
    Saab 9-3 2.8V6 turbo 2006y

Posted 20 June 2016 - 20:52

Такаммм ново двайсет, не стига ,че не намираме решение на драмата, но и има нова такава. Колата като загрее гърми в гърнетата, което пък е признак на неизгоряло гориво...
  • 0

#11 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
Garage View Garage

Posted 22 June 2016 - 01:44

Каза че кабелите са сменени.Кой кабели са сменени?
  • 0

#12 Don_pepone

Don_pepone

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Posts:
  • Град:Dobrich/varna
  • Автомобил:
    Saab 9-3 2.8V6 turbo 2006y

Posted 22 June 2016 - 06:28

:) НЕ , свещите са сменени, а кабелите проверени (сложихме от същата кола, но без проблеми на тази и нямаше разлика,затова не ги сменихме) , но почвам да си мисля,че по-скоро нещата са в някоя Бубина и дано да е само това, а не проблем в инсталацията,че бубина се сменя, но инсталацията си е мъка...

Честно казано досега не бях виждал кола която да има и двете крайности- много бедна и много богата смес на моменти, обикновено или студена гърми или топла, но и двете....

Сега в неделя пак ще я закачаме с Стар да видим аккв остава на топла кола,че е много странно. Дано си покаже какво е за да го сменим и да се приключва


  • 0

#13 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,184 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 22 June 2016 - 10:24

Колегата отгоре прави инсталации,за това те пита кои кабели.
  • 0

#14 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Posted 22 June 2016 - 10:30

Предполагам че колегата 200E-16V питаше точно за инсталацията. Че при тези стари бензинови бенцове - от там се започва първо. Преокабеляване на цялата инсталация, преокабеляване на дросела, почистване и адаптиране на ново на дросела, свещи, проверка на релето за пренапражение (или K40), проверка на бубините и кабелите ... и не на последно място кахърния PMS комутатор - да не е тръгнал да си заминава - има една вакуумна тръбичка на него - тря трябва да е чиста да не е пълна с гняс и т.н. ... :beer


  • 0

#15 Don_pepone

Don_pepone

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Posts:
  • Град:Dobrich/varna
  • Автомобил:
    Saab 9-3 2.8V6 turbo 2006y

Posted 22 June 2016 - 12:01

Дано не се налага смяна на инсталация, че аман. Иначе ако се наложи, аз ще я сменям понеже съм тоя бранш от десетина години. Вакумите са Ок-проверени са. Срава да видим бубините в реално време да се гледа с стар-а
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users